دانلود کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر با صدای گیتی خوشدل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر اثر استفان کاوی

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

نویسنده:استفان کاوی
گوینده:گیتی خوشدل
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۴از ۷۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر نوشته‌ی استفان کاوی یکی از آثار موفق در زمینه روان‌شناسی موفقیت است. کاوی در این کتاب با زبانی ساده هفت عادت افراد موفق را توضیح می‌دهد که تاثیر چشمگیری در رشد فردی شما خواهد داشت.

اصولی که در کتاب هفت عادت مردمان موثر عنوان شده سخت و مبهم نیستند؛ استفان کاوی از شما می‌خواهد به انجام دادن کارهای مفید و موثر عادت کنید تا بتوانید رشد کنید. این نویسنده کم‌ترین تلاشی برای گفتن حرف‌های انگیزشی و هیجان‌زده کردن شما نمی‌کند، بلکه او می‌خواهد که با استفاده از راه‌های منطقی و اصولی خود را رشد دهید.

این کتاب با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شد و توانست مخاطب‌های بسیاری در سرتاسر دنیا پیدا کند و این موضوع، کاوی را تشویق کرد که ادامه مطالب این کتاب را در اثر دیگری با نام «عادت هشتم» بیاورد.

این کتاب صوتی با ترجمه و صدای گیتی خوشدل در انتشارات واوخوان منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

استفان ریچاردز کاوی در سال ۱۹۸۹، یکی از مشهورترین آثار خود را با نام هفت عادت مردمان موثر منتشر کرد. او در این اثر یک سیر صعودی را از رشد فردی، یعنی سه عادت اول، آغاز کرده و پس از آن وارد مرحله همکاری و کار گروهی می‌شود. سپس به تشریح ارتباطات، یعنی سه عادت دوم، می‌پردازد. عادت هفتم هم روشی است برای نوسازی همه عادات!

استفان کاوی در کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر مسیر تغییر و رشد را نشان می‌دهد و عقیده دارد زمانی که شما به انتهای این راه برسید، متوجه خواهید شد که به انسانی برتر از خودِ قبلی‌تان تبدیل شده‌اید. شنیدن این کتاب به شما کمک می‌کند که خودتان را عمیق‌تر بشناسید و برای رسیدن به یک زندگی شاد و آرام تلاش کنید.

این کتاب صوتی آرامش درونی استفان را به نمایش می‌گذارد و سادگی کلام او به راحتی اعتماد افراد را جلب می‌کند. این کتاب از اولین باری که به چاپ رسیده، بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار داده و دنیای آن‌ها را دگرگون کرده است.

نکته جالب درباره این اثر این است که در آن رگه‌هایی از حوزه مدیریت و رهبری نیز به چشم می‌خورد. در واقع این کتاب نه فقط در جهت رشد و توسعه فردی، بلکه به منظور افزایش رشد سازمانی نیز مطالعه می‌شود.

حاصل تلاش‌های استفان کاوی کتابی است که تا کنون به ۳۸ زبان زنده دنیا برگردانده شده و بیش از ۲۵ میلیون جلد از آن به فروش رسیده است. این کتاب همچنین به عنوان اثرگذارترین کتاب بازرگانی قرن ۲۱ انتخاب شد و نویسنده خود را به شهرتی جهانی رساند.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر یکی از آثار برتر حوزه روانشناسی و توسعه فردی است. پس از گذشت سال‌ها، این اثر هنوز هم در لیست کتاب‌های پرفروش جهان قرار دارد و بسیاری از افرادی که به دنبال موفقیت هستند به مطالعه آن می‌پردازند.

این کتاب نه تنها مناسب کسانی است که می‌خواهند کنترل زندگی خود را در دست بگیرند، بلکه کارآفرینان و مدیران نیز می‌توانند از مطالعه آن بهره ببرند.

شما با شنیدن این کتاب صوتی می‌آموزید که چگونه عادت‌های مطلوب را جایگزین عادات نامطلوب خود کنید.

چرا باید کتاب صوتی ۷ عادت مردومان موثر را بشنویم؟

همه افراد چالش‌های مختلفی در زندگی کاری، خانوادگی و شخصی خود دارند که گاهی شرایط را برای آنان دشوار می‌سازد. اما حقیقت این است که اگر شما واکنش مناسبی در برابر این چالش‌ها داشته باشید، می‌توانید به آسانی آن‌ها پشت سر بگذارید.

کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر به شما نشان می‌دهد که اگر عزم راسخ داشته باشید و خودتان را برای تغییرات خوب آماده کنید، یک رشد تکاملی و انقلابی را تجربه خواهید کرد.

درباره استفان کاوی

استفان ریچاردز کاوی در ۲۴ اکتبر سال ۱۹۳۲ در شهر سالت‌لیک سیتیِ ایالت یوتا متولد شد. این نویسنده دوره کارشناسی خود را در دانشگاه یوتا گذراند و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه هاروارد بود. او رشته اصول رهبری را برای شرکت در دوره دکتری انتخاب کرد و به تحصیل در دانشگاه یانگ پرداخت.

استفان پس از اتمام تحصیلاتش به عنوان استاد رفتارهای سازمانی و مدیریت در تجارت در دانشگاه محل تحصیل خود مشغول به فعالیت شد. او توانست در دانشگاه یانگ به سمت‌های مدیر روابط عمومی و دستیار رئیس دانشگاه نیز برسد.

دکتر کاوی کتاب هفت عادت مردمان موثر را در سن ۵۷ سالگی به رشته تحریر درآورد و طولی نکشید که از جانب مجله نیویورک تایمز به عنوان نویسنده یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال انتخاب شد. این کتاب که تاثیر چشمگیری بر تحولات زمان خود گذاشت، هنوز هم به عنوان یکی از کتاب‌های مرجع در حوزه موفقیت به شمار می‌رود.

آثار استفان ریچاردز کاوی نویسنده، استاد دانشگاه، سخنران انگیزشی و تاجر آمریکایی تنها به همین کتاب محدود نمی‌شود. از دیگر کتاب‌های این نویسنده می‌توان «ریشه‌های معنوی روابط بشری» را نام برد که اولین اثر او بود و در سال ۱۹۷۰ انتشار یافت. تعداد زیادی از نوشته‌های کاوی در ایران ترجمه شده و به چاپ رسیده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به «انسان‌های موثر: مدیریت و رهبری مبتنی بر اصول»، «اندیشه‌های روز مردمان موثر»، «سرعت اعتماد»، «هفت عادت خانواده‌های کامروا»، «هفت عادت نوجوانان موفق»، «زندگی موثر» و «موفقیت در بحران، نتایج قابل پیش‌بینی در زمان‌های غیر قابل پیش‌بینی» اشاره کرد.

دکتر استفان کاوی موفق به دریافت جوایز و افتخارات بسیاری در طول زندگی خود شد و انتخاب او به عنوان کارگزار بین‌المللی برتر در سال ۱۹۹۴، مرد صلح در سال ۱۹۹۸، سخنگوی برتر در سال ۱۹۹۹ و دریافت جایزه‌ی کالج «توماس مور» برای خدمات به بشر تنها گوشه‌ای از موفقیت‌های این نویسنده بزرگ است.

او همچنین ۱۰ دکتری افتخاری از دانشگاه‌های مختلف جهان دریافت کرد و یکی از ۲۵ فرد موثر آمریکایی معرفی شد. استفان کاوی سرانجام در ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۲ در ایالت آیداهو چشم از جهان فروبست.

درباره گیتی خوشدل

گیتی خوشدل، شاعر و مترجم ایرانی، در سال ۱۳۲۶ در تهران به دنیا آمد. خوشدل در دانشگاه تهران لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی گرفت و سپس برای تحصیل در رشته جامعه‌شناسی به ایالات متحده رفت اما آن را ناتمام گذاشت و به ایران بازگشت. در پی سفری که به هند داشت به عرفان و روانشناسی علاقه‌مند شد و اکثر ترجمه‌هایش را هم بر همین اساس انجام داد. از میان مشهورترین آثاری که خانم گیتی خوشدل به فارسی ترجمه کرده است می‌توان به چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین، حکایت دولت و فرزانگی از مارک فیشر، شفای زندگی از لوئیز هی و راه هنرمند، بازیابی خلاقیت از جولیا کامرون اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر می‌شنویم

کتاب هفت عادت، مجموعه‌ای جداگانه و تکه‌تکه از چند فرمول روانشناسی نیست. بلکه این قانون‌ها، در راستای هماهنگی با قانون‌های طبیعیِ رشد، روشی بسیار هماهنگ، پیوسته و بالنده برای تکامل تأثیرگذاری فردی و اجتماعی است.

ما برای پیشرفت در زنجیرۀ پختگی، از وابستگی به سمت استقلال حرکت می‌کنیم. هر یک از ما زندگی را از نوزادی شروع می‌کنیم، چنانکه به‌صورت کامل به دیگران وابسته‌ایم. دیگران هستند که ما را هدایت و تربیت می‌کنند و باعث بقای ما می‌شوند. بدون کمک آن‌ها، ما فقط چند ساعت یا حداکثر چند روز زنده می‌ماندیم. سپس به‌تدریج، پس از گذشت چند ماه و یا چند سال، ما از لحاظ فیزیکی، روانی، احساسی یا مالی بیشتر و بیشتر مستقل می‌شویم تا جایی که در نهایت می‌توانیم از خود مراقبت کنیم، راهنمای خودمان باشیم و به خود تکیه کنیم.

همان‌طور که رشد می‌کنیم و دوران بلوغ خود را می‌گذرانیم، کم‌کم می‌فهمیم تمام اجزای طبیعت به هم وابسته‌اند و یک سیستم اکولوژی بر طبیعت و هم‌چنین بر جامعه حاکم است. کم‌کم می‌فهمیم برای کامل کردن سرشت‌مان در مرحله‌های بالاتر به ایجاد ارتباط با دیگران نیاز داریم، چون زندگی انسان‌ها نیز به هم وابسته است.

رشد ما از نوزادی تا بزرگسالی براساس قوانین طبیعی است. رشد، بعدهای بسیاری دارد. برای نمونه بلوغ فیزیکی و بدنی ما، بلوغ احساسی و روانی ما را به‌صورت حتمی تضمین نمی‌کند. از سویی دیگر، وابستگی فیزیکی یک فرد، به این معنی نیست که او از نظر احساسی یا روانی، فردی نابالغ است. در زنجیرۀ بلوغ، وابستگی، پارادایم شما است؛ شما باید از من مراقبت کنید، شما باید مرا تحمل کنید، اگر این کار را نکنید، به‌خاطر نتیجه‌هایی که پیش می‌آید شما را سرزنش خواهم کرد.

استقلال پارادایم من است؛ من می‌توانم این کار انجام دهم، من مسئولیت‌پذیر هستم، من به خود تکیه می‌کنم، من می‌توانم انتخاب کنم. همبستگی و اتکای دوسویه پارادایم ماست؛ ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم، ما می‌توانیم با هم کار کنیم، ما می‌توانیم استعدادها و توانایی‌هایمان را با هم بیامیزیم تا با هم نتیجه‌ای بزرگ‌تر به‌دست آوریم.

افراد وابسته برای رسیدن به آنچه می‌خواهند به دیگران نیاز دارند. افراد مستقل می‌توانند با تلاش خودشان، به آنچه می‌خواهند برسند. افرادی که به‌صورت متقابل به هم تکیه می‌کنند تلاش‌های خود را با تلاش‌های دیگران می‌آمیزند تا به بزرگ‌ترین موفقیت برسند.

اگر از لحاظ فیزیکی فردی وابسته بودم، به‌عنوان مثال فلج، ناتوان و یا قدری محدود بودم، به شما نیاز داشتم تا به من کمک کنید. اگر از لحاظ احساسی فردی وابسته بودم، احساس امنیتِ من و ارزش گذاشتن برای خودم به نظر شما نسبت به من بستگی داشت. اگر مرا دوست نداشتید، مرا نابود می‌کرد. اگر از لحاظ عقلانی، فردی وابسته بودم، از شما می‌خواستم به‌جای من دربارۀ مسأله‌ها و مشکلات زندگی من فکر کنید.

اگر از لحاظ فیزیکی فردی مستقل باشم، خودم به‌خوبی از پس کارهای خودم برمی‌آیم. اگر از لحاظ روانی فردی مستقل باشم، می‌توانم خودم فکر کنم و موانع را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارم. می‌توانم مبتکرانه و تحلیل‌گرانه بیاندیشم و به فکرهایم سامان بدهم و به‌صورتی قابل درک آن‌ها را بیان کنم. اگر از لحاظ احساسی فردی مستقل باشم، از درون، خودم را فردی قابل قبول و معتبر می‌دانم. می‌توانم راهنمای خودم باشم و حس ارزشی که برای خودم قائلم، از محبوبیتم یا روش برخورد دیگران با من سرچشمه نمی‌گیرد.

معرفی نویسنده
استفان کاوی

استیون کاوی (استفان کاوی) متولد اکتبر ۱۹۳۲ در شهر salt lake در Utah به دنیا آمد و در در خانواده‌ای هفت نفره بزرگ شد. پدر و مادرش همواره او را برای کارهایی که انجام می‌داد تشویق و تائید می‌کردند. اجداد او در برخی از تحولات مهم جوامع آمریکایی سهیم بودند.

برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
۱۲ ستون موفقیت
جیم ران
۱۲ قانون زندگی (کتاب صوتی)
حامد رحمانیان
عادت های اتمی (خلاصه کتاب)
جیمز کلییِر
برتری خفیف (خلاصه کتاب)
جف اولسون
کار عمیق
کال نیوپورت
فقر احمق می ‌کند
سندهیل مولاینیتن
هنر خوب زندگی کردن
رولف دوبلی
جادوی فکر بزرگ
دیوید شوارتز
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
ثروتمندترین مرد بابل
جورج کلاسون
پدر پولدار، پدر فقیر
محسن زرآبادی‌پور
آیین دوست‌یابی
دیل کارنگی
استیو جابز
جی الیوت
محدودیت صفر
ایهالیا کالاهولن
آیین زندگی
دیل کارنگی
باشگاه پنج صبحی‌ ها
رابین شارما
چهارراه پول سازی
رابرت کیوساکی
معامله گر منضبط (خلاصه کتاب)
مارک داگلاس
اثر مرکب
دارن هاردی
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین

نظرات کاربران

Armindokht H.S
۱۴۰۰/۰۶/۲۰

درباره احساس من: شنیدن صدای دلنشین سرکارخانم خوشدل آنقدر ارزشمند و مغتنم است که من این کتاب صوتی را به همه توصیه میکنم. خطاب به شنوندگان کم لطفی که صدای خانم خوشدل نازنین را افتضاح دانسته اند: باعث تاسف است

- بیشتر
کاربر ۱۰۵۷۰۴۷
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

وااای افتضاحه، خانم گیتی خوشدل یکی از بهترین مترجمای کشوره ولی کار صوتی تخصص ایشون نیست

زهرا
۱۴۰۱/۰۲/۱۲

متاسفانه راوی غیر از خانم خوشدل پیدا نمیکنم و اگرچه ایشون مترجم بسیار ارزنده ای هستن قرار نیست در گویندگی هم خوب باشن و بنظرم لازم هست گویندگی شخصی حرفه ای برای این کتاب در نظر گرفته بشه

Bahar
۱۴۰۱/۱۰/۰۸

خانم گیتی خوشدل، مترجم بسیار خوبی هستن ولی گویندگی نه🥴 اصلا این صدا و گویندگی به دل شنونده نمیشینه لطفا نکنید اینکارو🤦‍♀️من به شخصه وقتی صدای گوینده به دلم ننشینه ،هر چقدر هم که کتاب خوب باشه ،خریداری نمیکنم چون تمرکز و تاثیر

- بیشتر
کاربر 3619248
۱۴۰۱/۰۱/۲۰

نوع گفتار و فن بیان گوینده انقدر بدهست که غیر از اینکه ادم خوابش میگیره معنا و مفهوم رو هم عوض کرده

زینب شیرازی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶

صدای گوینده مناسب کتاب انگیزشی نبود

کاربر ۳۴۴۱۶۸۸
۱۴۰۰/۰۷/۱۵

گوینده اصلا مناسب فضای این کتاب نیست لطفاً از گوینده مرد یا حداقل خانم با صدای ارامش بخش تری استفاده کنید.

Ehsanala67 Salmani13
۱۴۰۰/۰۷/۰۳

این کتاب صوتی فقط یک گوینده دارد بهتر بود از چند گوینده استفاده میشد،واقعا سخت بود فهمیدن متن ،وقتی انرژی که تو صدا بود بقدر کافی نبود

فرزین فقیهی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴

کتاب،کتاب فوق العاده ایست،در دسته کتاب های موفقیت قطعا یکی از اصولی ترین و کاربردی ترین هاست، ترجمه خانم خوشدل هم بسیار ترجمه خوبی است اما گویندگی ایشان واقعا چنگی به دل نمیزند،ای کاش این مهم رو بر عهده شخص دیگری

- بیشتر
کاربر ۷۴۴۴۸۲۴
۱۴۰۲/۰۸/۲۱

گوینده خیلی خیلی خیلی بد و اصلا نتونستم روی متن تمرکز کنم

زمان

۵ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۹۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۹۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۵۰,۴۰۰
۳۰%
تومان