دانلود و خرید کتاب فلسفه موفقیت ناپلئون هیل ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فلسفه موفقیت اثر ناپلئون هیل

کتاب فلسفه موفقیت

معرفی کتاب فلسفه موفقیت

کتاب الکترونیکی «فلسفه موفقیت» نوشتهٔ ناپلئون هیل با ترجمهٔ مهدی قراچه‌داغی در انتشارات ذهن آویز به چاپ رسیده است. این کتاب ۱۷ درس بی‌نظیر از ناپلئون هیل است که برای اولین‌بار منتشر می‌شود. در گردهمایی دو مرد کنار هم نشسته بود. در همان آغاز بحث آن‌ها درباره تأسیس مؤسسه ناپلئون هیل باهم صحبت کردند. در این مؤسسه قرار بر این بود که کسانی تربیت شوند و آموزش ببینند که هفده اصل موفقیت هیل را که برای دیگران تهیه و تدوین شده بود، به دیگران آموزش بدهند. این مؤسسه از سال ۱۹۵۲ تا سال ۱۹۶۲ فعالیت کرد. در این مدت هیل و استون کتابی را به‌اتفاق نوشتند. آن کتاب موفقیت با طرز تلقی مثبت نام گرفت. سپس هیل و دوستش کتاب موفقیت نامحدود را به رشته تحریر درآوردند.

درباره کتاب فلسفه موفقیت

در اوایل کار مؤسسه ناپلئون هیل، ناپلئون مجموعه‌ای از ۱۷ سخنرانی را به چاپ رساند. در سال ۱۹۶۷ آقای استون که بیش از ۲۰ سال مدیرعامل بنیاد ناپلئون هیل بود و سرانجام در سال ۲۰۰۲ فوت کرد، از وجود این سخنرانی‌ها با اطلاع بود اما از مکان نگهداری آن‌ها اطلاعی نداشت. این سخنرانی‌ها اخیراً، پس از مرگ مدیرعامل وقت بنیاد، یعنی دکتر چارلز جانسون برادرزاده ناپلئون هیل در سال ۲۰۱۹، شناسایی شدند و برای اولین‌بار در کتاب فلسفه موفقیت منتشر می‌شوند.

ناپلئون هیل ۶۸ ساله بود که به‌اتفاق آنی‌ لو همسرش در کالیفرنیا زندگی می‌کردند. در این دوران ناپلئون هیل ترغیب شد که «مؤسسه ناپلئون هیل» را راه‌اندازی کند. این زمانی بود که کلمنت استون مرد سرشناس دنیای بیمه که سال‌های مدید از طرف‌داران و علاقه‌مندان هیل بود، از سوی دوست دندانپزشکش دعوت شد تا در جلسه رونمایی و سخنرانی ناپلئون که در شیکاگو تشکیل می‌شد شرکت کند. استون قبلاً به هر یک از کارکنان شرکت بیمه‌اش نسخه‌هایی از کتاب پرفروش ناپلئون هیل را داده بود، کتابی به نام بیندیشید و ثروتمند شوید، استون از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید که سرانجام می‌توانست با فیلسوف بزرگ آن زمان ملاقات کند.

درباره ناپلئون هیل

این نویسنده توانا در سال ۱۸۸۳ در ویرجینیا به دنیا آمد. او در نوجوانی به‌عنوان گزارشگر روزنامه شروع به کار کرد و چندی بعد نوشته‌هایش توجه «رابرت تیلور» مالک روزنامۀ تیلور را به خود جلب کرد. این فرد ناپلئون هیل را برای استخدام کرد و او نیز در همان زمان در دانشکدۀ حقوق دانشگاه جرج‌تاون ثبت‌نام کرد. هیل در سال ۱۹۰۸ به مصاحبه با اندرو کارنگی پرداخت و انجام این مصاحبۀ سه‌ساعته سه روز طول کشید. کارنگی در حین این مصاحبه، فکر سامان دادن اولین فلسفۀ موفقیت شخصی جهان را بر اساس اصول کامیابی به این نویسنده برجسته منتقل کرد. بیست سال بعدازاین مصاحبه بود که کتاب هشت جلدی «قانون کامیابی» را در سال ۱۹۲۸ به رشتۀ تحریر درآورد. ناپلئون هیل در سال ۱۹۳۷ کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» را نوشت که به پرفروش‌ترین کتاب خودیاری تاریخ تبدیل شد و هنوز هم میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش می‌رسد. از کتاب‌های دیگر او می‌توان به «شاه‌کلید ثروت»، «توانمندی و پیروزی با اندیشه» و «دینامیت موفقیت» اشاره کرد. ناپلئون هیل، زادة ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ و درگذشته ۸ نوامبر ۱۹۷۰ نویسنده‌ای آمریکایی و از پیش‌گامان ادبیات خودپروری بود. هیل در ویرجینیا به دنیا آمد و از همان دوران کودکی، به مطالعه و داستان‌نویسی علاقه‌مند بود. او در سیزده سالگی خبرنگار روزنامه ویرجینیا شد و با پولی که به دست می‌آورد، هزینة تحصیلش را پرداخت می‌کرد. هیل سپس به مدرسة حقوق رفت اما از عهدة هزینه‌های آن برنیامد و به همین خاطر، زمان بیشتری را صرف فعالیت در روزنامه و کسب درآمد نمود.

کتاب فلسفه موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای همه اشخاصی که در جست‌وجوی راهی برای دست‌یابی به موفقیت هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب فلسفه موفقیت

قطعیت هدف نقطه شروع همه موفقیت‌هاست. از هر ۱۰۰ نفر ۹۸ نفر اصولا نمی‌دانند که چه هدفی را دنبال می‌کنند زیرا آن‌ها هرگز به واقع هدف‌های خود را مشخص نمی‌کنند. به عبارت دیگر آن‌ها قطعیت هدف ندارند.

خوب فکر کنید: ۹۸ درصد مردم جهان دستخوش امواج هستند و با آن پایین و بالا می‌روند زیرا اصولا نمی‌دانند چه کاری برای آن‌ها مؤثر است. آن‌ها هدفی ندارند که قاطعانه به سمت آن حرکت کنند. این یکی از بزرگترین تراژدی‌های تمدن ماست. من امیدوارم شما از همین امروز مصمم شوید که توصیه‌ام را عملی کنید. تصمیم جدی بگیرید و هرگز زندگی نازل‌تر و آنچه را با خواسته واقعی شما در تضاد است نپذیرید. من تنها از کلمات استفاده نمی‌کنم. من با توجه به ملاحظات و مشاهداتی که در زندگی تجربه کرده‌ام حرف می‌زنم.

در این‌جا می‌خواهم درباره ایده‌ها و نظرات صحبت کنم، زیرا گرچه ایده تنها سرمایه‌ای است که هیچ ارزش ثابت ندارد، شروع همه موفقیت‌ها است. این کتاب براساس ایده‌هایی شکل گرفته که می‌توانید آن‌ها را در جهان بسط بدهید. این کتاب قرار است شما را به خویشتن دیگر خود معرفی کند. این کتابی است که به قدرت روحی و ذاتی شما توجه دارد و هرگز پذیرای شکست نیست، اما عزم شما را برای برداشتن قدمی به جلو، به منظور رسیدن به موفقیت راسخ‌تر می‌کند.

ایده‌ها و نظرات پایه و اساس همه ثروت‌ها هستند. ایده‌ها نقطه شروع همه اختراعات هستند. آن‌ها هوای بالای سر و اقیانوس پیرامون ما هستند. آن‌ها به ما امکان داده‌اند که از انرژی که به نام هوا شناخته شده بهره‌مند شویم به طوری که یک ذهن می‌تواند با ذهن دیگر از طریق تله‌پاتی ارتباط برقرار کند. تکامل هیچ ایده و نظری بدون نقطه شروع به عنوان قطعیت هدف وجود خارجی پیدا نمی‌کند ازاین‌رو این اصل اولین نقطه شروع فلسفه موفقیت شخصی است.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست (کتاب ششم)
جیم ران
آموزش عملی ثبت سفارش الکترونیکی
شیده مساح‌فرد
استادی
رابرت گرین
ذهن دیگران را بخوانید
دیوید جی لیبرمن
چگونه با هر کسی، هر زمانی و در هر مکانی گفتگو کنیم
کریس وایدنر
بوسه از قطره باران
عیسی نوریان
اصول بازاریابی (جلد اول)
فیلیپ کاتلر
اصول مذاکره (تکنیک های خرید و فروش)
حسن سلطانی صفت
کتاب سیاه
جفری گیتومر
خاطرات خون آشام (جلد ششم: اشباح سایه)
ال. جی. اسمیت
ایده‌های خوب از کجا می آیند؟
استیون جانسون
اعترافات یک تبلیغاتچی
دیوید اگیلوی
رهایی از هراس
ناپلئون هیل
یک تصمیم
مایک بایر
آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند (خلاصه کتاب)
کال نیوپورت
جنبه‌ مثبت بی منطق بودن
دن آریلی
آیین دوست یابی
دیل کارنگی
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی

نظرات کاربران

کاربر ۳۰۸۴۱۱۸
۱۴۰۲/۱۱/۰۱

از نظر محتوا کتاب خوبی هست ولی ترجمه و جمله بندی بسیار افتضاح است.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸)
«وقتی در مخمصه قرار گرفتید، وقتی همه‌چیز علیه شما بود و شما به این نتیجه رسیدید که دیگر حتی یک دقیقه توان تحمل آن را ندارید، هرگز تسلیم نشوید زیرا این درست لحظه‌ای است که شرایط تغییر خواهد کرد.»
2018
راه ایجاد قاطعیت این است که دقیقآ از همانجایی که هستید شروع کنید. تصمیمی بگیرید، هر تصمیمی که می‌خواهد باشد، تفاوتی نمی‌کند. توجه داشته باشید که هر تصمیمی از تصمیم نگرفتن بهتر است. ذهن‌تان را آماده کنید و به سراغ تصمیم‌گیری بروید.
کاربر ۶۵۱۲۹۱۰
اوقاتی که به فراغت اختصاص داده می‌شوند روی زندگی آینده انسان اثر می‌گذارند زیرا اوقات فراغت اغلب صرف فکر کردن به فعالیت‌هایی می‌شود که می‌خواهیم در آینده داشته باشیم.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
گرچه ایده تنها سرمایه‌ای است که هیچ ارزش ثابت ندارد، شروع همه موفقیت‌ها است.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
«طبیعت آنچه را درباره‌اش اشتیاق سوزان داشته باشیم به ما می‌رساند.»
2018
نظم و ترتیب شخصی سبب می‌شود که ابتدا فکر کنید و بعد کاری را که می‌خواهید انجام دهید. تقریبآ همه عکس این کار را می‌کنند.
2018
تصمیم جدی بگیرید و هرگز زندگی نازل‌تر و آنچه را با خواسته واقعی شما در تضاد است نپذیرید. من تنها از کلمات استفاده نمی‌کنم.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
قطعیت هدف نقطه شروع همه موفقیت‌هاست
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
شکست ممکن است هماهنگی بیشتری در ما ایجاد کند، ممکن است روابط زناشویی ما را بهتر کند. به کمک شکست می‌توانیم به نقاط ضعف خود پی ببریم و متوجه شویم چه عواملی ما را به سمت شکست و ناکامی سوق دادند. شکست می‌تواند بر قدرت اراده ما بیفزاید زیرا تحت‌تأثیر آن بر میزان تلاش‌های خود می‌افزاییم. شکست از سرعت فعالیت‌های ما نمی‌کاهد. این احتمالا بزرگترین فایده شکست در زندگی ماست. زیرا بر نگرش ذهنی ما اثر می‌گذارد.
کاربر ۶۵۱۲۹۱۰
به خاطر داشته باشید آنچه را ذهن بتواند تصور کند، آنچه را ذهن می‌تواند باور کند، می‌تواند به آن برسد.
کاربر ۶۵۱۲۹۱۰

حجم

۸۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۸۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان