دانلود کتاب صوتی ۲۳ راهکار غلبه بر تنبلی با صدای میلاد شکوهی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۲۳ راهکار غلبه بر تنبلی اثر اس. جی. اسکات

دانلود و خرید کتاب صوتی ۲۳ راهکار غلبه بر تنبلی

معرفی کتاب صوتی ۲۳ راهکار غلبه بر تنبلی

کتاب صوتی ۲۳ راهکار غلبه بر تنبلی نوشتهٔ اس. جی. اسکات و ترجمهٔ زهرا ناظری با صدای میلاد شکوهی است و نشر مسیر سبز رشد آن را منتشر کرده است. چرا کارهایمان را به تعویق می‌اندازیم؟

درباره کتاب صوتی ۲۳ راهکار غلبه بر تنبلی

همه‌ ما گاهی وقت‌ها انبوهی از کارهای عقب‌افتاده‌ داریم؛ گاهی چنان روی هم تلنبار می‌شوند که هیچ چاره‌ای نداریم جز اینکه از انجام‌ دادنشان بگذریم یا اینکه باید اضطراب و پریشانی ناشی از انجام‌نشدن‌شان را به‌جان بخریم. کتاب صوتی ۲۳ راهکار غلبه بر تنبلی به ما یاد می‌دهد که بنابر یک برنامه‌ریزی تدوین شده و واقعی و نه احساسی و آرمانی، به انجام امورمان بپردازیم تا حس خشنودی و اعتماد به نفس را در خود افزایش دهیم.

کتاب صوتی ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی به شما کمک می‌کند تا مهارت‌هایی مثل تجسم و تصور، مهارت‌های مدیریت پروژه، انگیزش حس فوریت، مهارتِ نه‌ گفتن به کارهای کم‌ارزش، مرور برنامه‌ٔ هفتگی و ماهانه و… را در خود پرورش دهید.

بنا به آموزه‌های این کتاب، شما باید در مواقعی که از خود احساس رضایت دارید، به خودتان جایزه بدهید. شاید تا به حال فقط به اطرافیانتان اهمیت داده و این کار را برای آنان انجام داده باشید؛ اما فراموش نکنید که خود شما از همه مهم‌ترید؛ پس به توصیه‌های کتاب عمل کنید.

کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی در اختیار شماست تا این غول رخوت را شکست دهید و زندگی شادتری را تجربه کنید. نویسنده در این کتاب، علل پشت‌گوش‌انداختن‌ کارها را بررسی می‌کند و در کنار آن، راهکارهایی ساده و منطقی ارائه می‌دهد تا از شر این عادت ناپسند خلاص شویم. البته این به آن معنا نیست که برای ترک این عادت‌ها ناگزیریم از سرگرمی‌ها و لذت‌های روزمره‌ دل بکنیم یا باید کارها را سرهم‌بندی کرده و تنها به انجام آنها، ولو به شلخته‌ترین شکل ممکن رضایت دهیم. ما با راهکارهایی آشنا می‌شویم که طی آنها یاد می‌گیریم چطور برنامه‌ریزی کنیم و چطور کارهای عقب‌مانده را به بهترین شکل ممکن به‌انجام برسانیم.

شنیدن کتاب صوتی ۲۳ راهکار غلبه بر تنبلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که حس می‌کنند تنبل هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اس. جی. اسکات

استیو اسکات، نمونه‌‌‌ برجسته فردی موفق است که برای رسیدن به آرزوهایش شغل‌های زیادی را آزموده است؛ از کار در نیروی هوایی و کارمندی در یک شرکت گرفته تا نویسندگی و وبلاگ‌نویسی. اسکات برای رهایی از روزمرگی، به این کارها پرداخته است. استیو در نوشته‌های خود تلاش کرده تا روش‌هایی را که به‌کمک آنها، شرایط زندگی خود را بهبود بخشیده است، به خوانندگان پیشنهاد دهد. آثار او همگی با همین درون‌مایه، به ۱۲ زبان دنیا منتشر شده‌اند. امروز، استیو با ارائه‌ٔ همین راهکارها به فردی مشهور و معتبر تبدیل شده است.


نظرات کاربران

رویای زیبا
۱۴۰۲/۰۴/۱۰

تقریبا هرچی برای تنبلی یه نفر میتونه بهانه و دلیل داشته باشه رو میگه و با راهکارهای عملی و ساده شیوه ی مقابله با اونو مطرح میکنه.گویندشم خوب بود. در کل توصیه میکنم و راضیم.

MOHAMMAD
۱۴۰۲/۰۴/۱۱

عالی و کاربردی بود به شرطی که واقعا بخواید زندگیتونو تغییر بدید...

Mina Rezayi
۱۴۰۲/۰۴/۱۱

یکی از بهترین کتابهاییه که تو اینجور زمینه ها وجود داره و باعث میشه به زندگیتون نظم بیشتری بدین

zahra
۱۴۰۲/۰۴/۱۰

کتاب خیلی خوبی بود. خیلی ساده و علمی راهکارهای زیادی رو برای مقابله با تنبلی بیان کرده بود. اجرای حتی ۳ یا ۴ راهکار هز این ۲۳ تا میتونه بسیار موثر باشه

ناتلا
۱۴۰۲/۰۸/۰۸

این کتاب اصلا ارزش گوش دادن نداره . وقتم تلف شد تا نصفشو خوندم و هیچ چیز بدردبخوری نداره یه مشت بدیهیات فوق بدیهی گفته شده . گویندگی و ترجمه عالیه خودِ محتوای کتاب خیلی بیخوده.

فرید
۱۴۰۲/۰۶/۱۰

کتاب جالبی بود. گویندگی هم مناسب و پر انرژی بود و خسته نمیکرد آدمو

کاربر 6541089
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

توصیه میکنم بخونید خوبه

abedin
۱۴۰۲/۰۹/۱۹

عالی

کاربر 1099812
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

صدای گوبنده قطع و وصل میشه

کاربر 7394983
۱۴۰۲/۰۷/۲۶

درست دوست

زمان

۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان