دانلود کتاب صوتی فردریک یا تئاتر بولوار با صدای جمعی از گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فردریک یا تئاتر بولوار اثر اریک امانوئل اشمیت

دانلود و خرید کتاب صوتی فردریک یا تئاتر بولوار

معرفی کتاب صوتی فردریک یا تئاتر بولوار

فردریک یا تئاتر بولوار نمایشنامه‌ای از اریک امانوئل اشمیت است که با ترجمه شهلا حائری و صدای جمعی از گویندگان از نوین کتاب گویا می‌شنوید.

 درباره کتاب فردریک یا تئاتر بولوار

اریک امانوئل اشمیت در این نمایشنامه از زندگی یک بازیگر نامدار رمانتیک به نام فردریک لومتر الهام گرفته است. بازیگری که از هیچ چیزی ترسی ندارد به جز عشق و زمانی که این عشق دامن او را نیز می‌گیرد و دلباخته زن جوان اسرارآمیزی می‌شود، مجبور است میان عشق این زن و تئاتر، یکی از انتخاب کند. یک دوراهی بس دشوار پر چالش.

 خواندن کتاب فردریک یا تئاتر بولوار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌دارن نمایشنامه و تئاتر مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره اریک امانوئل اشمیت

اریک امانوئل اشمیت، نمایشنامه‌نویس و کارگردان فرانسوی- بلژیکی، در۲۸ مارس ۱۹۶۰ در لیون فرانسه چشم به دنیا باز کرد. او در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی به ویژه در دنیای تئاتر به‌دست آورده‌ است.

 نمایش‌نامه‌های اشمیت در بیش از ۵۰ کشور جهان به روی صحنه رفته‌اند و جوایز گوناگونی از جمله جایزه تئاتر مولیر، داستان‌نویسی گنکور و آکادمی بالزاک را برایش به ارمغان آورده‌اند. اشمیت دکترای فلسفه دارد و مضامین فلسفی را به زیبایی و سادگی با داستان‌هایش درمی‌آمیزد.

 اشمیت در خانواده‌ای غیرمذهبی به دنیا آمد و شاید این موضوع باعث شد که اهمیت دین در آثارش پررنگ باشد. اشمیت سرانجام به دین مسیح گروید و خود را مسیحی دانست.

از میان آثار اریک امانوئل اشمیت می‌توان به موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن، خرده جنایت‌های زن و شوهری، مهمانسرای دو دنیا، وقتی اثر هنری بودم، اسکار و خانم صورتی و یک روز قشنگ بارانی اشاره کرد.


نظرات کاربران

شهریار فرهادی
۱۴۰۱/۰۶/۲۹

عالی عالی. یک نمایشنامه طنز و کلاسیک با اجرای درجه یک هنرمندان. بهترین چیزی که از یک کتاب صوتی می شود انتظار داشت کلش را در یک روز بدون وقفه گوش کردم.

maryam mafakheri
۱۴۰۲/۰۸/۲۰

لذت بردم، گاهی لبخند زدم و در آخر یک درام لطیف. صدا پیشگان و همه پدیدآورندگان این نمایشنامه شنیداری فوق العاده بودند.

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۱۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۱۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان