دانلود و خرید کتاب قدرت سکوت ذهن رایان هالیدی ترجمه فرناز کامیار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت سکوت ذهن اثر رایان هالیدی

کتاب قدرت سکوت ذهن

معرفی کتاب قدرت سکوت ذهن

کتاب قدرت سکوت ذهن نوشته رایان هالیدی است که با ترجمه فرناز کامیار منتشر شده است. این کتاب روشی برای عاقل ماندن، شفاف اندیشیدن و غلبه بر مشکلات در دنیای دیوانه‌وار امروز است و شما را در مراحل مختلف زندگیتان همراهی می‌کند. رایان هالیدی یکی از نویسندگان و ذهن‌های برترِ عصرِ ماست که در کتاب قدرت سکوت ذهن، یک طرح کلی برای پاک کردنِ ذهن، شارژِ دوبارهٔ روح، و پس گرفتنِ قدرت در اختیار ما می‌گذارد.

درباره کتاب قدرت سکوت ذهن

در جهانِ امروز، خطرهای بی‌شماری وجود دارد که مهم‌ترین آنها حواس‌پرتی‌های همیشگی و درگیری‌های جزئی است که باعث می‌شوند بی‌هدف و در مسیری نامشخص تلاش کنیم. رایان هالیدی، ازطریقِ تلفیقِ استادانهٔ فلسفهٔ شرق و غرب، به همهٔ ما می‌آموزد که چگونه می‌توان درمیانِ این درگیری‌ها و مشکلاتِ طاقت‌فرسای گاه‌وبی‌گاهِ زندگیِ قرنِ بیستم متمرکز ماند و حضور ذهن داشت. 

بعضی از نویسندگان در کتاب‌های‌شان مشاوره می‌دهند، اما در کتاب قدرت سکوت ذهن، رایان هالیدی عصاره خِرد را در اختیارمان قرار می‌دهد. این کتاب کتابی است که باید خوانده شود. حواستان باشد، در صفحاتِ این کتابِ کم‌حجمِ بی‌نظیر، ایده‌ای برای تغییر زندگی نهفته است، اینکه برای پیشرفت به جلو باید بیاموزیم و ذهنمان را ساکت کنیم و رایان هالیدی، بار دیگر، در این کار موفق بوده است. 

خواندن کتاب قدرت سکوت ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال زندگی شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم

درباره رایان هالیدی

رایان هالیدی به عنوان استراتژیست رسانه‌ای و یکی از نویسندگان برجسته در زمینه استراتژی و بیزنس فعالیت می‌کند. وی پس از رها کردن کالج در سن نوزده سالگی، برای کارآموزی نزد رابرت گرین نویسندهٔ کتاب «۴۸ قانون قدرت» رفت، وی وظیفه ارائه مشاوره به بسیاری از نویسندگان و خوانندگان دارای آثار پر فروش میلیونی را به عهده داشته است. هالیدی در سمت مدیر بازاریابی امریکن آپارال نیز سالها فعالیت کرد، کارزارهای تبلیغاتی ای که طی این دوران طراحی نمود در قالب مطالعات موردی توسط توییتر، گوگل و یوتیوب مورد استفاده قرار گرفته و در نشریاتی چون اَداِج، نیویورک تایمز و فست کمپانی نام برده شده است.

کتاب اول هالیدی به نام «به من اعتماد کنید، به شما دروغ می‌گویم»: اعترافات یک متقلب رسانه ای که از طرف فایننشال تایمز کتابی شگفت‌انگیز و آزاردهنده توصیف شده – اثری پرفروش بود که وی را به همگان معرفی کرده و هم اکنون در کالج های سرتاسر جهان تدریس می‌شود. هالیدی هم اکنون بیشتر اوقات را به کار ویراستاری برای نیویورک آبزِروِر مشغول بوده و از منزل خود در آستینِ تگزاس به نوشتن مطالبی برای تاوت کاتالوگ می‌پردازد.

بخشی از کتاب قدرت سکوت ذهن

جذبهٔ سکوت به‌آرامی هویدا می‌شود و دنیای مدرن با این آرامش و سکوت میانهٔ خوبی ندارد، زیرا علاوه‌بر هیاهو و سروصدا، دسیسه‌ها و کشمکش‌های تنگاتنگ مربوط به عصر سنکا، صدای بوق ماشین‌ها، صدای استریوها، زنگ تلفن‌ها و زنگِ هشدارِ برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی، صدای اره‌برقی‌ها و هواپیماها را هم داریم. مشکلاتِ شخصی و اجتماعیِ ما نیز به همان نسبت بیشتر شده است؛ رقبا به‌زور واردِ پیشه و هنرِ ما می‌شوند، میزهایمان با انبوهی از کاغذ انباشته می‌شود، و صندوقِ الکترونیکیِ ما از پیام‌ها سرریز می‌گردد. همیشه در دسترس هستیم و این بدان معناست که در جریانِ موضوعات و مسائلِ روز قرار داریم. در صفحه‌های اجتماعی‌مان که تعدادشان هم زیاد است، اخبارِ بحران‌های پشت‌سرهم بر سرمان هوار می‌شود. سختیِ کار، ما را فرسوده می‌کند و گویی تمامی ندارد. از هر نظر، بیش‌ازحد مصرف می‌شویم و دچار سوءتغذیه‌ایم، بیش‌ازحد برانگیخته می‌شویم، بیش‌ازحد برنامه‌ریزی شده‌ایم و تنها هستیم. چه کسی قدرتِ متوقف کردنِ این فرایند را دارد؟ چه کسی فرصت فکر کردن دارد؟ آیا کسی هست که تحت تأثیر همهمه و اختلالاتِ عصرِ ما نباشد؟

با اینکه شدت و ضرورتِ حلِّ مشکلاتِ ما امروزی است، اما ریشه در مشکلی ابدی دارد. درحقیقت براساس شواهد تاریخی، همیشه تواناییِ تقویتِ آرامش و فرونشاندنِ آشفتگیِ درونی، آرام کردنِ ذهن، درک احساسات، و کنترل جسممان بسیار دشوار بوده است. چنان‌که بلز پاسکال در ۱۶۵۴ گفته است، تمامیِ مشکلاتِ بشر از آنجایی نشئت می‌گیرد که انسان نمی‌تواند به‌تنهایی در اتاقی آرام بنشیند. براساس نظریهٔ تکامل، گونه‌های مجزایی مانند پرندگان و خفاش‌ها جهتِ بقا، سازگاری‌های مشابهی داشته‌اند؛ دربارهٔ مکاتب فلسفی که کیلومترها از هم دورند و فاصله‌ای به وسعتِ اقیانوس‌ها دارند نیز چنین است، همان مکتب‌هایی که با روش‌های منحصربه‌فردشان به مقصدِ مهمِ مشابهی رسیده‌اند:

برای تسلط کامل بر زندگی شخصی، برای زنده ماندن و رشد کردن در هر شرایطی، بدون توجه به شلوغی و همهمهٔ محیط، سکوت ذهن ضروری است.

نظرات کاربران

SaNaZ
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

کتاب، سکوت ذهن را از جنبه های جسمی، روحی و روانی بررسی کرده و عوامل تضعیف و تقویت آنرا بیان کرده است. نه بصورت انتزاعی، بلکه با مثال های ملموس و زندگی شخصیت هایی که سکوت ذهن در زندگی آنها

- بیشتر
ر.د.ب
۱۴۰۰/۰۴/۰۵

واقعا کار مترجم عالی بوده. البته که کار نویسنده هم عالی بوده. کتاب خیلی خوبی بود با ترجمه روان و خوب. انسان ساز هست.

mahan
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

کتابی به شدت کاربردی با متن و ترجمه روان.👌👌

Amin
۱۴۰۲/۰۴/۲۳

عالی بود واقعا یکی از بهترین کتاب‌هایی که میشه خوند

fatemeh
۱۴۰۲/۰۱/۲۴

من در طول خوندن این کتاب مدام ذهنم سمت فرمایشات امام علی (ع) می رفت. تا به الان این کتاب جزو معدود کتابهاییه که برام جذاب بود.

shoeib yousefi
۱۴۰۱/۰۶/۰۹

کتاب کاربردی نیست و بیشتر بصورت داستانی صحبت کرده داخل کتاب اسامی افراد زیادی رو میبینید که نویسنده علاقه داشته و در موردشون (داستان زندگیشون یا روش خاصشون یا نقل قولهاشون) صحبت کرده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۱)
برای تسلط کامل بر زندگی شخصی، برای زنده ماندن و رشد کردن در هر شرایطی، بدون توجه به شلوغی و همهمهٔ محیط، سکوت ذهن ضروری است.
.
به آینده، هرچند نویدبخش، دل مبند، و بگذار گذشتهٔ معدوم به خاک سپرده شود؛ زندگی کن، در زمانِ حالی که نقد است، با دلی امیدوار و توکل به آفریدگار. ـ هنری وادزورث لانگ‌فلو
.
داشتنِ هیچ‌چیزِ ارزشمندی لذت‌بخش نیست، مگر اینکه کسی را داشته باشید تا این لذت را با او تقسیم کنید. ـ سنکا
SaNaZ
تنهایی مدرسهٔ افرادِ باهوش باشد، پس دنیای شلوغْ ندامتگاهِ احمق‌هاست. آیا آرامشی بیشتر از آرامش صبحگاه وجود دارد، قبل‌از اینکه دیگران بیدار شوند،
amin azadi
کمانگیرهای ماهر می‌گویند: «کُندیْ آرامش است و آرامشْ سرعت به‌همراه دارد.
amin azadi
هرقدر انرژی کمتری برای تأسف خوردن بر گذشته و نگرانی از آینده صرف کنیم، برای آنچه درمقابلمان قرار دارد، انرژی بیشتری خواهیم داشت.
Anahid
سکوت ذهن باعث می‌شود تا ثابت‌قدم بمانیم و پیشرفت کنیم، راهکاری برای دستیابی به بینش هوشمندانه است و به ما قدرتِ درکِ این بینش‌ها را می‌بخشد.
.
اپیکور درست می‌گفت که اگر خدا یا خدایان وجود دارند، چرا باید از شما خواسته شود که از آنها بترسید و چرا آنها به لباسی که می‌پوشید و تعداد دفعاتی که در روز از آنها سپاس‌گزاری می‌کنید، اهمیت می‌دهند و چه علاقه‌ای به بناهای تاریخی و خواهش‌های آمیخته با ترس برای بخشش دارند! تنها چیزی که برای هر پدر و مادر یا خالقِ پاک‌نهادی مهم است این است که فرزندانشان در آرامش باشند، مفهوم زندگی را دریابند و هدفمند شوند، و مطمئناً ما را روی این سیاره برای قضاوت کردن و کنترل کردن و کشتنِ یکدیگر نیاورده‌اند.
SaNaZ
فردی که اسیر امیالش شده است آزاد نیست
SaNaZ
: «همه‌جا به‌دنبال آرامش بودم و نیافتمش، جز گوشه‌ای با یک کتاب.
amin azadi

حجم

۲۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان