دانلود و خرید کتاب تکنیک های روانشناسی برای تسلط بر دیگران دیوید لیبرمن ترجمه گروه مترجمان نشر مسیر سبز رشد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکنیک های روانشناسی برای تسلط بر دیگران اثر دیوید لیبرمن

کتاب تکنیک های روانشناسی برای تسلط بر دیگران

معرفی کتاب تکنیک های روانشناسی برای تسلط بر دیگران

میکروکتاب تکنیک های روانشناسی برای تسلط بر دیگران نوشتهٔ دیوید لیبرمن و ترجمه‌شده توسط گروه مترجمان نشر مسیر سبز رشد است و نشر مسیر سبز رشد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تکنیک های روانشناسی برای تسلط بر دیگران

آیا از اینکه دائماً مورد سوءاستفاده دیگران قرار بگیرید خسته شده‌اید؟ آیا گاهی اوقات حس می‌کنید به‌اندازه‌ای که لایقش هستید موردتوجه و احترام قرار نمی‌گیرید؟ آیا تابه‌حال این آرزو را داشته‌اید که بتوانید از عهده‌ٔ هر کار یا مشکلی به‌خوبی برآیید؟

حالا زمان برآورده کردن آرزوهایتان است. چرا باید اجازه دهید همیشه دیگران شمارا هدایت کنند، درحالی‌که می‌توانید با یادگیری مهم‌ترین رازهای روان‌شناسی، کارها را به میل خودتان ترتیب دهید و دیگران را ترغیب کنید هر آنچه شما می‌خواهید را انجام دهند؟

با خواندن این کتاب شما به دنیایی وارد می‌شوید که در آن اصول روان‌شناسی تبدیل به یک فرمول ساده‌شده که به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد و هر موقعیتی را کنترل کرد. به کمک این کتاب شما می‌توانید به افکار درونی افراد پی ببرید و در صورت تمایل عقاید آن‌ها را عوض کنید. شما می‌توانید از پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین روش‌های روان‌شناسی برای تبدیل ذهنتان به بزرگ‌ترین سلاح دفاعی‌تان استفاده کنید.

فهرست کتاب

• مقدمه

• چگونه هر کس را ترغیب کنیم که به ما کمک کند.

• چگونه دیگران را ترغیب کنیم تا ما را به خاطر خطایی که مرتکب شده‌ایم ببخشند.

• چگونه امانت یا قرضی که به دیگران داده‌ایم را سریعاً و بدون بحث پس بگیریم؟

• چگونه درخواست افراد را رد کنیم، بدون اینکه آن‌ها از ما ناراحت شوند و یا خودمان احساس شرمندگی کنیم

• چطور قبل از آنکه شایعه‌ای ما را بدنام کند از انتشار آن جلوگیری کنیم؟

• چطور سریعاً جلوی دشنام و آزار کلامی کسی به خودتان را بگیرید؟

• ترغیب دیگران به پذیرفتن نظر شما درحالی‌که آن‌ها نظر دیگری دارند.

• چطور نظر یک شخص خودرأی و یک‌دنده را در مورد آنچه می‌خواهیم عوض کنیم؟

• چطور هرگونه گله و شکایتی را سریع و راحت از بین ببریم؟

• چگونه پیشنهاد و نظر خود را به هر شخصی بقبولانیم؟

• چگونه انتقاداتی شدید از شخصی بکنیم بدون اینکه او ناراحت شود؟

• چگونه فردی پرخاشگر و نفرت‌انگیز را به بهترین دوست خود تبدیل کنیم؟

• چگونه کاری کنیم که هر شخصی در هر شرایطی سریعاً تصمیم گرفته و وارد عمل شود؟

• چگونه می‌توانیم در هر بحثی برنده شویم و از عهده سؤالات مضحک برآییم؟

درباره دیوید لیبرمن

نویسنده‌ٔ کتاب، دکتر دیوید لیبرمن، فوق تخصص در رشته‌ٔ روان‌شناسی و بنیان‌گذار تجزیه‌وتحلیل پویایی اعصاب است که انقلابی در درمان کوتاه‌مدت محسوب می‌شود. تکنیک‌های خارق‌العاده و شگفت‌انگیزش سبب پیشرفت در حوزه‌‌های مختلف گردیده و از سوی دولت‌ها، سازمان‌های اداری و شرکت‌های تجاری معتبر در بیش از بیست و پنج کشور جهان، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خواندن کتاب تکنیک های روانشناسی برای تسلط بر دیگران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ خلاصه‌کتاب‌هایی دربارهٔ روان‌شناسی و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تکنیک های روانشناسی برای تسلط بر دیگران

«طبق مطالعات انجام‌شده اگر آن فرد حال روحی خوبی داشته باشد، باید به‌روشنی کاری که می‌خواهید از او کمک بگیرد را توضیح دهید و او را مطمئن کنید که از انجام این کار خشنود خواهد شد. شما اگر کمکی که از او می‌خواهید نامشخص باشد و آن فرد نتایج آن را بد تصور کند، اگر خود او روحیه مثبتی هم داشته باشد، برای انجام این کار نتیجه‌ای نخواهد داشت. به بیان ساده‌تر زمانی که فرد روحیه خوبی دارد، علاقه‌ای ندارد این وضعیت خود را با نتایج بدی که تصور می‌کند از بین ببرد. از طرفی تحقیقات نشان می‌دهند که روحیه نامناسب فرد نیز می‌تواند اشتیاق او را برای کمک کردن افزایش دهد زیرا کمک کردن احساس خوبی را در افراد ایجاد می‌کند و افرادی که ناراحت هستند تمایل دارند به این شکل خود را خشنود سازند. به‌غیراز موارد استثنایی، در بیشتر موارد باید کاری که از فرد می‌خواهید در نظر او ساده و ثمربخش باشد و به او یادآوری کنید که با کمکی که به شما می‌کند احساس مثبتی در او ایجاد می‌شود. پس اگر فرد از روحیه خوبی نیز برخوردار نیست حتماً به او توضیح دهید که آنچه از او می‌خواهید سخت و پیچیده نیست و از انجام آن خشنود خواهد شد.»

نظرات کاربران

فرید
۱۴۰۲/۰۵/۲۰

کتاب بس عالی و کاربردی یه جهت نیل به موفقیت در تمام عرصه های زندگی مادی و عاطفی.

aidin
۱۴۰۲/۰۵/۱۲

عالی

Nazanin Vafai
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

لازمه هر کسی مطالب این کتابو بدونه

Hammed
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

این کتاب به طور کلی ارزش خواندن داره و اگه با تجربیات شخصی ترکیب بشه و روی بعضی از نکاتش فکر بشه و یا بیشتر با روانشناسی ارتباطات آشنایی داشته باشیم مطالبش رو میشه پخته تر کرد. به هر صورت

- بیشتر
hoseny
۱۴۰۲/۰۷/۰۶

خوب بود

کریزی
۱۴۰۲/۰۶/۳۱

ب شدت عالیه مطمئنم از خوندنش لذت میبرید

کاربر 2092499
۱۴۰۲/۰۸/۲۵

خدا اجر شو بده برای نویسنده دستش طلا با کتاب خوبش ...

آسمان
۱۴۰۲/۰۸/۰۳

کتاب جالبی بود👍🌹❤

کاربر 7421537
۱۴۰۲/۰۸/۰۱

عالی

solmaz
۱۴۰۲/۰۸/۰۶

این کتاب بسیار افتضاحه و اصلا پیشنهاد نمیکنم خرید کنید چون پولتون و دور میریزید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
این را بدانید که ما همان‌طور عمل می‌کنیم که از خود انتظار داریم؛ بنابراین اگر دید کسی را نسبت به خودش عوض کنید می‌توانید رفتار او را تغییر دهید.
شاخه نبات
مطالعات نشان می‌دهند هر چه تعداد افرادی که می‌توانند به ما کمک کنند بیشتر باشد، درصد کمتری از آن‌ها برای این کار پیش‌قدم خواهند شد. این موضوع بی‌تفاوتی حضار نامیده می‌شود زیرا در این موارد همه حضار فقط تماشاگر بوده و هر کس وظیفه را به دیگری محول می‌کند؛ بنابراین اگر می‌خواهید برای کاری از کسی کمک بگیرید به او یادآوری کنید که کسی را جز او ندارید زیرا اگر او فرض کند که فرد دیگری نیز می‌تواند به شما کمک کند، احساس مسئولیت او کم شده و خود را از نظر وجدانی مسئول نمی‌داند.
Fereshteh Radmanesh
زمانی که شما از فردی سوال می پرسید و او با پاسخ ((نمی دانم)) باعث سرگردانی شما می شود، با استفاده از سوالات زیر می توانید اطلاعات مورد نیازتان را به دست آورید: -بسیار خوب ولی چرا به من نمی گی چی شد که به این نتیجه رسیدی؟ -می دونم که خودتم نمی دونی، ولی اگر بخوای حدس بزنی فکر می کنی دلیل آن چیست؟ -می تونی به من بگی از کدام یک از اون قسمت ها بیشتر خوشت میاد؟ -قبلا چه موقع احساسی شبیه به این احساس را داشتی؟ -می تونی برای این حرفت یک دلیل برای من بیاری؟
ShayanShady
اگر می‌خواهید از کسی در آینده دور کمک بگیرید، باید هرچه زودتر او را در جریان بگذارید زیرا اگر او فرصت کمی تا زمان انجام دادن کار داشته باشد، دچار استرس می‌شود، کار در نظرش سخت جلوه خواهد کرد و احتمال دارد اصلاً درخواست کمک شما را رد کند. از سمت دیگر اگر کار شما باید اضطراری و سریع انجام شود، بهتر است از کسی کمک بگیرید که گرفتاری کمتری داشته باشد و وقتش آزاد باشد، بااینکار احتمال زیادی دارد که آن فرد به شما کمک کند.
Fereshteh Radmanesh
پاداش و تشویق مشخص کردن پاداش و جایزه تأثیر زیادی روی افراد می‌گذارد تا وارد عمل شوند و فعالیتی را شروع کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از این روش میزان پاسخگویی افراد را تا ۳۵ درصد افزایش می‌دهد. جالب این است که ارزش جایزه اهمیتی ندارد و حتی کمترین پاداش هم می‌تواند افراد را تشویق کند که وارد عمل شوند. پاداش‌هایی کوچک مانند مهمان کردن فرد به بستنی، دعوت کردن او به شام و مواردی این‌چنین.
فرید
اگر آن فرد حال روحی خوبی داشته باشد، باید به‌روشنی کاری که می‌خواهید از او کمک بگیرد را توضیح دهید و او را مطمئن کنید که از انجام این کار خشنود خواهد شد. شما اگر کمکی که از او می‌خواهید نامشخص باشد و آن فرد نتایج آن را بد تصور کند، اگر خود او روحیه مثبتی هم داشته باشد، برای انجام این کار نتیجه‌ای نخواهد داشت.
Fereshteh Radmanesh
بی‌تفاوتی حضار مطالعات نشان می‌دهند هر چه تعداد افرادی که می‌توانند به ما کمک کنند بیشتر باشد، درصد کمتری از آن‌ها برای این کار پیش‌قدم خواهند شد. این موضوع بی‌تفاوتی حضار نامیده می‌شود زیرا در این موارد همه حضار فقط تماشاگر بوده و هر کس وظیفه را به دیگری محول می‌کند؛ بنابراین اگر می‌خواهید برای کاری از کسی کمک بگیرید به او یادآوری کنید که کسی را جز او ندارید زیرا اگر او فرض کند که فرد دیگری نیز می‌تواند به شما کمک کند، احساس مسئولیت او کم شده و خود را از نظر وجدانی مسئول نمی‌داند.
فرید

حجم

۵۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۵۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان