دانلود و خرید کتاب هنر ظریف به هیچ نشمردن مارک منسون ترجمه نریمان افشاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر ظریف به هیچ نشمردن اثر مارک منسون

کتاب هنر ظریف به هیچ نشمردن

معرفی کتاب هنر ظریف به هیچ نشمردن

به جِد گرفتنِ همه‌چیز برای سلامت روان مضر است. باعث می‌شود بیش‌ از اندازه به مسائل سطحی و کاذب بچسبی و زندگی‌ات را وقف دنبال کردن سرابی از خوشبختی و رضایت بکنی. کلید زندگی خوب این نیست که چیزهای بیش‌تری را جدی بگیری. برعکس: راهش این است که کم‌تر جدی بگیری. فقط چیزهایی را جدی بگیری که حقیقی، ضروری و مهم هستند.

این آموزه جدید مارک منسن در کتاب «هنر ظریف به هیچ نشمردن» است. او در این کتاب با رویکردی نامتعارف که سخت آن را باور می‌کنید، به سوی موفقیت می‌رود.

او در این اثر می‌خواهد شما را از توجه به چیزهای غیر ضروری باز دارد. از اضطراب گرفتن موقع دیدن شخصی خاص، از احساس این که «من باید کامل باشم وگرنه همه‌چیز خراب می‌شود» از فکر این که «من خاص هستم و باید کارهای منحصربه‌فرد بکنم» از ارزش‌های خودساخته و مزخرفی که بی‌خودی گریبان زندگی را گرفته‌اند و از همه چیزهای حاشیه‌ای که اگر خوب نگاه کنیم نه تنها در موفقیت ما تاثیری ندارند بلکه چه‌بسا مثل یک مانع بزرگ عمل می‌کنند تا ما دست به هیچ کاری نزنیم.

منسن در این اثر با شما خیلی روراست و بدون تعارف صحبت می‌کند. او شما را وامی دارد که بپذیرید اشتباه می‌کنید، انتخاب می‌کنید شکست می‌خورید و گاهی همه چیز پیش چشمتان فرومی‌پاشد. پس لطفا همه چیز را مهم تصور نکنید. فقط به هدفی که دارید فکر کنید و حاشیه‌ها و حرف‌ها و باورهای متداول همیشگی را دور بریزید و باور کنید که هر شکست راهی به جلو است.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۹/۰۶/۳۰

چند نکته ی خلاصه شده از این کتاب؛ ◽همه می خواهند شما باور کنید که راز یک زندگی خوب داشتن شغل بهتر یا ماشین بهتر یا همسر زیباتر است. کلید زندگی خوب این نیست که بیشتر بخواهید. ◽ ما دیگر با

- بیشتر
Eman Amini
۱۳۹۸/۰۶/۰۴

تنها ترجمه‌ای از این کتاب که حداقل عنوانش درست و دقیق ترجمه شده.

ftm.a
۱۳۹۹/۰۵/۲۷

من با خوندن این کتاب بیشتر حس کردم که چقد چیزایی که این کتاب میگه توی قران درباره واضحتر صحبت شده مثلا اینکه دغدغه های مادی نداشته باشم به انسان قدرت اختیار داده شده و دارای عزت نفس کلا کتاب

- بیشتر
fahimeh
۱۳۹۹/۰۷/۳۰

به نظر من ترجمه این کتاب بهتر هست و به همه کسانی که به اهدافشون میخوان و نمیرسن و گیج شدن توصیه میکنم حتما بخونن عالی هست

دکتر بی مریض
۱۴۰۲/۰۴/۰۶

اگه هر روز به یاد بیاری که مرگ گریز ناپذیره شاید کمتر نگران تعداد لایک های پست مون،بی توجهی بقیه به خودمون،خرید جدید ترین گجت و از این دست ارزشها باشیم. این کتاب میگه چه معیاری داشته باشیم که به چه

- بیشتر
banoo
۱۴۰۰/۰۷/۱۶

بسیار عالی بود چه قدر درد همه ی ما انسان ها مشترکه. ممنون مارک منسون! فکر نکنید این کتاب برای بی خیال شدن و شاد و شنگول بودن به سبک اینستاگرامیه! کتاب چیزی فراتر از عنوان هست. به نظرم همه باید این کتابو

- بیشتر
mohxmad
۱۳۹۹/۰۹/۱۴

عالی.

مرجان
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

یکی از بهترین کتاب هایی بود‌که‌ خوندم، نویسنده خود خودش بود و می‌گفت برای هر چیزی تره خورد نکنید، یه دعوای بی اهمیت، یه ترافیک، ما برای هرچیزی تره خورد می کنیم به جز ارزش های اصلی زندگیمون...این کتاب بسیار

- بیشتر
fataneh
۱۴۰۱/۰۱/۱۸

مدتها بود ترجمه ای به این خوبی در طاقچه نخونده بودم. ایکاش نویسنده کتاب در انتهای هر فصل یک پاراگراف خلاصه مطالب را می نوشت.

محسن
۱۴۰۲/۰۱/۲۵

همه ما میمیریم، همه. عجب سیرکی است! همین به تنهایی باید باعث شود همدیگر را دوست داشته باشیم ، اما نمی شود ؛ ناملایمات زندگی ما را ترسانده اند و مارا پهن زمین کرده اند...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۲۰)
تکنولوژی مشکلات اقتصادی قدیمی را حل کرد و به‌جایش مشکلات روانی جدیدی به ما داد.
baran
تو نمی‌توانی در زندگی برخی آدم‌ها حضوری مهم و متحول‌کننده داشته باشی بدون اینکه گروهی دیگر تو را مسخره و مایهٔ خجالت ببینند.
امیرحسینم
تحقیقات نشان داده آدم‌هایی که انرژی‌شان را بر لذت‌های سطحی متمرکز می‌کنند مضطرب‌تر، به‌لحاظ احساسی بی‌ثبات‌تر و افسرده‌تر هستند.
baran
هنر ظریفی هست به نام به هیچ گرفتن.
AliDarvish
از آن دست آدم‌هاست که دربارهٔ خودش با ضمیر سوم شخص می‌نویسد
امیرحسینم
امروزه فرهنگ ما به شکلی وسواسی بر توقعاتی متمرکز شده که به طرز ناواقع‌گرایانه‌ای مثبت است:‌ خوشحال‌تر باش. سالم‌تر باش. بهترین باش، بهتر از بقیه. باهوش‌تر باش، سریع‌تر، پول‌دارتر، جذاب‌تر، محبوب‌تر، مؤثرتر، رشک‌برانگیزتر، و تحسین‌شده‌تر. کامل و فوق‌العاده باش. هرروز صبح ناشتا مشتی مزخرفات گهربار صادر کن و بعد هم همسرِ همیشه آمادهٔ سلفی گرفتن و دوتاونصفی بچه‌ات را ببوس و با هلی‌کوپترت برو سر کار محشرت، و کل روز به کارهای فوق‌العاده مهم و پرباری بپرداز که احتمالاً روزی جهان را نجات خواهد داد.
Amir Kalhor
مثلی در تگزاس هست که می‌گوید «سگ هرچه کوچک‌تر صدایش بلندتر». آدمی که اعتمادبه‌نفس دارد نیازی ندارد این را ثابت کند. آدم پول‌دار نیازی ندارد کسی را متقاعد کند که پول‌دار است. یا هستی یا نیستی. و اگر مدام داری در مورد این‌جوری بودن یا آن‌جوری بودن خیال‌پردازی می‌کنی، داری پیوسته بر واقعیتی ناخودآگاه صحه می‌گذاری: اینکه آن‌جوری نیستی.
هرچه درد عمیق‌تر باشد آدم در برابر مشکلات بیش‌تر احساس عجز می‌کند، و برای جبران آن خود محق‌بین‌تر می‌شود. این حق‌به‌جانبی به یکی از دو روش زیر خود را نشان می‌دهد: ۱. من فوق‌العاده‌ام و بقیهٔ شما افتضاح هستید، پس مستحق رفتار خاص هستم. ۲. من افتضاحم و بقیهٔ شما فوق‌العاده‌اید، پس من مستحق رفتار خاص هستم.
Amir Kalhor
حسرتِ حال مثبت‌تر به‌خودی‌خود حالی است منفی. و به‌عکسِ آنچه به نظر می‌آید، پذیرفتن حال منفی به‌خودی‌خود حالی است مثبت.
parisa
چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. هیچ‌وقت. و در طول سال‌ها یادآوری مکرر مرگ خودم ـ چه از طریق مراقبه، چه از طریق خواندن فلسفه، یا با کارهای دیوانه‌وار مثل ایستادن بر لبهٔ پرتگاه در آفریقای جنوبی ـ تنها چیزی است که به من کمک کرده که این کشف را در مهم‌ترین قسمت ذهنم نگه دارم. این پذیرش مرگ خودم، این درک شکنندگی خودم، همه‌چیز را ساده‌تر کرده است ـ اعتیادهای مرا از بین برده، و باعث شده حق‌به‌جانبی خودم را بفهمم و با آن مقابله کنم. باعث شده مسئولیت مشکلاتم را بپذیرم، از جمله عذاب کشیدن از انواع ترس‌ها و احساس ناامنی. باعث شده شکست‌هایم را بپذیرم و از رد کردن و رد شدن نگریزم ـ و همهٔ این‌ها به برکت فکر کردن به مرگم اتفاق افتاده. هر چه بیش‌تر به تاریکی چشم می‌دوزم زندگی روشن‌تر می‌شود، جهان آرام‌تر می‌شود، و مقاومت ناخودآگاه من در برابر همه‌چیز کم‌تر می‌شود.
mohxmad

حجم

۲۰۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۰۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان