دانلود و خرید کتاب آرمان شهری برای واقع‌گراها و چگونه به آن برسیم روتگر برگمن ترجمه هادی بهمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرمان شهری برای واقع‌گراها و چگونه به آن برسیم اثر روتگر برگمن

کتاب آرمان شهری برای واقع‌گراها و چگونه به آن برسیم

معرفی کتاب آرمان شهری برای واقع‌گراها و چگونه به آن برسیم

کتاب «آرمان‌شهری برای واقع‌گراها»، جزو معدود کتاب‌هایی است که همزمان شما را شگفت‌زده می‌کند و افکار و ذهنیاتتان را به چالش می‌کشد. روتگر برگمن در این اثر، ما را به یک سفر تاریخی می‌برد، از از یک شهر کانادایی که توانست کاملا بر فقر غلبه کند تا برنامه درآمد همگانی رئیس جمهور نیکسون که قرار بود به میلیون‌ها آمریکایی پول پرداخت شود، سفری تاریخی که ایده‌ها و چالش‌های جدی و فراجناحی دارد، ایده‌هایی چالشی، که به‌نظر می‌رسد زمان اجرا کردنشان فرا رسیده است. تک تک پیشرفت‌های تمدن (از پایان یافتن عصر برده‌داری تا دموکراسی)، همگی رویاهای دست نیافتنی و اتوپیایی افرادی بود که نه چندان قبل‌تر از ما زندگی می‌کردند. کتاب برگمن، که همزمان چالش‌برانگیز، و شوق‌انگیز است، ایده‌های آرمان‌شهریِ جدیدی را مطرح می‌کند؛ ایده‌هایی نظیر ریشه‌کن کردن فقر و یک هفته کاری ۱۵ ساعته، که احتمال دارد حتی در دوره زندگی ما هم به حقیقت بپیوندد. به‌نظر می‌رسد این ایده‌ها، تنها راه‌های باقیمانده برای رسیدن به یک دنیای واقعا بهترند. اگر یک انسان واقع‌گرا هستید با روتربرگمن و ایده آرمان‌شهر او همراه شوید. ایده‌هایی که او مطرح می‌کند، دست‌نیافتنی نیستند حسبا‌شده و واقع‌بینانه‌اند و شاید یکی از رویاهای شما هم باشند.

نظرات کاربران

Alish
۱۳۹۹/۰۲/۱۲

واقعا باورنکردنیه چرا اینقدر ترجمه غلط داره؟؟؟!! مثلا یه جا تو متن اصلی اومده: in fact, the twenty-first-century university resembeles nothing so much as a factory. داره میگه دانشگاه های قرن بیست و یک به هیچ چیز بیشتر از یک کارخانه شبیه

- بیشتر
Sasan89
۱۳۹۸/۰۴/۲۵

موضوع کتاب و به نظرم زبان اصلی نویسنده بسیار توانمند هست، امّا ترجمه چندان جالب نیست. میشد بهتر ترجمه بشود. گویی مترجم برای ارائه کتاب عجله داشته.

Estatira
۱۳۹۹/۰۸/۲۸

دوستان، متن اصلی(انگلیسی) این کتاب خیلی روون هست. اگر انگلیسی‌تون خوبه پیشنهاد می‌کنم نسخه اصلی رو مطالعه کنید.

زهره.قاف
۱۳۹۹/۰۵/۲۸

کتاب خوبی بود البته این سبک کتاب ها مدیون معرفی آنها توسط پادکست بی پلاس و علی بندری هستند... ترجمه کتاب چندین جا گنگ و نامفهوم بود و باید چندین بار میخوندی تا متوجه شی و متاسفانه غلط های ویراستاری بسیاری

- بیشتر
Geghani Abram
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

اصلا ترجمه خوبی نداره

الف
۱۳۹۸/۰۴/۲۴

عنوان انگلیسی کتاب میشه بگید؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۱)
ویکتور هوگو - «هیچ‌چیز قوی‌تر از اندیشه‌ای نیست که زمان آن فرا رسیده»
hadi
«نارضایتی اولین گام پیشرفت یک انسان یا ملت است.»
hedayat71
تکنولوژی‌های پیشرفته، مشاغل بیشتری را از بین می‌برند و ما را مجدداً نزد مربی کاریابی می‌فرستند. و صنعت تبلیغات تشویقمان می‌کند تا پولی که نداریم را صرف آشغال‌هایی که نیاز نداریم بکنیم تا بتوانیم افرادی که نمی‌توانیم تحملشان کنیم را تحت تاثیر قرار دهیم. پس از این کار می‌توانیم سراغ شانهٔ روانشناسمان برویم تا بر روی آن گریه کنیم. این همان ویران‌شهری است که در آن زندگی می‌کنیم.
hadi
«آن‌هایی که نمی‌توانند گذشته را به خاطر بیاورند، محکوم به تکرار آن هستند.»
Hamideh Rezaee
«توان پر کردن هوشمندانهٔ اوقات فراغت، آخرین محصول یک تمدن است.» برتراند راسل (۱۸۷۲–۱۹۷۰
hedayat71
صنعت غذا، آشغال‌های ارزان‌قیمتی که با نمک، شکر و چربی پر شده‌اند را به ما می‌دهد و ما را در مسیری قرار می‌دهد که خیلی سریع به پزشک و متخصص تغذیه ختم می‌شود. تکنولوژی‌های پیشرفته، مشاغل بیشتری را از بین می‌برند و ما را مجدداً نزد مربی کاریابی می‌فرستند. و صنعت تبلیغات تشویقمان می‌کند تا پولی که نداریم را صرف آشغال‌هایی که نیاز نداریم بکنیم تا بتوانیم افرادی که نمی‌توانیم تحملشان کنیم را تحت تاثیر قرار دهیم.
صبوری
«یک سقراط ناراضی بودن، بهتر از این است که یک احمق راضی باشید.»
سهیل مقدم
«ارزش، فراتر از ابزارها قرار می‌گیرد و خوب بودن را به مفید بودن ترجیح می‌دهد
علی۱۳۵۷
در هر گوشهٔ خیابان‌ها طعمه‌هایی همچون مشروب، عیاشی، قرض، خرید، مشقت، استرس و کلاه‌برداری قرار دارند. هرقدر به خودمان دربارهٔ آزادی بیان بگوییم، باز هم بعید است ارزش‌های ما به ارزش‌های شرکت‌هایی که تبلیغات ساعات اوج در اختیارشان است، نزدیک شود. اگر یک جناح سیاسی یا یک فرقهٔ مذهبی می‌توانست کسری از تاثیر صنعت تبلیغات را بر ما و کودکانمان داشته باشد، هم‌اکنون همهٔ ما دست به سلاح بودیم. اما ازآنجایی‌که تبلیغات دست بازار است، «خنثی» می‌مانیم.
صبوری
ویکتور هوگو - «هیچ‌چیز قوی‌تر از اندیشه‌ای نیست که زمان آن فرا رسیده»
کاربر ۳۵۱۳۷۰۵

حجم

۵۹۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۵۹۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان