دانلود و خرید کتاب سبک گرگ جردن بلفورت ترجمه گروه مترجمان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سبک گرگ اثر جردن بلفورت

کتاب سبک گرگ

معرفی کتاب سبک گرگ


کتاب سبک گرگ اثر جردن بلفورت یکی از کتاب‌های تاثیرگذار در حوزه‌ فروش و بازاریابی نوشته جردن بلفورت است. جردن بلفورت که به گرگ وال استریت معروف است و با فیلم معروف «گرگ وال استریت» به شهرت جهانی رسید، در این کتاب، از تمامی رازهای فروش خود و تیم خود صحبت می‌کند. او تا قبل از نوشتن این کتاب، آموزش‌های خود را با برگزاری کلاس‌هایی به فروش می‌رساند که در این کتاب تمامی آن‌ها آورده شده است. در ادامه خلاصه‌ای از کتاب شیوه گرگ را می‌توانید بخوانید.

 درباره کتاب سبک گرگ

گرگ وال استریت یکی از فوق‌العاده‌ترین آثار سینمایی کارگردان معروف مارتین اسکورسیزی است که نامزد دریافت جایزه اسکار هم بود. این فیلم با بازی فوق‌العاده لئوناردو دیکاپریو همه را شگفت‌زده می‌کند و هر انسان جاه‌طلبی که به دنبال ثروتمند شدن است حداقل ۱۰ بار این فیلم را دیده است.

جالب است بدانید که فیلم اتفاقاً بر اساس یک داستان واقعی زندگی جردن بلفورت ساخته شده که یک دلال حرفه‌ای سهام در وال استریت بوده و توانست در ۲۶ سالگی میلیاردر شود.

جردن بلفورت که توسط لئوناردو دی کاپریو در فیلم گرگ وال استریت جاودانه شد، در کتاب سبک گرگ پرده از راز فروش های باورنکردنی‌اش برمی‌دارد.

برای اولین بار جردن بلفورت در این کتاب تکنیک‌های فروش خودش را برای دیگران آشکار می‌کند و به خوانندگان اجازه می‌دهد تا به سیستم گام به گام و منحصر به فرد او دسترسی پیدا کنند، همان سیستمی که او برای ایجاد ثروت عظیم خود از آن استفاده کرد.

با خواندن و یادگیری کتاب سبک گرگ، جردن بلفورت به شما یاد می دهد که چطور هر کسی می تواند عقب ماندگی ویرانگر و ضعف‌های زندگی را کنار بزند و به هنر متقاعد سازی و ثروت دست یابد .هر استراتژی و نکته‌ای که در این کتاب بیان شده است، آزمایش شده است و در موقعیت‌های فراوانی امتحانش را پس داده است.

سبک گرگ به قلم تکرارنشدنی جردن بلفورت کدهای ترغیب هر کسی به هر کاری را رمز گشایی می‌کند و به خوانندگانش صرف نظر از سن، جنسیت، تحصیلات یا سطح مهارت این امکان را می دهد که به یک فروشنده قوی، مذاکره کننده خارق العاده، کارآفرین و یا یک سخنران موفق تبدیل شود.  

خواندن کتاب سبک گرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جردن بلفورت

جردن بلفورت یک فروشنده سهام است که در وال استریت فروش را یادمی‌گیرد و تصمیم میگیرد بیشتر از هرکس دیگری بفروشد، او تیمی از فروشندگان را تشکیل می‌دهد و آنها را آموزش می‌دهد و آنقدر در زمینه فروش سهام پیشرفت می‌کند و پول بدست می‌آورد که روزنامه وال استریت ژورنال از وی به عنوان گرگ وال استریت نام می‌برد.

 بخشی از کتاب سبک گرگ

ایجاد و حفظ نیروی فروشی در کلاس جهانی، دستورالعملی ساده و قابل‌اجرا ارائه خواهد کرد.

جالب اینجاست که این کتاب برای کسانی که در بخش فروش فعالیت نمی‌کنند نیز به‌اندازه فروشندگان ارزشمند خواهد بود. یکی از پرهزینه‌ترین اشتباهاتی که ((افراد عادی)) مرتکب می‌شوند این است که نسبت به تفکر فروش و هنر متقاعدسازی دیدی سنتی دارند و این قدرت را تنها مختص فروشندگان ماهری که معامله را به سرانجام می‌رسانند می‌دانند. بنابراین از خود می‌پرسند که ((وقتی در کار فروش نیستم، چرا باید تکنیک فروش و هنر متقاعدسازی را یاد بگیرم؟))

مسلماً این حرف درستی نیست و دلیلش هم بهایی است که گهگاه به علت نداشتن علم فروش و هنر متقاعدسازی می‌پردازید؛ بنابراین چه فروشنده باشید، چه نباشید باید به‌قدر کافی قدرت و توانایی فروش و متقاعدسازی دیگران را داشته باشید، در غیر این صورت در زندگی شکست می‌خورید.

بگذارید چند مثال از کاربرد مهارت فروش و هنر متقاعدسازی برایتان بیاورم:

شاید پدر یا مادری باشید که باید فرزندش را متقاعد کند که حمام کند یا تکالیف مدرس اش را انجام دهد.

شاید معلمی باشید که باید دانش‌آموزانش را به با ارزشمند بودن تحصیلات متقاعد کند؛ یا شاید وکیلی هستید که برای تبرئه موکلتان باید از پس متقاعد کردن هیئت‌منصفه برآید. یا روحانی‌ای هستید که باید حضار را به وجود خدا یا مسیح یا محمد یا بودا متقاعد کند؛ یا سیاستمداری که طرفداران خود را به رأی دادن به رفراندومی خاص تشویق کند. 

این موارد اثبات می‌کند که هنر متقاعدسازی برای همه و در تمام جنبه‌های زندگی لازم است. از آن گذشته ما در زندگی در موقعیتی قرار می‌گیریم که باید نظر خود را به فردی اثبات کنیم، مثلاً به شریک زندگی، کارفرما، کارمند، یک دوست و یا هرکسی.

علاوه بر آن موضوعات کاری روزانه‌ای وجود دارند که معمولاً آن‌ها را خارج از محدودهٔ فعالیت‌های فروش و متقاعدسازی در نظر می‌گیریم. مثلاً کارفرمایی که برای افزایش سرمایه شرکت یا به دست آوردن اعتبارات بانکی تلاش می‌کند؛ متقاعد کردن کارمندانتان نسبت به چشم‌انداز آینده شرکت؛

مذاکره برای اجارهٔ فضای کاری جدید؛ یا مذاکره با یک فروشنده در مورد شرایط پرداخت بهتر.

فرقی نمی‌کند در چه حوزه‌ای مشغول هستید یا با مسائل کاری یا شخصی سروکار دارید، چون ما همواره در تلاشیم افکار، عقاید، آرزوهایمان با به هر نحوی شده به دیگران انتقال داده و بر آنان تأثیر بگذاریم و علاوه بر آن به آن چیزی که از زندگی می‌خواهیم دست‌یابیم.

این همان هنر متقاعدسازی اخلاقی است که بدون این مهارت حیاتی، موفقیت در زندگی بسیار سخت است.

درواقع هدف این کتاب این است که با ارائه راه‌هایی ساده و اثبات‌شده بر ارتباطات خود مسلط شویم تا مراحل زندگی را باقدرت بیشتری طی کرده وزندگی بسیار موفق‌تری داشته باشیم. ولی همواره این جملهٔ عموی مرد عنکبوتی را به خاطر داشته باشید: ((قدرت زیاد، مسئولیت زیاد به همراه می‌آورد)).

نظرات کاربران

کاربر ۲۱۰۰۰۳۱
۱۴۰۰/۱۱/۲۲

در مورد خود کتاب و البته در حد‌مطالعه نمونه ، میتونه بسیار مفید باشه و البته در عمل سخت. چون اساس مباحث کتاب بر اخلاق حرفه ایست که امروز مبادی آداب و اخلاق حرفه ای بودن از حوصله اکثریت جامعه

- بیشتر
💍
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

عالی بود، جردن بلفورت فوق العاده اس، اعجوبه‌ای هست این بشر، حتما بخوتید

محمدجواد مقدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶

مگه داریم انقدر خوب!؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
درهرصورت، چه در ملاقاتهای حضوری و چه در تماسهای تلفنی، باید ۳ چیز را در ۴ ثانیهٔ ابتدایی هر برخورد تثبیت کنید تا طرف مقابل احساس خوبی نسبت به شما پیدا کند. این ۳ چیز عبارتست از: ۱. تیز بودن همچون سوزن ۲. پرحرارت بودن چون دوزخ ۳. متخصص بودن در زمینه خود ۳ مورد بالا حتما باید در ۴ ثانیهٔ ابتدایی هر مکالمه در شما معلوم باشد، درغیراینصورت باید خودتان را برای نبردی بزرگ و سخت آماده کنید. البته در حقیقت اگر ۴ ثانیهٔ ابتدایی را خراب کنید، کماکان ده ثانیه دیگر وقت دارید تا دوباره اشتباهتان را دست کنید، ولی بعد از این ۱۰ ثانیه کار شما کامل تمام شده است، چون پس از آن هدف خود را ازدست داده اید و دیگر نمی توانید روی طرف مقابل تاثیر خوبی بگذارید
hadi
((برای تمام کلمات، جملات و عباراتی که استفاده میکنید، هر سوالی که می پرسید و هر لحنی که به کار میبرید، تک تکشان باید در راستای یک هدف نهایی باشد و آن هدف بالا بردن سطح اطمینان مشتری احتمالی تا جایی است که وقتی به انتهای فروش میرسید، او به اندازه ای اطمینان پیدا کرده باشد که جوابی جز بله به در خواست شما ندهد. این باید هدف شما باشد! ((در حقیقت دید شما به این رابطه باید به صورت ارتباطی هدفمند باشد.))
hadi
درک و شناختی که مشتری احتمالی از شما پیدا می‌کند بر تمام بخش‌های فروش تأثیر می‌گذارد، ولی این درک و شناخت فقط در ۴ ثانیهٔ اول شکل می‌گیرد. اگر این ۴ ثانیه را خراب کنید و تاثیر اولیهٔ بدی بگذارید، هیچ شانسی برای نهایی کردن معامله نخواهید داشت.
hadi
روشی که در آن باید فورا کنترل فروش را دردست می‌گرفتند و سپس، مشتری احتمالی را درامتداد کوتاه‌ترین فاصلهٔ موجود میان دو نقطه، یعنی خطی مستقیم، از ابتدا به انتها و نهایی کردن فروش حرکت می‌دادند.
alirezazal
سه ۱۰ ۱-محصول، ایده یا مفهوم ۲-شما، اعتماد و ارتباط با شما ۳-اعتماد مشتری احتمالی به شرکت شما و ارتباط برقرار کردن با آن
alirezazal

حجم

۲۴۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

حجم

۲۴۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان