دانلود خلاصه کتاب صوتی گرگ وال استریت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گرگ وال استریت اثر جردن بلفورت

دانلود و خرید کتاب صوتی گرگ وال استریت

معرفی کتاب صوتی گرگ وال استریت

کتاب صوتی «گرگ وال استریت» نوشتهٔ جردن بلفورت را نشر شنیدار با ترجمه و گویندگی رضا اردلان منتشر کرده است. در این کتاب که خلاصه‌ای از کتاب اصلی است، می‌بینیم که چگونه یک دلال سهام آمریکایی، از طریق فروش سهام کم‌ارزش به ثروتی باورنکردنی دست یافت. از این اثر فیلمی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با بازی لئوناردو دیکاپریو ساخته شده است.

درباره کتاب گرگ وال استریت

 جردن بلفورت در یک خانوادهٔ معمولی متولد شده بود و هیچگونه تحصیلات دانشگاهی در امور مالی نداشت. با این ‌حال او در مدتی کوتاه توانست به چنان موفقیتی دست یابد که تبدیل به گرگ وال‌استریت شود؛ این لقبی بود که رقیبانش به او داده بودند.

جردن با طرز فکر و اعتماد به‌ نفسی که در امر فروش داشت، توانست در سن ۳۱‌سالگی عنوان یک میلیونر جوان را از آن خود کند. با این‌ وجود دوران پادشاهی بلفورت در وال‌استریت دوام چندانی نداشت و او در ۳۶سالگی دستگیر شد. داستان زندگی جردن بلفورت چیزی فراتر از یک قصه و روایت است. این زندگی‌نامه، تفاوت طرز فکر افراد را در تجارت به تصویر می‌کشد. بلفورت در مدت زمانی که در زندان بود، با تشویق یکی از هم‌بندانش تصمیم گرفت زندگی‌نامه‌ٔ خود را بنویسد. در‌حالی‌که او مشغول نوشتن سرگذشتش بود، آشوبی که در بیرون ایجاد کرد بود، هنوز به قوت خود باقی بود!

بعد از نوشتن کتاب گرگ وال استریت، چندین ناشر برای چاپ آن به رقابت پرداختند و حتی هالیوود برای تبدیل کتابش به فیلم علاقه نشان داد. در نهایت فیلم «گرگ وال‌استریت» با بازی لئوناردو دی کاپریو ساخته شد. این فیلم با کارگردانی مارتین اسکورسیزی با هزینهٔ ۱۰۰ میلیون دلار ساخته شد و با فروش بی‌سابقه‌اش، سودی بالغ بر ۲۹۲ میلیون دلار به ‌دست‌آورد.

کتاب گرگ وال استریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعهٔ زندگی‌نامه‌ها و کتاب‌های مرتبط با کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب گرگ وال استریت

«سال ۱۹۹۸ بود؛ سروصدای رقص و پایکوبی از خانه‌ای لوکس واقع در لانگ آیلند، جزیره‌ای در انتهای شرقی شهر نیویورک به ‌گوش می‌رسید. بوی سیگار و الکل در همه جای آن عمارت پر زرق و ‌برق پیچیده بود و همهمه رقص مهمانان همچون ناقوس کلیسا در همه ‌جا طنین افکنده بود. زنان و مردان، مست از عیاشی و خوشگذرانی، آنچنان سرگرم ضیافت مجلل‌شان بودند که گویی فردایی وجود نداشت.

در آن شلوغی، ناگهان صدای آژیر خودروی پلیس سکوتی عمیق در میان جمعیت ایجاد کرد. نیروهای پلیسِ فدرال وارد خانه شدند و مستقیماً به سمت میزبان رفتند. میزبان کسی نبود جز جردن بلفورت که تا آن روز یکی از برجسته‌ترین دلالان وال‌استریت بود. پلیس‌ها در حالی که به دست‌های او دستبند می‌زدند، او را از میان جمعیتِ مست به سمت اتومبیل هدایت کردند. این سرانجامِ آن امپراتوری عظیمی بود که بلفورت برای خود دست و پا کرده بود. بلفورت به اتهام کلاهبرداری و پولشویی دستگیر شد و مهمانان بدون هیچ واکنشی به رفتن او خیره شدند. بله! زمان افول امپراتوری بلفورت فرا رسیده بود.»

نظرات کاربران

کاربر 7255910
۱۴۰۲/۰۷/۰۱

این کتاب عالیه

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان