دانلود و خرید کتاب دره‌ی اُتاوا آلیس مونرو ترجمه مصطفی شایان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دره‌ی اُتاوا اثر آلیس  مونرو

کتاب دره‌ی اُتاوا

معرفی کتاب دره‌ی اُتاوا

 دره اتاوا مجموعه داستان‌هایی اثر آلیس مونرو نویسنده کانادیی است. 

آلیس مونرو از محبوبترین نویسندگان انگلیسی زبان داستان‌ کوتاه است و پس از سال بلو ، دومین نویسنده کانادایی و سیزدهمین زنی است که برنده جایزه نوبل شده است. 

داستان‌های مونرو که هواداران زیادی دارند، بیشتر به طبیعت و صفات انسانی می‌‌پردازند. او ساختار کلاسیک داستان کوتاه را متحول کرده و داستان‌‌هایش را معمولا از جایی شروع می‌کند که انتظارش را نداریم.

مونرو مسیر داستان را با مهارت خاصی به گذشته و آینده می‌کشاند و روایتی می‌سازد که خواننده را به مکان‌ها و فضای‌هایی ناب می‌برد. داستان‌های مونرو با فرهنگ مناطق روستایی کانادا گره خورده است.

 درباره کتاب دره اتاوا

کتاب دره اتاوا، دهمین مجموعه داستان کوتاه آلیس مونرو است که در سال ۲۰۰۱ به چاپ رسیده است. مونرو در این کتاب، روایت‌هایی مانند خاطرات متغیر و تکرارشونده  انسان آفریده و شخصیت‌هایی را ساخته و پرداخته که بسیار ملموس و قابل باورند. آنها درست مثل برخی از افرادی که می‌شناسیم، متناقض و دمدمی هستند.

در داستانی از این مجموعه، خدمتکاری مقید و متعهد به خاطر شوخی یک نوجوان، تلاش می کند تا عادت‌های زندگی خود را تغییر دهد. در داستانی دیگر، دانشجویی که برای دیدن عمه خودشیفته و عجیبش آمده است، درگیر رازی حیرت‌آور می‌شود و...

کتاب دره اتاوا  اوج تواناهایی‌های آلیس مونرو در داستان‌نویسی را نشان می‌دهد.

 خواندن کتاب دره اتاوا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

معرفی نویسنده
عکس آلیس  مونرو
آلیس مونرو

آلیس مونرو با نام اصلی آلیس آن لایدلاو (متولد ۱۰ ژوئیه ۱۹۳۱، وینگهام، انتاریو، کانادا)، داستان‌نویس کانادایی است که با روایت‌های بسیار زیبای خود شهرت بین‌المللی پیدا کرده. آکادمی سوئد وقتی جایزه‌ی نوبل ادبیات را در سال ۲۰۱۳ به او اعطا کرد، او را «استاد داستان کوتاه معاصر» لقب داد. آثار مونرو به دلیل تصویرسازی دقیق و سبک روایی‌اش که در عین حال غنایی است مورد توجه قرار گرفت. آثار او عمق و پیچیدگی‌های زندگی عاطفی افراد را آشکار می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۵۹۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان