دانلود کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب با صدای افروز هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب نوشتهٔ مت هیگ با ترجمهٔ فریده فتوحی و با صدای افروز هاشمی، شهره روحی، فرزانه فائزی، هوتن شاطری‌پور، مهدی فضلی، ناهید حجت پناه، اشکان فتولی، محمد ولیان، افشین اعتماد و نسترن نجاران است و كارگاه فيلم و گرافيگ سپاس آن را منتشر کرده است.

کتابخانه نیمه‌شب تجربهٔ غریب و منحصربه‌فرد دختری حرمان‌زده و نومید است که به خط قرمز زندگی‌اش نزدیک شده و در برزخ بین مرگ و زندگی مجال می‌یابد زندگی‌هایی را تجربه کند که از اوان کودکی تا آخرین لحظه پیش از اقدام به خودکشی، بار سنگین حسرتشان را به دوش کشیده است. رمانی بسیار ساده و روان و در عین حال کاوشی ژرف در بطن زندگی و معنای آن. درست در لحظه‌ای که ققنوس امید زندگی در شعله‌های حسرت و حرمان خاکستر می‌شود، تولدی دوباره همه چیز را عوض می‌کند.

درباره کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

تابه‌حال فکر کرده‌اید اگر این فرصت را داشته باشید که زندگیتان را با تصمیم‌های دیگر ببینید، چه احساسی پیدا می‌کنید؟ قصهٔ کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب با نوجوانیِ «نورا» آغاز می‌شود؛ زمانی که می‌خواسته به یک شناگر حرفه‌ای تبدیل شود. بعد به ۳۵سالگی نورا می‌آییم؛ چندین ساعت پیش از آنکه بمیرد. نورا به‌سراغ کتابخانه‌ای مرموز می‌رود تا بداند داستان زندگی‌اش با تصمیم‌های دیگر چگونه می‌شد و اگر در جایی از زندگی انتخاب دیگری می‌کرد چه سرنوشتی در انتظارش بود. زندگی نورا پر از پشیمانی است، اما در این کتابخانه فرصتی برایش فراهم می‌شود تا اوضاعش را تغییر دهد. او این انتخاب را دارد که زندگی کنونی‌اش را با زندگی جدیدی عوض کند؛ مسیر شغلی جدیدی داشته باشد، روابط شکست‌خورده‌اش را از نو بسازد و رؤیاهای کودکی‌اش را دنبال کند.

کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب رمان تکان‌دهنده‌ای است که برندۀ جایزۀ گودریدز از نگاه مخاطبان شده است. این رمان از تأثیر انتخاب‌های کوچک و بزرگ در زندگی ما سخن می‌گوید و جایی میان زندگی و مرگ است. کتابخانهٔ درون این رمان صوتی، کتابخانه‌ای بی‌انتهاست که داستان واقعی هر انسانی در آن منعکس شده است. این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز نیز بوده است.

شنیدن کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید کتابی بشنوید و در آن، در دنیای کتاب‌ها غرق شوید، کتابخانه نیمه شب را از دست ندهید.

درباره مت هیگ

مت هیگ در سال ۱۹۷۵ در شفیلد انگلستان به دنیا آمد. او رمان‌نویس و روزنامه‌نگار است. مت تحصیلاتش را در دانشگاه هال در رشتهٔ زبان انگلیسی و تاریخ به پایان برد. او آثار داستانی و غیرداستانی بسیاری برای کودکان و بزرگسالان نوشته است. مت هیگ در ۲۴سالگی به افسردگی شدیدی مبتلا شد، اما توانست آن را پشت سر بگذارد و به زندگی باز گردد. رمان «کتابخانهٔ نیمه‌شب» یکی از آثار اوست.

معرفی نویسنده
عکس مت هیگ
مت هیگ

مت هیگ نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی است که در ایران با کتاب‌ مشهور کتابخانه‌ نیمه شب شناخته می‌شود. او که خودش با بیماری افسردگی دست و پنجه نرم کرده است و شناختی از آن دارد، دست به تابوشکنی زده است؛ در کتاب‌ها و آثارش به سراغ این موضوع رفته است و باب صحبت و گفتگو پیرامون افسردگی را باز کرده است.

نظرات کاربران

کاربر 1784456
۱۴۰۳/۰۱/۲۵

توصیه میکنم حتما این کتاب رو گوش بدین.کتابی برای پذیرش زندگی و حسرت نداشته ها و کارهایی هست ک موفق نشدین انجامش بدین.به انتخابهای بهتر توی زندگی و فکر کردن ب عواقب یک انتخاب هم اشاره داره.اینکه هر حرکت توی

- بیشتر

زمان

۱۲ ساعت

حجم

۶۹۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت

حجم

۶۹۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان