دانلود کتاب صوتی زیاد فکر نکنید با صدای سپیده سلیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زیاد فکر نکنید اثر ان بوگل

دانلود و خرید کتاب صوتی زیاد فکر نکنید

معرفی کتاب صوتی زیاد فکر نکنید

کتاب صوتی زیاد فکر نکنید نوشتهٔ ان بوگل و ترجمهٔ فاطمه ضیاء توحیدی است. سپیده سلیمیان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی زیاد فکر نکنید

کتاب صوتی زیاد فکر نکنید، یکی از عناوین تحسین‌شدهٔ سال ۲۰۲۰ میلادی بوده است که در موقعیت‌های مختلف به‌کمک شنوندگان می‌آید. فرقی ندارد مشغول تصمیم‌گیری درباره‌ٔ آینده‌ٔ حرفه‌ای خود هستید یا باید بین چند کیک تولد، یکی را انتخاب کنید؛ کتاب صوتی زیاد فکر نکنید چهارچوبی به شما ارائه می‌دهد تا به مناسب‌ترین نتیجه رسیده و به اندازه‌ای که لازم است، انرژی‌ ذهنی خود را به کار بگیرید. آیا می‌دانید که بهترین شیوه برای مدیریت افکارتان چیست؟ این کتاب صوتی یک دفترچه‌ٔ راهنما است که کمک می‌کند فعالیت‌های ذهنتان را سامان داده و از افتادن در دام نشخوار فکری بپرهیزید. ان بوگل در این اثر، راه‌وروش رام‌کردن ذهن را آموزش می‌دهد؛ تا ضمن استفاده از قدرت سرشار آن، از سقوط در دام‌های پیش‌رو بپرهیزیم.

شنیدن کتاب صوتی زیاد فکر نکنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی زیاد فکر نکنید

«شما محکوم به یک زندگی پر از فکر نیستید. می‌توانید کارهای بهتری انجام دهید،‌ گرچه به زمان نیاز دارید. کنترل حیات فکری‌تان مراحلی دارد و همان‌طور که می‌دانید برای من هم چنین بوده است. بعضی روزها درست رفتار می‌کنم و در نتیجه از چگونگی گذراندن ساعاتم و در مقیاس بزرگ‌تر از زندگی‌ام راضی هستم. گاهی اوقات ذهنم درگیر می‌شود و می‌دانم که این درگیری ذهنی ادامه خواهد داشت. نمی‌خواهم فورا نتیجه نهایی را ببینم، اما می‌توانم ببینم که چقدر پیشرفت داشته‌ام. پشت‌سر گذاشتن این مراحل برایم کار آسانی نبوده، اما ارزش آن را داشته است و می‌تواند برای شما نیز چنین باشد.

در این کتاب شیوه‌هایی را که به من و بسیاری دیگر کمک کرده تا افراط در فکر کردن را کنار بگذارند بررسی خواهیم کرد. برخی استراتژی‌ها پیش‌پاافتاده‌اند، رسیدن به برخی دیگر هم آسان است و بلافاصله باعث تغییر در زندگی‌تان می‌شود. بعضی درمورد هزینه کردن و خاطرات است و برخی دیگر در خصوص ثروت و فراوانی‌های مطلق. بعضی از آن‌ها سخت‌تر هستند و برخی دیگر به ما کمک می کنند تا بتوانیم زمان‌هایی که پاسخ روشنی در ذهنمان نداریم هم تصمیم‌گیری کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۳۵۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۳۵۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان