دانلود کتاب صوتی کار عمیق ترجمه ناهید ملکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کار عمیق اثر کال نیوپورت

دانلود و خرید کتاب صوتی کار عمیق

معرفی کتاب صوتی کار عمیق

کتاب صوتی کار عمیق نوشته کال نیوپورت استاد دانشگاه جورج تاون آمریکاست. وی که در زمینه علوم کامپیوتر تحقیق می‌کند این کتاب را در سال ۲۰۱۳ چاپ کرده است. کتابی درباره قدرت تمرکز در هنگام کارکردن. وی مسائلی که باعث ایجاد اختلال در روند این تمرکز هستند را بیان کرده و راهکارهایی برای عبور از این حواس‌پرتی‌ها ارائه می‌دهد. در کتاب کار عمیق نیوپورت در تلاش است تا راه و روش غلبه بر مشکلات را آموزش دهد تا با تمرکز بیشتر و بدون اختلال در حواس بتوان به امور رسیدگی کرد.

نشر نوین این کتاب صوتی را با ترجمه‌ی ناهید ملکی و با صدای محمد ولیان منتشر کرده است. این کتاب را می‌توانید از طاقچه خرید و دانلود کنید.

درباره کتاب صوتی کار عمیق

کتاب صوتی کار عمیق اثر کال نیوپورت درباره موضوع تمرکز بر کار و زندگی است. این تمرکز را نویسنده «کار عمیق» می‌نامد. کتاب کار عمیق در سال ۲۰۱۶ بهترین فروش کتاب‌های بیزینس در آمازون و مجله وال استریت را داشته است و یکی از کتاب‌های افزایش مهارت و تمرکز محسوب می‌شود.

نیوپورت می‌گوید تمرکز در دنیای پر‌آشوب امروز، حلقه‌ی مفقود موفقیت است. شما با شنیدن این کتاب صوتی قدرت انجام همزمان چند کار را پیدا می‌کنید. با داشتن این مهارت است که شما جزء افراد ارزشمند در کسب‌وکار و فعالیت‌های شخصی خود تبدیل می‌شوید. کال نیوپورت دو دلیل برای ارزشمندی کار عمیق بیان می‌کند. دلیل اول ارزشمندی در دوران اقتصادی است یعنی با یادگیری مهارت‌ها و مطالب پیچیده و جدید است که شما می‌توانید در پیشرفت تکنولوژی باقی بمانید و با ندانستن آن به عنوان فردی خارج از دوران شناخته می‌شوید. و دلیل دوم این است که شبکه‌های دیجیتال اثرات مثبت و منفی دارند. اگر چیزی مفید خلق کنید اعتبار و پاداش معنوی و مادی برای شما به همراه دارد. نویسنده با شفاف کردن این حقیقت که مفهوم کار عمیق درست و اثرگذار است، همچنین ارائه راهکارهایی برای استفاده از آن، سعی دارد به تعلیم مغز و تغییر عادت‌های کاری بپردازد و محور‌های اساسی کاری را تغییر دهد.

چرا باید کتاب صوتی کار عمیق را بشنویم؟

انجام دادن فعالیت‌های حرفه‌ای که نیازمند تمرکز کامل و به دور از حواس‌پرتی هستند برای هرکس که به دنبال موفقیت است ارزشمند بوده و همواره در تلاش برای رسیدن به آن است. با شنیدن کتاب صوتی کار عیمق شما می‌توانید توانایی‌های شناختی خود را افزایش دهید و با تمرکز و تسلط کافی بر فعالیت‌های روزانه بیشترین بهره‌وری را داشته باشید. این تلاش‌ها ارزش‌های جدیدی برای شما به وجود می‌آورند و مهارت‌های شما را افزایش می‌دهند. برای استفاده از حداکثر ظرفیت موجود خود نیاز دارید که کار عمیق انجام دهید که کال نیوپورت در این اثر روش‌هایی برای رسیدن به این تمرکز ارائه می‌دهدکه بسیار اثرگذار خواهد بود.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

تحقیقات کال نیوپورت در حوزه روانشناسی و علوم اعصاب در طی بیش از بیست سال منجر به نوشتن و انتشار این کتاب شده است. کتابی که به شما یاد می‌دهد چگونه به تمرکز رسیده و با انجام دادن کار عمیق (عبارتی که خود نویسنده ساخته است) نتایج بهتری در امور زندگی داشته باشید. چه حوزه فعالیت‌های کاری و چه امور مربوط به زندگی روزمره. اگر به دنبال رسیدن به فعالیت‌ها و ارتقای شغل و حرفه خود هستید اما در مسیر رسیدن به آن دچار سردرگمی شده‌اید این کتاب راهنمای بسیار مناسبی برای شماست. کتاب صوتی کار عیمق با آموزش زمانبندی صحیح و دوری جستن از استفاده زیاد از فضای مجازی راهکارهای بسیار ارزشمندی برای بالا بردن بهره‌وری ارائه می‌دهد.

خلاصه کتاب صوتی کار عمیق

در مقدمه کتاب صوتی کار عمیق نویسنده به داستان یونگ اشاره می‌کند. یونگ برای اینکه بتواند نظریات خود را ثابت کند نیاز به فکر و تمرکز در نوشته‌هایش داشته است و خانه‌ای در دهکده‌ای اطراف سوئیس می‌سازد و در این خانه اتاقی به نام اتاق استراحت برای خود تعبیه می‌کند. وی روزانه ساعت‌های مشخص را در این اتاق صرف مطالعه و تحقیق و نوشتن می‌کرده است.

نویسنده اشاراتی به افراد مشهور دیگری نیز کرده است و اهمیت تمرکز بر کار و فعالیت را بیان می‌کند. وی در بخش اول کتابش به ارزشمندی کار عمیق و کار عمیق کمیاب اشاره می‌کند. اینکه بتوانید چیزهای مهم و سخت را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید و محصولات سطح بالا را در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت تولید کنید. این دو مهارت مهم از دلایل اساسی رسیدن به هدف نهایی است. با داشتن تمرکز و کار عمیق است که به این دو اصل مهم دست می‌یابید و این سرآغاز انجام دادن کارهاست.

کال نیوپورت همچنین به هدفمند کردن کار عمیق اشاره می‌کند و در تلاش است این هدفمندی را به سمت و سوی رسیدن به اهداف متفاوت ارائه دهد. در بخش دوم کتاب صوتی کار عمیق، نویسنده قوانینی را مطرح می‌کند. اینکه عمیق کار کنید، سر رفتن حوصله را بپذیرید. رسانه‌های اجتماعی را ترک کنید و کم‌عمقی را کاهش دهید. در این کتاب نویسنده می‌گوید اگر زمان‌های سی دقیقه‌ای برای دوری کردن از فضای دیجیتال در نظر بگیرید با گذشت نیمی از زمان است که احساس خستگی و بی‌حوصلگی به سراغتان می‌آید که با غلبه بر این بی‌حوصلگی و خستگی است که نیم دیگر زمان را می‌توانید سپری کنید و اغلب تمرکز دقیق و صحیح در زمان این غلبه است که اتفاق می‌افتد.

نویسنده همچنین تفاوت کار عمیق و کار زیاد را توضیح می‌دهد. درست است که بعضی افراد زیاد کار می‌کنند اما این دلیل عمیق کار کردن آنها نیست. کار عمیق نیازمند تفکر و تمرکز است و شاید زمان کمتر با عمق بیشتر نیاز باشد اما بازدهی و سودآوری بالای آن از مزیت آن است.

درباره کال نیوپورت

کالوین نیوپورت در ۲۳ ژوئن سال ۱۹۸۲ متولد شد. وی تحصیلات مقدماتی خود را در سال ۲۰۰۴ به اتمام رسانید و در سال ۲۰۰۹ در رشته علوم کامپیوتر مدرک دکترای خود را از دانشگاه ماساچوست دریافت کرد. وی اعتقاد دارد موبایل‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی به ازای وقتی که از ما می‌گیرند چیزی به ما اضافه نمی‌کنند. وی هم‌اکنون در ایالت مریلند آمریکا همراه با همسر و سه فرزندش زندگی می‌کند. او پس از انتشار اولین کتابش در دوران دانشجویی تصمیم گرفت یک وبسایت راه‌اندازی کند و در آن درباره بهترین روش‌های مطالعه مطالبی بنویسید. در ابتدا مخاطبان وی دانش‌‌آموزان بودند. اما با گسترش مطالعاتش و چاپ کتابهایش بود که مخاطبانش افزایش پیدا کرده و خودش نیز شناخته شد.

سه کتاب پر اهمیت و مطرح نیوپورت عبارتند از: کار عمیق که در سال ۲۰۱۳ چاپ شده، مینیمالیست دیجیتال که درباره بلند شدن و شروع انجام کارهاست و در سال ۲۰۱۹ منتشر شده و همچنین کتاب فوق‌العاده باش.

نظرات افراد و مجله‌های مشهور درباره کتاب کار عمیق

متیو کرافورد نویسنده کتاب جهان بالای سر تو، درباره نیوپورت نوشته است: «کال نیوپورت کلکسیونی از اطلاعات مفید درباره مسائل کاربردی قدرت ذهن که تابه‌حال دیده‌ام ارائه کرده است.»

درک سیورز، کارآفرین، نیز درباره نیوپورت نوشته است: «دقیقا همان موقعی که فکر می‌کنید همه چیز را در این باره می‌دانید کتاب کار عمیق با مطالب منحصربه‌فردش مثل سیلی به صورتتان می‌خورد. قانون شماره سه کتاب که بحث ضرر و سود را مطرح می‌کند اندازه قیمت کل کتاب ارزشمند است.»

بهترین ترجمه کتاب کار عمیق کدام است؟

ترجمه‌ ناهید ملکی از کتاب کار عمیق که با کمک نشر نوین چاپ شده، بهترین ترجمه فراسی موجود از این کتاب است. احسان قراخانی نیز این کتاب را ترجمه کرده و نشر میلکان آن را منتشر کرده است. از دیگر ترجمه‌های این کتاب ارزشمند نیز می‌توان به ترجمه محمدجواد شیری بازنچه در نشر شمشاد، ابراهیم نقیب‌زاده مشایخ در نشر اقتصاد فردا و حمیده الهی‌نیا در نشر آوای منجی اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظرات کاربران

زویا
۱۳۹۹/۰۱/۲۶

کتابی که با شنیدن دو فصل ابتداییش حسابی روم تاثیر گذاشت و تا انتهای کتاب که شنیدمش تو استفاده از وقتم دقت بیشتری کردم و به همه توصیه میکنمش. این کتاب دیدگاهمون رو درباره زمانمون و نحوه استفاده از اون

- بیشتر
MOSTAFA
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

متاسفانه گویندگی ضعیف و ترجمه ضعیفتر ، موضوع رو تحت الشعاع قرار داده بود. اصلا توصیه نمیکنم.

شریفی۱۴
۱۳۹۹/۱۲/۰۷

موضوع خیلی خوب ترجمه خیلی بد پر از معادل های نامأنوس (سیاه چاله معیار، کار عمیق رهبانی ... ) و ترجمه کاملا تحت اللفظی و خشک نتونستم تا آخر ادامه بدم نصفه رها شد

صبا
۱۳۹۸/۱۲/۱۳

چه قدر صدای گوینده خسته کنندس..

کاربر ۱۱۹۳۳۷۱
۱۳۹۹/۰۱/۱۷

این کتاب موضوع خیلی مهمی رو مطرح میکنه اما خیلی تو حاشیه میره تا اصل موضوع رو بگه . برای من کتاب صوتی سختی بود.

arashkarami
۱۳۹۹/۰۳/۱۹

خیلی گوینده جملات تخصصی ر بد ادا میکنه

yasaman
۱۳۹۸/۱۲/۱۰

به نظرم اگر انسان ها از این روش استفاده کنند پیشرفت عمیقی در جهان بوجود خواهد آمد

SaBa k
۱۳۹۹/۰۷/۰۸

کتاب رو توصیه میکنم اما ترجمه اش اصلا خوب نیست.

Mohammad
۱۴۰۰/۱۱/۱۸

نمیدونم مشکل از متن اصلی، ترجمه یا گویندگی بود اما من هیچ جوره نتونستم با این کتاب ارتباط برقرار کنم. اونقدر متن خشک و بی روح و نا موزون بود که نمیشد حتی ۲ دقیقه در گوش دادن تمرکز کرد.

وحید
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

مفهومی که تو کتاب مطرح شده بسیار اساسی و کاربردی‌ه. خصوصا برای کسایی که ماهیت کاری بر پایه دانش دارن و مدیر میانی نیستن. البته ترجمه مشکلاتی داره و می‌تونست بهتر باشه اما طوری نیست که جایی مانع فهم موضوع بشه،

- بیشتر

زمان

۱۰ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۴۲۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۴۲۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان