دانلود کتاب صوتی عشق اول با صدای ای‍وب‌ آق‍اخ‍ان‍ی‌ + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق اول اثر ایوان تورگنیف

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق اول

معرفی کتاب صوتی عشق اول

کتاب صوتی عشق اول داستانی زیبا از ایوان تورگینف با ترجمه سروش حبیبی است. این کتاب زیبا داستان اولین عشق مردی به نام ولادیمیر پترویچ است که در یک دیدار با دوستانش آن را نوشته است و برایشان می‌خواند.

این داستان زیبا را با صدای گرم ایوب آقاخانی بشنوید و همراه با ماجراهای عاشقانه این کتاب متاثر شوید، بخندید و با شخصیت‌ها زندگی کنید.

درباره کتاب صوتی عشق اول

در کتاب صوتی عشق اول، با چند دوست آشنا می‌شویم که در یک شب‌نشینی تصمیم می‌گیرند که شرح اولین عشق خود را بگویند. در ابتدا تصور می‌کنند که با ماجراهایی جذاب رو به رو هستند اما درست برعکس آن هیچ کدام حرفی برای گفتن ندارند. همه نگاه‌ها به سوی ولادیمیر پترویچ برمی‌گردد و همه از او که مردی چهل ساله است می‌خواهند که داستان عشق اول خود را بگوید. 

ولادیمیر کسی نیست که اهل سخنرانی باشد. اما داستانش، ساده و معمولی نیست. او از دوستانش زمان می‌خواهد تا بنویسد و در ملاقات بعدی بخوانند. او به شانزده سالگی‌اش برمی‌گردد و مدتی که همراه با خانواده‌اش در خانه ییلاقی‌شان اقامت داشتند. او روزی در گشت و گذارهایش دختری را می‌بیند که زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. 

نگاه ایوان تورگینف به عشق، ماجرای ولادیمیر که از تفاوت‌های میان دو خانواده می‌گوید، اختلاف طبقاتی و شخصیت‌هایی که برای این داستان آفریده است، کتابی جذاب را پیش روی شما قرار داده است.

کتاب صوتی عشق اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام دوست‌داران ادبیات روسیه از شنیدن کتاب صوتی عشق اول لذت می‌برند. 

درباره ایوان تورگنیف

ایوان سرگئی‌یویچ تورگنیف نویسنده و شاعر روسی، در سال ۱۸۱۸ در استان اریول روسیه به دنیا آمد و در سال ۱۸۸۳ در حوالی پاریس از دنیا رفت. از از اولین کسانی بود که غربی‌ها را با ادبیات روسیه آشنا کرد. آثار تورگنیف همیشه بوی تند انتقاد از طبقات روشنفکر روسیه را می‌داد چرا که همیشه در آن‌ها تصویری واقع‌گرایانه و پرعطوفت از دهقانان روس و بررسی تیزبینانه‌ای از طبقه روشنفکر جامعه روسیه که در تقلای سوق دادن کشور به عصری نوین بودند، ارائه می‌داد.

نزدیکترین دوست ادیب او گوستاو فلوبر بود هرچند که رفت و آمدی با تولستوی و داستایفسکی داشت اما تورگینیف به این دو علاقه‌ای نداشت. از سوی دیگر تولستوی از تورگینیف نفرت شدیدی داشت تا جایی که او را به دوئل خواند و پس از آن به مدت ۱۷ سال با یکدیگر صحبت نکردند.

ایوان تورگنیف یک لیبرال بود و تحمل حکومت ارتجاعی رومانف‌ها را نداشت برای همین به فرانسه رفت و در آنجا به زندگی ادامه داد. او در سوم سپتامبر ۱۸۸۳ در سن شصت و پنج سالگی در فرانسه درگذشت.

درباره سروش حبیبی 

 سروش حبیبی مترجم معاصر ایرانی خرداد ۱۳۱۲ در تهران متولد شد. او را به دلیل ترجمه‌های بسیاری که از آثار ادبی بزرگ دنیا از زبان‌های فرانسوی، روسی، آلمانی و انگلیسی انجام داده است، می‌شناسیم.

او در دبیرستان فیروز بهرام تحصیل کرد و از سال ۱۳۲۹ در مدرسه عالی پست و تلگراف ادامه تحصیل داد و سپس به خدمت وزارت پست و تلگراف و تلفن درآمد. ده سال بعد و در سال ۱۳۳۹ برای ادامه تحصیل به دانشکده فنی دارمشتات در آلمان رفت و به مدت سه سال به تحصیل در رشته الکترونیک پرداخت. در همین زمان بود که زبان آلمانی را فراگرفت. او نقش بسیار مهمی را در تغییر اداره پست و تلگراف به مخابرات ایفا کرد.

او در زمینه ترجمه، ابتدا با مجله سخن همکاری کرد. مدتی را به عنوان سرویراستار در انتشارات دانشگاه آریامهر کار کرد و در طی چهار دهه فعالیتش در زمینه ترجمه آثار ارزشمندی از خود به جا گذاشته است.

سروش حبیبی مترجمی چندزبانه است و همین موضوع، سبب جلب اعتماد مردم به ترجمه‌های او شده است. او بسیاری از آثار بزرگان ادبیات روسیه را مانند آثار تولستوی و داستایفسکی به فارسی برگردانده است که هنوز هم جزء بهترین‌ها به شمار می‌روند. او فارسی زبانان را با نویسندگانی مانند رومن گاری، آلخو کارپانتیه، الیاس کانتی، هرمان هسه، امیل زولا و آنتوان چخوف آشنا کرده است.

حبیبی از سال ۱۳۵۸ در فرانسه اقامت دارد. 

درباره ایوب آقاخانی

ایوب آقاخانی متولد یک آبان ماه سال ۱۳۵۴ در تبریز است. او مدرک تحصیلی کارشناس نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ۱۳۷۸ گرفت و پس از آن در کارشناسی ارشد نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس ۱۳۸۱ تحصیل کرد.

داوری در جشنواره های مختلف و متعدد تئاتر بر عهده‌یاو بوده است (نظیر جشنواره های منطقه ای، جشنواره های استانی، جشنواره های دانشجوئی و دانشگاهی، جشنواره های نمایشنامه خوانی، جشنواره تئاتر فجر و…) و نمایش رادیوئی – از ۱۳۷۹ تا کنون.

دبیر نخستین دوره جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیویی «انتخاب»-۱۳۸۸.

داور جشنواره دانشگاه آمریکایی بیروت (جشنواره برنامه های رادیویی آسیا و اقیانوسیه) – ۲۰۰۹.

بیشترین شهرت ایوب آقاخانی در زمینه‌ی تئاتر است اما او را با بازی‌اش در سریال داوران و نویسندگی مجموعه دانی و من هم می‌شناسند.

نظرات کاربران

Narges.Rezaei
۱۴۰۰/۰۱/۰۵

بد نبود

کاربر ۳۷۲۶۰۶۱
۱۴۰۰/۰۸/۲۶

عالیه

siamak
۱۴۰۰/۰۵/۱۵

خوب بود

helia
۱۳۹۹/۱۱/۱۰

🧡

زمان

۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۵۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۵۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۷,۰۰۰
۳۹,۹۰۰
۳۰%
تومان