دانلود کتاب صوتی از بانوان نویسنده چه خبر؟ با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی از بانوان نویسنده چه خبر؟

کتاب صوتی از بانوان نویسنده چه خبر؟  توسط لیدا طرزی جمع‌آوری و ترجمه شده است. کتاب از بانوان نویسنده چه خبر شامل داستان‌های کوتاهی از بهترین نویسندگان زن جهان است. 

درباره کتاب صوتی از بانوان نویسنده چه خبر؟

لیدا طرزی در کتاب صوتی از بانوان نویسنده چه خبر؟ ملاک انتخاب نویسندگان کتاب را دوره زندگی و فعالیت هنری آنان معرفی می‌کند. نویسنده در مقدمه کتاب می‌گوید همگی در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم می زیسته اند این دوره، دوره ظهور تحولات شگرف و اساسی در باورها، فرهنگ و سیاست در جوامع غربی است. دوره اعطای آزادی های مدنی و سیاسی به زنان، آزادی هایی چون داشتن حق رای و برخورداری از حق تحصیلات عالی، حق اشتغال در خارج از منزل، کسب منزل اجتماعی...دوره خودشناسی، دوره دیگرگونه گفتن و به قول ویرجینیا ولف دوره زنانه گفتن. در کتاب از بانوان نویسنده چه خبر؟ از نویسندگانی چون کاترین آن‌پورتر،  کاترین منسفیلد، ویلا کتر، شرلی جکسون، ویرجینیا ولف، سیلویا تاون‌سند وارنر، الیزابت بوئن و دوروتی پارکر در کتاب داستان وجود دارد.

شنیدن کتاب  از بانوان نویسنده چه خبر؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کتاب از بانوان نویسنده چه خبر؟ چون مجموعه‌ای از داستان‌های بهترین داستان‌نویسان معاصر زن در جهان است را به همه‌ی خوانندگان ادبیات داستانی جهان پیشنهاد علاقه‌مندان به داستان پیشنهاد می کنیم


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان