دانلود و خرید کتاب زیبا مثل ماگنولیا جری سوتر ترجمه نیلوفر آقا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیبا مثل ماگنولیا اثر جری سوتر

کتاب زیبا مثل ماگنولیا

نویسنده:جری سوتر
انتشارات:نشر علم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زیبا مثل ماگنولیا

کتاب زیبا مثل ماگنولیا، نوشته‌ی جری سوتر، نگاهی به زندگی و آثار فریدا کالو، نقاش و هنرمند بزرگ مکزیکی است. برای آشنایی با فریدا، کتاب زیبا مثل ماگنولیا را با ترجمه‌ی نیلوفر آقا ابراهیمی بخوانید.

درباره‌ی کتاب زیبا مثل ماگنولیا

فریدا کالو یکی از بزرگترین نقاشان و هنرمندان معاصر مکزیک است. بیشتر هم به دلیل پرتره‌های خاص و متفاوتی که از خودش می‌کشد، معروف و شناخته شده است. خود فریدا معتقد است که: خود را نقاشی خواهم کرد زیرا اغلب تنها هستم، زیرا سوژه‌ای هستم که بهتر از هر سوژه‌ی دیگری می‌شناسمش. جری سوتر در کتاب زیبا مثل ماگنولیا به سراغ این نقاش قدرتمند مکزیکی رفته است و زندگی و آثار او را بررسی کرده است. زندگی‌ای که پر از فراز و نشیب‌های متعدد بود. بیماری در بچگی، تصادفی که او را تا سرحد مرگ جلو برد و برای همیشه پایش را لنگ و ازکار افتاده کرد، سقط جنین‌های چندباره، عشق و عاشقی پر شور و حرارتش به دیه‌گو که بعدها همسرش شد و تحمل خیانت‌های متعدد او. برگزاری نمایشگاه نقاشی و در نهایت پایان دادن به زندگی مشترکی که سرشار از مشکلات بود اما باز هم عشق به آن می‌چربید.

جری سوتر با نگاهی به زندگی و آثار فریدا کالو، سرگذشت او را بیان می‌کند و آثار مشهور او را بررسی می‌کند. آثاری که مطمئنا با دیدن هرکدامشان به قدرت درونی افکار و تسلطش بر امور بیرونی زندگی، پی می‌برید.

کتاب زیبا مثل ماگنولیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از مطالعه کتاب‌های زندگی‌نامه لذت می‌برید، کتاب زیبا مثل ماگنولیا را بخوانید. کتاب زیبا مثل ماگنولیا را می‌توانید به هنرمندان، دانشجویان رشته‌های نقاشی و تصویرگری و عاشقان فریدا کالو هدیه بدهید تا آن‌ها هم در این لذت شریک باشند. 

بخشی از کتاب زیبا مثل ماگنولیا

آن روزها همه‌ی اتوبوس‌ها کم دوام بودند: پیشتر راه افتاده و بسیار موفق بودند. اما اتوبوس‌های برقی خالی بودند. همراه با الخاندرو گومز اریاس سوار اتوبوس شده بودم و کنار او، عقب اتوبوس، نزدیک نرده نشسته بودم. چند لحظه بعد اتوبوس با خط اتوبوس برقی شچیمیلکو برخورد و اتوبوس برقی اتوبوس را مقابل پیچ خیابان له کرد. تصادف عجیبی بود. شدید نبود، برعکس کند و آهسته بود و همه را مجرح کرد، مرا به مراتب جدی‌تر...


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان