دانلود و خرید کتاب نقش امواج در آفرینش عالم محسن فرشاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش امواج در آفرینش عالم اثر محسن فرشاد

کتاب نقش امواج در آفرینش عالم

نویسنده:محسن فرشاد
انتشارات:نشر علم
امتیاز:
۳.۹از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نقش امواج در آفرینش عالم

کتاب نقش امواج در آفرینش عالم نوشته محسن فرشاد است. این کتاب نگاهی به کیهان‌شناسی گرجیف و تسلا است. این کتاب شما را به دنیای کیهان‌شناسی می‌برد.

درباره کتاب نقش امواج در آفرینش عالم

شناخت کیهان از دید «جورج گرجیف» عارف و آموزگار معنوی روسی- ارمنی، شناختی رازآلود و رمزی است که ارتباطی با کیهان‌شناسی علمی جدید ندارد. در واقع این نوع کیهان‌شناسی درست مانند صدای موسیقی کیهانی که به گوش کسی نمی‌رسد، مگر اینکه به درجه‌ای از تکامل آگاهی رسیده باشد، به ذهن کسی خطور نمی‌کند، مگر به خود آگاهی کیهانی رسیده باشد که آن هم بخشی از کیهان‌شناسی اسرارآمیز است که به جای رصد ستارگان و مشاهده کهکشان‌ها و محاسبه کامپیوتری مدلهای کیهانی و درک ریاضی ساختار کیهان، از طریق نیروهای شهودی به شناخت عالم و ساختار هستی می‌پردازد، چون ممکن است نیروهای شهودی و قدرت آگاهی فرامادی انسان، در شناخت کیهان و قلمروهای وجود و درک حقیقت هستی، آنجا که ابرکامپیوترها و تلسکوپ‌های غول‌پیکر و محاسبات ریاضی و نظریه‌پردازی‌ها، کافی نباشند، به ژرفای گیتی، بهتر نفوذ کرده و حقایق را بهتر مورد شناخت قرار دهند، چون دانش رسمی کیهان‌شناسی فقط ساختار ظاهری و مادی و فیزیکی عالم را مورد تحقیق قرار می‌دهد، اما نیروی شهودی و آگاهی برتر انسان می‌تواند به حقایق فرامادی هستی نیز پی‌ببرد.

کتاب نقش امواج در آفرینش عالم شما را به شناخت دنیای هست می‌برد. 

خواندن کتاب نقش امواج در آفرینش عالم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت هستی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نقش امواج در آفرینش عالم

آهنگ محزون و غمگین، اطلاعاتی را از راه گوش به ساختار ذهنی و روحی ما می‌رساند که ما را غمگین می‌سازد. اما آهنگهای ریتمیک (ضربی)، شاد و نشاط‌آور اطلاعاتی می‌دهد که به قول سعدی، سرو در باغ به رقص می‌آید و بید و چمن، چه رسد به انسان و حیوان.

رنگها هم حاوی اطلاعاتی هستند که در دگرگونی احوال انسان مؤثر هستند. پایه رنگ‌درمانی بر همین اطلاعاتی قرار دارد که رنگهای مختلف به انسان انتقال می‌دهند.

امواج الکترومغناطیس هم اطلاعاتی را به انسان، حیوان، گیاه و جماد، انتقال می‌دهند. امواج الکترومغناطیس عبارتند از پرتوهای کیهانی و گاما، اشعه ماوراء بنفش، اشعه ایکس، نور قابل رویت، امواج مادون قرمز، و امواج هرتز یا امواج رادیو و تلویزیون.

لایال واتسون، در کتاب "فوق طبیعت" می‌نویسد:

«اندام‌واره زنده (ارگانیسم)، از میان امواج الکترومغناطیس محیط خود، فرکانسهایی را انتخاب می‌کند که بهترین اطلاعات را دارد. تشعشعات مادون قرمز، و ماوراءبنفش از سد اندام‌واره عبور نکرده و حذف می‌شوند، اما نور عادی به راحتی عبور می‌کند. امواج الکترومغناطیس منبع هوش و بالقوه حیات است.» 

با توجه به قضیه فوق، آیا امواج الکترومغناطیس موجب پدید آمدن حیات بر روی زمین و یا جاهای دیگر کیهان شده‌اند؟

پرسش دیگر اینکه آیا ممکن است اطلاعات حاصل از امواج الکترومغناطیس ضمن پیدایش ملکولهای حیات موجب جهش ژنتیک در موجودات شده باشد؟

نگارنده بر این باور است که ترکیبی از اطلاعات، امواج الکترومغناطیس و امواجی که دارای ساختار موسیقیایی هستند موجب پدیدار شدن حیات در سیاره زمین شده و به ارگانیزم زنده (انسان، حیوان و گیاه) جان داده است. 

در خصوص جهش ژنتیک، برخی از پژوهشگران بر این باورند که تشعشعات ابرنواخترها که به زمین رسیده و می‌رسد، موجب جهش ژنتیک در موجودات کره زمین شده و می‌شوند. در این باره بعداً بیشتر خواهم نوشت.

اطلاعات و آگاهی کیهانی به امواج شکل می‌دهند. الکترون وقتی موج است، دارای ارتعاش موسیقی است. نه تنها الکترون، بلکه اتم (پروتون، و نوترون) هم وقتی حالت موجی دارند، دارای ساختار ارتعاشی موسیقیایی هستند. پس این ارتعاش که دارای ماهیت موسیقیایی است، نه تنها حیات، بلکه کل هستی را می‌سازد.

کریستوفر برد، و پیتر تامپکینز، نویسندگان کتاب "زندگی اسرارآمیز گیاهان" می‌نویسند: «یک کتاب بسیار قدیمی وجود دارد، به نام، "کتاب اسرار انوخ" در این کتاب نوشته شده، "هر آنچه که در این جهان هست، از یک بوته کوچک علف، تا ستاره آسمان، دارای روح، و فرشته مخصوص است" و از قول هرمس می‌نویسد که "گیاهان زنده‌اند، مغز و روح دارند. درست مانند حیوان، انسان و موجودات برتر."»

نظرات کاربران

Mehdi Yousef
۱۳۹۹/۱۲/۰۱

کتاب بسیار مفید ، به شرطی که قبلا خواننده شناخت خوبی درمورد امواج و ماده ، انرژی داشته باشید. زحمات آقای دکتر افشار قابل‌ تقدیر است یوسف خرازی

Reza.AH
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

کتاب بیشتر شبه علمی ست تا علمی . نویسنده سعی دارد با استفاده از مفاهیم علمی ایده خود رو که بیشتر عرفانی ست به ذهن مخاطب القا کند. مثلا استفاده از کوانتوم فیزیک و ساختن واژه رویا کوانتومی یا رویا هولوگرافیک غیر

- بیشتر
arezooo.drp
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

سلام خدمت کتابخوان های عزیز ممنون از طاقچه عزیز چه کتاب پر محتوایی من واقعا عاشق همچین سبک کتاب ها هستم چقدر روان و عالی توضیح داد راجع به کیهان و آفرینش و امواج واقعا خوندن همچین کتابی رو توصیه میکنم.

شابان
۱۴۰۰/۰۴/۱۳

ممنون که این کتاب رو در طرح بینهایت قرار دادین پروفسور فرشاد یکتا جز افرادی هستند که در اینده ما دیگه نداریم ازشون پیشنهاد میکنم لایو های ایشون رو در اینستاگرام دنبال کنین

شیعه اهل بیت (علیهم السلام)
۱۴۰۲/۰۴/۱۶

سلام خسته‌نباشید و خداقوت ببخشید اگه امکانش هست فایل پی‌ دی اف کتاب ژرفای هستی اثر استاد محسن فرشاد رو موجود کنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
انسان تا برای آفریدن اثری و یا ایجاد و ساختن چیزی آگاهی نداشته باشد، یعنی طرح و برنامه و شعور کافی در این مورد را نداشته باشد، نمی‌تواند آنچه که بخواهد بیافریند
Mehdi

حجم

۲۶۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

حجم

۲۶۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان