دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی ترجمه زهرا ناظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

معرفی کتاب اثر مرکب

باشد برای بعد؛ از فردا…نه از شنبه! اگر جیب‌هایمان را خوب بگردیم، می‌توانیم مُشتی از این بهانه‌های دانه درشت را پیدا کنیم. وعده‌های سرخرمنی که شاید هیچ‌وقت به واقعیت تبدیل نشوند؛ رویاهایی که تا اندازه یک آه سوزناک سقوط می‌کنند و اهدافی که بیشتر به سراب شبیه هستند تا یک چیز دست‌یافتنی. اما چرا این‌گونه است؟ آیا آرزوهای ما بیش از اندازه بزرگ هستند یا رویکردمان اشتباه است؟ «دارن هاردی» در کتاب «اثر مرکب»، پاسخ‌ها و راهکارهای جالبی را به افراد سرگردان و خسته از مسیرهای بی‌انتها ارائه می‌دهد.

اثر مرکب، یعنی بدانیم هر تصمیمی که می‌گیریم، سرنوشت ما را می‌سازد و موفقیت، نتیجه دنبال کردن عملکردهای با ثبات و پیوسته است. حتی وقتی به اهدافتان می‌رسید، باید نظمتان را حفظ کنید تا از آن هدف جلوتر بروید؛ آرام و پیوسته. 

چند نمونه از راهبردهایی که در این کتاب طرح شده‌اند:

  1. چگونه هربار برنده شوید! راهبرد شماره‌ی یک برای دستیابی به هر هدفی، یا پیروزی بر هر رقیبی، حتی اگر این رقیب باهوش‌تر، بااستعدادتر یا باتجربه‌تر از شما باشد.
  2. ریشه‌کن‌کردن عادت‌های بدی که مانع پیشرفت شما هستند و ممکن است از برخی از آن‌ها بی‌اطلاع باشید.
  3. آشنایی با راه‌حل‌های پایدار و واقعی برای ایجاد انگیزه و انجام کارهایی که دوست‌شان دارید اما حس‌وحالشان را ندارید.
  4. به‌چنگ‌آوردن نیروی گریزان و شگرف حرکت، نیرویی که شما را توقف‌ناپذیر می‌کند.
  5. پی‌بردن به اسرار شتاب‌گرفتن کسانی که به هرچیزی می‌خواهند می‌رسند. آیا آن‌ها مزیت ناعادلانه‌ای دارند؟ بله، و با خواندن این کتاب شما نیز دارید!

با خواندن این کتاب چه چیزهایی را یاد می‌گیریم؟

با تفاوت بین موفقیت‌های سطحی و عمیق آشنا می‌شویم.

روش «آهسته و پیوسته» اقدام کردن را یاد می‌گیریم.

چند نکته کاربردی در مورد انجام آهسته و پیوسته کارها می‌آموزیم.

با روش «تقلب آرنولد شوارتزنگر» و تاثیر آن در عبور از محدودیت‌های ذهنی آشنا می‌شویم.

چه کسی کتاب اثر مرکب را نوشته است؟

«دارن هاردی» (Darren Hardy) نویسنده کتاب «اثر مرکب» (The Compound Effect) و دو کتاب دیگر با نام‌های (Living Your Best Year Ever) و (The Entrepreneur Roller Coaster) است که در ایران با نام‌های مختلفی همچون «امسال تکرار نخواهد شد» و «‌قطار سرعت به سوی ثروت» ترجمه شده‌اند. علاوه‌براین، او به عنوان مشاور و سخنران نیز فعالیت می‌کند. اثر مرکب، اولین کتاب او است که نکته‌هایی جالب، ساده، کوچک و قابل اجرا را برای رسیدن به موفقیت در بردارد.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

کاربر 2555418
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

این کتاب واقعا برای رشد فردی عالی است و راه ها و روش هایی آسان اما مؤثر را بیان میکند که با به کار گیری آنها میتوان زندگی را به سمت درست و صحیح آن پیش برد و مهمترین نکته برای

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۵۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان