دانلود و خرید کتاب محدوده صفر جو ویتالی ترجمه میترا میرشکار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محدوده صفر اثر جو ویتالی

کتاب محدوده صفر

معرفی کتاب محدوده صفر

کتاب محدوده صفر نوشته جو ویتالی و ایهالی اکالا هیولن است. دنیای کنونی به عصری پا می‌گذارد که بسیاری از ما به دنبال جمع‌آوری اطلاعات هستیم؛ از کلاس‌های یوگا گرفته تا مراقبه و در نهایت یافتن راهی برای ارتباط هرچه بیش‌تر با جهان هستی. کتاب محدوده صفر یکی از زیباترین و جذاب‌ترین و قابل فهم‌ترین کتبی است که در مسیر دستیابی به این هدف نوشته شده است. این کتاب با ترجمه میترا میرشکار منتشر شده است.

درباره کتاب محدوده صفر

کتاب محدوده صفر شیوه‌ای است که با آن می‌توانیم به هویت حقیقی‌مان پی ببریم و در این شیوه، عشق به خالق کلید گشایش هر مشکلی است. مشکلات زندگی روزمره ما خاطراتی هستند که در ضمیر ناخودآگاه‌مان بازپخش می‌شوند. این شیوه که هُواُپونوپونو نام دارد تلفیقی است از سه عنصر توبه، بخشش و دگرگونی. به این ترتیب عاجزانه از معبودمان تقاضا می‌کنیم تا ما را تهی از هر خاطره و مشکلی سازد تا بتوانیم تنها به صدای حق گوش فرا دهیم و در مسیر او گام برداریم.

در کتاب محدوده صفر روش‌هایی برای پاکسازی ضمیر ناخودآگاه از خاطرات گذشته ارایه شده‌اند که در نهایت منجر می‌شوند به من جدیدی دست یابیم که بخشی از تجدید حیات ماست. و البته نیل به این هدف اتفاقی نیست که یک شبه رخ دهد. با تکرار جمله دوستت دارم خطاب به الوهیت، به سوی آگاهی عمیق‌تری هدایت می‌شویم که ممکن است بعضی‌ها به آن بیدار سازی بگویند و شاید هم بشود آن‌را روشنگری نامید. ما می‌توانیم با قدرت اراده خود تصمیم بگیریم عشق را به زندگی‌مان راه دهیم و نسبت به همه چیز، حتی افکار منفی و مخرب‌مان عشق بورزیم تا در نهایت، به خواست خداوند رها و آزاد شویم.

خواندن کتاب محدوده صفر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی پر از آرامش و شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب محدوده صفر

در سال ۲۰۰۶، مقاله‌ای با عنوان "عجیب‌ترین روانشناس دنیا" نوشتم. این مقاله در مورد روانشناسی بود که توانست تمام جنایتکاران بخش روانی بیمارستانی را درمان کند؛ البته بدون این‌که با آن‌ها در ارتباط قرار بگیرد. او برای این کار از یک شیوهٔ درمانی عجیب هاوایی استفاده کرد. تا سال ۲۰۰۴، اصلاً در مورد او و شیوهٔ کارش نشنیده بودم. دو سال جستجو کردم تا توانستم او را پیدا کنم. سپس شیوه‌اش را یاد گرفتم و آن مقاله را نوشتم که اکنون شهرت یافته است.

آن مقاله از طریق اینترنت منتشر شد. در تمام گروه‌های خبری پُست شد و برای تعداد زیادی از مردم هر قشر و طبقه‌ای ایمیل شد. تمام کسانی که در سایت من در www.mrfire.com بودند مجذوبش شدند و آن‌را به صدها هزار نفر دیگر فرستادند. برآورد کرده‌ام که حدود پنج میلیون نفر آن مقاله را دیده‌اند.

هرکس آن‌را خواند، برایش باور نکردنی بود. بعضی‌ها تحت تأثیر قرار گرفتند. بعضی دیگر در موردش شک کردند. اما همگی آن‌ها اطلاعات بیش‌تری می‌خواستند. این کتاب نتیجهٔ درخواست‌های آن‌ها و تلاش‌های من است.

حتی اگر شما جزو طرفداران پر و پا قرص آن پنج‌مرحله در کتاب اخیرم با عنوان "عامل جذب" هستید، ممکن است نتوانید بینش‌های باورنکردنی‌یی را درک کنید که قصد دارم بر شما آشکار کنم. روند ساده‌ای که در این کتاب در اختیارتان قرار می‌دهم به شرح این مطلب کمک می‌کند که چرا بدون این‌که عملاً برای تحقق موفقیت‌هایم کاری انجام دهم، توانستم به آن‌ها دست یابم. اینک چند تایی از آن‌ها را مرور می‌کنیم:

ـ برنامهٔ صوتی نایتینگل کونانت۱۸ من با عنوان "قدرت تکان دهندهٔ بازاریابی"، درست پس از گذشت ۱۰ سال که پیگیری‌اش را رها کردم، به اجرا درآمد.

ـ چطور توانستم از بی‌خانمانی به تنگدستی، به نویسندگی، به نویسنده‌ای که کتابش چاپ شد، به پرفروش‌ترین نویسنده و سرانجام به مقام استادی بازاریابی اینترنتی تبدیل شوم؛ آن هم بدون هیچ طرح و برنامه‌ای؟

ـ رؤیای من برای جذب یک اتومبیل بی‌ام‌دبلیوی Z۳ موجب شد ایدهٔ بازاریابی اینترنتی به ذهنم خطور کند؛ ایده‌ای که تا آن زمان هیچ‌کس به فکرش خطور نکرده بود. همین کار موجب شد در یک روز ۲۲/۵۰۰ دلار و طی مدت حدود یک سال ۲۵۰.۰۰۰ دلار درآمد کسب کنم.

ـ رؤیای من برای خرید و نقل مکان به ملکی در تکزاس در حالی که ورشکسته و در شرف جدایی از همسرم بودم موجب شد به کسب و کار جدیدی دست بزنم که در یک روز ۵۰.۰۰۰ دلار نصیبم شد.

ـ توانستم ۴۰ کیلو وزن کم کنم و این اتفاق زمانی رخ داد که از تلاش‌های بیهوده در این راه دست کشیدم و روش جدیدی را برای تحقق خواسته‌ام دنبال کردم.

ـ رؤیایم برای رسیدن به پرفروش‌ترین کتاب موجب شد پرفروش‌ترین کتاب را بنویسم؛ در حالی که هیچ‌گاه برای این کار برنامه‌ریزی نکرده بودم و حتی ایده‌ای نداشتم.

معرفی نویسنده
عکس جو ویتالی
جو ویتالی

جوزف ویتالی (جو ویتالی)، نویسنده کتاب محدودیت صفر، ۲۹ دسامبر ۱۹۵۳ متولد شد. در برخی از زندگینامه‌هایی که از او در دسترس است، اشاره‌هایی به سختی‌هایی شده است که او در طول زندگی خود تحمل کرده بود. مثلا در دوران کودکی و نوجوانی در خانه‌ای زندگی می‌کرد که خشونت در آن رواج داشت. مدتی هم بی‌خانمان بود و محلی برای زندگی کردن نداشت. در بسیاری از منابع هم درباره این موضوعات چیزی نوشته نشده است. در هر صورت امروز او را به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ و تاثیرگذاری می‌شناسند که با کتاب‌هایش موفق شده است زندگی بسیاری را تغییر دهد.

نظرات کاربران

Ocean
۱۳۹۹/۱۱/۰۷

چقد من منتظر این کتاب بودم☹️توروخدا بذاریدش توی طاقچه بی‌نهایت

_`Farnaz`_
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

از نشر دیگری خوندم و نتونستم تمومش کنم چون به نظرم پر از چرندیات بود و احساس میکردم داره به شعورم توهین میکنه 😑 یه ستاره هم زیاده

Mahan Mehravard
۱۴۰۱/۰۴/۱۴

خدایا، یه کتاب دیگه پر از ادعاهای ابطال/اثبات‌ناپذیر، که با پروندن بُریده‌های اطلاعات به‌اصطلاح علمی، به خواننده توهم این رو میده که با یک متن منسجم و معنادار طرفه.

hamed007
۱۴۰۰/۰۱/۰۳

این کتاب زندگیه ،برای درک بهتر اون باید ی پیش نیازهایی داشته باشید من کتاب نسخه اصلیشون خواندم. و به آرامش میرسم وقتی میخونم

nasim.d
۱۳۹۹/۱۲/۲۹

من این کتاب رو دوست داشتم ولی نمیدونم چقدر میتونه کاربرد داشته باشه بنظرم خوندنش خالی از فایده نیست

saeedarj
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

کتابهای از نظر محتوی بسیار سطحی و بی ارزش است ، ضمن تشکر از مترجم ، نویسنده کاملا تجاری و پرهیاهو موضوع مهمی را با لفاظی بی ارزش نموده است . پیشنهاد میکنم موضوع را در کتابهای دیگر جستجو کنید

کاربر ۲۱۷۷۷۴۱
۱۴۰۰/۰۵/۰۲

با خوندن این کتاب یاد گرفتم خودمو دوست داشته باشم.

motahare bonakdar
۱۳۹۹/۱۱/۱۸

لطفا بذارینش توی طاقچه ب ینهایت

Ali Abdollahi
۱۴۰۰/۰۸/۱۰

اصلا نتونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم. خلاصه کتاب همه چیز درون خودتان است. تکرار جملات متاسفم و دوستت دارم باعث حل تمام مشکلات می شود

کاربر 7511816
۱۴۰۲/۱۰/۲۱

خوب بود من یک‌بار گوشکردم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۶)
ای پروردگار عالم هستی، اگر من، خانواده‌ام، بستگانم و نیاکانم تا به امروز با افکار، سخنان، کردار و اعمال خود موجب رنجش کسی، خانواده‌اش، بستگانش و نیاکانش شده‌ایم، طلب عفو و بخشش داریم. بگذار با این کار تمام خاطرات منفی، انسدادها، انرژی‌ها و ارتعاشات پاک، خالص، رها و بریده شوند و تمام این انرژی‌های ناخواسته به نور خالص تبدیل گردند... و چنین خواهد شد.
yaser
آن‌که به بیرون خویش می‌نگرد، رؤیا می‌بیند؛ و آن‌که به درون خویش، بیدار می‌شود. کارل یونگ
shayan
قضاوت نکنید تا قضاوت نشوید. سرزنش نکنید تا سرزنش نشوید. ببخشید تا بخشیده شوید. مسیح انجیل
yaser
لطفاً همیشه به یادمان باشد که: کسی را آزار ندهیم. به همه چیز عشق بورزیم. به همه کس عشق بورزیم.
Mrs. rahimian
«مردم چیزهایی را که می‌خواهند به دست نمی‌آورند؛ آن‌ها چیزهایی را به دست می‌آورند که احساس‌شان می‌کنند. بیش‌تر کسانی که دعا می‌کنند، باور ندارند دعای‌شان شنیده می‌شود یا دست کمک به سوی‌شان دراز می‌شود. بیش‌تر مردم از جایگاه ناامیدی دعا می‌کنند؛ مفهومش این است که چیزی را بیش‌تر جذب می‌کنند که احساسش می‌کنند؛ یعنی ناامیدی بیش‌تر را.»
گنگ خواب دیده
با هُواُپونوپونوی امروزی که روشی است بر پایهٔ استغفار، بخشش و دگرگونی، طلب عشق و تهی بودن می‌کنیم تا جایگزین انرژی‌های مسموم شود. عشق، این کار را از طریق جاری شدن در ذهن آغاز می‌کند؛ با جاری شدن در ذهن معنوی که همان فراآگاه است. سپس به جریانش در ذهن تحلیل‌گر یا ضمیر خودآگاه ادامه می‌دهد و آن‌را از انرژی‌های اندیشه رها می‌کند. سرانجام وارد ذهن احساسی یا ضمیر ناخودآگاه می‌شود و افکار مربوط به احساسات مسموم را از میان می‌برد و آن مکان را مملو از خودش یعنی عشق می‌کند. دکتر ایهالی‌آکالا هیولن
yaser
آن‌که به بیرون خویش می‌نگرد، رؤیا می‌بیند؛ و آن‌که به درون خویش، بیدار می‌شود. کارل یونگ
کاربر ۱۸۰۲۷۳۹
الهام: من الهام هستم. من آفریدهٔ لایتناهی، آفریدهٔ هوش الوهیت هستم. من از خلاء در ضمیر ناخودآگاه تجلی می‌یابم. من رخدادی کاملاً جدید هستم.
yaser
دختر خانمی که مادرش ۹۲ سال سن دارد با من تماس گرفت و گفت: "چند هفته است که مادرم درد شدیدی در ناحیه لگن دارد." وقتی با من حرف می‌زد، این سؤال را از الوهیت پرسیدم: "چه چیزی در من باعث شده که آن زن درد بکشد". بعد پرسیدم: "چگونه می‌توانم آن مشکل را در خودم از بین ببرم". پاسخ این سؤالات به ذهنم آمد و کاری را که گفته شده بود انجام دادم. «حدود شاید یک هفتهٔ بعد آن زن با من تماس گرفت و گفت: "حال مادرم بهتر شده
yaser
مشکل: من مشکل هستم. خاطره‌ای هستم از تجربه‌ای در گذشته که در ضمیر ناخودآگاه بازپخش می‌شود.
yaser

حجم

۳۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۳۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان