دانلود کتاب صوتی آدم ها را مثل کتاب ورق بزن با صدای سپیده سلیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آدم ها را مثل کتاب ورق بزن اثر پاتریک کینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی آدم ها را مثل کتاب ورق بزن

معرفی کتاب صوتی آدم ها را مثل کتاب ورق بزن

کتاب صوتی آدم ها را مثل کتاب ورق بزن نوشتهٔ پاتریک کینگ و ترجمهٔ سکینه فرجمند امیرآبادی است. سپیده سلیمیان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب مهارت‌های ارتباطی.

درباره کتاب صوتی آدم ها را مثل کتاب ورق بزن

کتاب صوتی آدم ها را مثل کتاب ورق بزن به بیان راهکارهایی برای تجزیه‌وتحلیل احساسات، افکار، انگیزه‌‌ها و رفتار مردم پرداخته است. می‌دانیم که انسان موجودی اجتماعی است. این حیات اجتماعی با ارتباط معنا پیدا می‌کند. برای شکل‌دهی به یک رابطهٔ مستمر و پایدار و ارزش‌آفرین باید زمان صرف کرد و به مهارت‌هایی مجهز شد که امکان گفت‌وگو و تعامل با دیگران به بهترین شکل فراهم و راه‌های موفقیت شغلی و عاطفی فراهم شود. پاتریک کینگ در کتاب صوتی حاضر کوشیده است طی پنج فصل، کلید‌های برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند را به ما بیاموزد تا از این طریق، سطح تعاملات و ارتباطات ما را ارتقا دهد. این اثر صوتی کتاب پرفروش نیویورک تایمز و آمازون بوده و رتبهٔ خوبی در سایت آمازون کسب کرده است. گفته شده است که پس از شنیدن این کتاب می‌توانیم راحت‌تر افراد را بشناسیم و رفتار آن‎‌ها را تجزیه‌وتحلیل کنیم.

شنیدن کتاب صوتی آدم ها را مثل کتاب ورق بزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب مهارت‌های ارتباطی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آدم ها را مثل کتاب ورق بزن

«بسیاری از مردم معتقدند که ارتباط خوبی با دیگران دارند. خیلی آسان است که بدون اینکه از درستی حرف خود مطمئن شوید ادعا کنید که انگیزه های فرد دیگری را می شناسید. متأسفانه شاید این به دلیل تعصب تأیید باشد. به این معنی که شما تمام مواردی را که ارزیابی‌هایتان درست بوده اند به خاطر دارید اما مواردی را که آشکارا اشتباه کرده اید یا نادیده می گیرید یا کم اهمیت می‌شمارید. بارها این جملات را شنیده اید که قبلاً فکر می کردم فلان شخص آدم خوبی است اما وقتی او را شناختم متوجه شدم که در مورد او کاملاً اشتباه می کردم. واقعیت این است که تعداد قضاوت های دقیق افراد در مورد دیگران کمتر از چیزی است که فکر می کنند. اگر در حال خواندن این کتاب هستید، احتمالاً می دانید که چیزهایی هستند که باید بیاموزید. به هر حال شروع یک تلاش جدید هرگز ضرری ندارد از این گذشته هیچ چیز نمی تواند مانع یادگیری تکنیک‌های مؤثر شود. حتی باورهایی که باعث می‌شوند فکر کنید همه چیز را می‌دانید و نیازی به یادگیری ندارید. پس چه چیزی مانع یادگیری مهارت خواندن افراد می‌شود؟ در مرحلهٔ اول مهم‌ترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید تأثیر نپذیرفتن از برخی از مطالب فریبنده است ممکن است شما به صورت آنلاین با مطلب «۵ راه شناخت کسی که به شما دروغ می‌گوید» برخورد کنید و بخواهید آن را امتحان کنید. مشکلی که پیش می‌آید این است که آیا فرد موردنظر به این دلیل که در حال دروغ گفتن است به اطراف نگاه می‌کند یا اینکه توجه او صرفاً به چیزی روی پشت بام جلب شده است؟ به همین صورت شخصی که در مکالمه یک لغزش فرویدی انجام می‌دهد دارد رازی درباره خودش را برای شما افشا می‌کند یا ممکن است فقط به علت کمبود خواب صرفاً یک کلمه را اشتباه تلفظ کرده باشد. باید این شرایط را در نظر بگیرید. بنابراین ما نمی‌توانیم صرفاً برمبنای یک نماد حالت چهره رفتار با اتفاق به نتیجه‌ای قطعی در مورد یک شخص برسیم. آیا تا به امروز کاری انجام داده‌اید که اگر به‌تنهایی تحلیل شود به نتایج کاملاً غیر‌منطقی و نامعقولی در مورد شخصیت شما منجر شود؟ تجزیه‌وتحلیل تنها به کمک داده‌ها نه یک دادهٔ واحد می‌تواند انجام شود و روند گسترده‌تری را باید پوشش دهد.»

نظرات کاربران

کاربر ۲۳۹۷۸۱۳
۱۴۰۳/۰۵/۳۱

کتاب کامل و جامعی ست...خیلی نکات ریز برای شناخت آدمها در اختیارم گذاشته

adonis
۱۴۰۳/۰۵/۲۸

بسیار عالی و آموزنده بود. به دل من نشست این کتاب.

زمان

۵ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۳۰%
تومان