دانلود و خرید کتاب جسد زنده لئو تولستوی ترجمه کاظم انصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جسد زنده اثر لئو تولستوی

کتاب جسد زنده

نویسنده:لئو تولستوی
انتشارات:انتشارات جامی
امتیاز:
۳.۹از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جسد زنده

لئو نیکلایویچ تولستوی، فعال سیاسی-اجتماعی و نویسنده روسی بود. تولستوی از نویسندگان نامی تاریخ معاصر روسیه به شمار می‌آید. رمان‌های جنگ و صلح و آنا کارنینا تولستوی از بهترین‌های ادبیات داستانی جهان هستند. تولستوی در روسیه بسیار محبوب است و سکه طلای یادبود به‌احترام وی ضرب شده است. تولستوی در زمان زنده بودنش شهرت و محبوبیتی جهانی داشت اما به سادگی زندگی می‌کرد. تولستوی در روز ۲۰ نوامبر ۱۹۱۰ درگذشت و در زادگاه خویش به خاک سپرده شد.
معرفی نویسنده
عکس لئو تولستوی
لئو تولستوی
روس | تولد ۱۸۲۸ - درگذشت ۱۹۱۰

لئو تولستوی نویسنده و فعال اجتماعی-سیاسی روسی است که از طلایه‌داران ادبیات جهان نیز به شمار می‌رود. بسیاری از مورخان ادبی معتقدند تولستوی را می‌توان در کنار «هومر»، «دانته»، «شکسپیر» و «گوته»، ستون‌های ادبیات غرب دانست و به جرأت می‌توان گفت که آثار هیچ نویسنده‌ای در جهان به اندازه‌ی او، در فهرست «کتاب‌هایی که باید پیش از مرگ خواند» قرار نگرفته است.

نظرات کاربران

Mohammad
۱۴۰۱/۰۴/۲۴

(۴-۲۸-[۶۹]) این نمایشنامه خط داستانیِ ساده ای داره ولی از محتوای خیلی خوبی برخورداره؛ عشق، فداکاری، تقابل قانون و ارزش های اخلاقیِ فردی که انسان رو در تنگنا قرار میده، از موضوعاتیه که در این داستان به اونها پرداخته شده.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
احتياج بشريت چيست؟ بسيار کم! فقط بايد به نوابغ خود ارزش بگذارد! اما هميشه آنها را مجازات کرده، به آنها ستم روا داشته،رنج و عذابشان داده...
Mohammad
مرگ چه آرامش شگفت‌انگيزی است.
Mohammad
اگر از من می پرسيدند: چه می‌خواهم؟ جواب می‌دادم: هيچ!
Mohammad

حجم

۵۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۵۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان