دانلود کتاب صوتی سامسای عاشق با صدای گلی امامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی سامسای عاشق

کتاب صوتی سامسای عاشق، مجموعهٔ ۹ داستان کوتاه چاپ‌شده در مجلهٔ نیویورکر از چند نویسندهٔ مشهور با صدا و ترجمهٔ گلی امامی است و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است. هاروکی موراکامی و جومپا لاهیری برخی از نویسندگان این مجموعه هستند. 

درباره کتاب صوتی سامسای عاشق

کتاب صوتی سامسای عاشق مجموعهٔ چند داستان کوتاه شاهکار است که در مجلهٔ نیویورکر چاپ شده‌اند. نویسندگان این مجموعه عبارت‌‌اند از:

هاروکی موراکامی، جان لورو، پت بارکر، جومپا لاهیری، جان ماکسول کوتسی، گیش جن و هان انگ.

از هاروکی موراکامی، نویسنده‌ٔ محبوب ژاپنی، سه داستان «اعترافات یک میمون شیناگاوایی»، «غار بادخیز» و «سامسای عاشق» را در این کتاب می‌شنوید. کتاب سامسای عاشق را باید اقتباس و برداشتی از داستان بلند و مشهور «مسخ» نوشتهٔ فرانتس کافکا دانست؛ داستانی که در آن گریگور سامسا را که صبح یک روز عادی متوجه می‌شود به حشره‌ای شبیه سوسک تبدیل شده است، دنبال می‌کنیم. 

شنیدن کتاب صوتی سامسای عاشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی سامسای عاشق

«همچنان درازکش، آهسته سرش را چرخاند و اتاق را از نظر گذراند. اثاثی ندید، مگر تختی که رویش دراز کشیده بود. نه گنجه ای، نه میز تحریری، نه صندلی ای، نه نقاشی ای، نه ساعتی یا آینه ای به دیوار. نه چراغی، نوری. فرش و قالی ای هم کف اتاق به چشمش نمی خورد. فقط چوب لخت. دیوارها را با کاغذدیواری طرح پیچیده ای پوشانده بودند، ولی چنان کهنه و محو که سر درآوردن از طرحش در آن نور بی رمق غیرممکن بود. لابد اتاق یک وقتی، اتاق خوابی معمولی بوده، ولی الان، هیچ علامت حیاتی در آن نبود. تنها چیزی که مانده بود تخت او، آن وسط بود. رخت خواب هم نداشت؛ نه ملافه ، نه روتختی، نه بالش. فقط یک تشک از عهد بوق. سامسا نمی دانست کجاست یا چه باید می کرد. تنها چیزی که می دانست این بود که آدمیزاد شده و اسمش گر گور سامساست. چطور این را می دانست؟ شاید وقتی خواب بوده کسی توی گوشش گفته، ولی قبل اینکه گر گور سامسا بشود که بوده؟ چه بوده؟ وقتی فکرش را متوجه این سوال کرد، چیزی مثل ستونی سیاه از پشه توی سرش به چرخ افتاد. ستون ضخیم تر و حجیم تر می شد و به طرف قسمت نرم مغزش که حرکت می کرد، یک سر صدای وزوز بود. سامسا تصمیم گرفت فکر کردن را تمام کند. در این موقع، فکرکردن به هر چیزی فقط باری طاقت فرسا بود.»

نظرات کاربران

عادل تنها
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

من از داستان ها لذت نبردم. البته سلایق متفاوت هست. با سلیقه ی من همخوانی نداشتن. یه نکته مهم راجع به کتاب های صوتی : اگر داستان از زبان مرد هست، گوینده باید مرد باشه اگه از زبان زنه، گوینده باید زن باشه اگه

- بیشتر
Reza Salehi
۱۴۰۱/۰۸/۰۸

ترجمه خوبه، داستان‌ها خوبه، ولی در کمال احترام به سرکار خانم امامی عزیز، گویندگی برای یک کتاب صوتی هفت ساعته چندان جذاب نیست.

کاربر 1403136
۱۴۰۳/۰۱/۲۸

کتاب خوان انگار اولین باره که متن رو دیده و خونده و لحن یه بچه ابتدایی داره

فوقِ معمولی
۱۴۰۲/۱۰/۰۵

چند داستان کوتاه که هرکدوم جذابیت خودشو داره گویندگی خانم امامی خیلی شیرین و دلچسبه من واقعا لذت بردم🥰

زمان

۷ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۹۸۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۹۸۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۴,۰۰۰
تومان