دانلود و خرید کتاب محاکمه فرانتس کافکا ترجمه شباهنگ دلشاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا

کتاب محاکمه

معرفی کتاب محاکمه

کتاب محاکمه نوشتۀ فرانتس کافکا با اقتباس و بازنویسی دیوید زین مایروویتز و ترجمۀ شباهنگ دلشاد در کارگاه فیلم و گرافیگ سپاس به چاپ رسیده است. این کتاب، رمانی تصویری و فکاهی یا کمیک است.

درباره کتاب محاکمه

کتاب حاضر، اقتباس و بازنویسی رمان معروف محاکمه نوشته فرانتس کافکا است که دیوید زین مایروویتز انجام داده و در قالب فکاهیات تصویری منتشر شده است. محاکمه، رمانی ناتمام از فرانتس کافکا است که در ۱۹۲۵ چاپ شد و داستان مردی به نام یوزف کا. را روایت می‌کند که به دست حاکمی خارج از صحنه و غیرقابل دسترس و به جرمی که هرگز ماهیتش نه برای خواننده و نه برای خودش مشخص نمی‌شود، دستگیر و مجازات می‌شود. مانند سایر آثار کافکا محاکمه هم کامل نشد و پس از مرگش، دوست ادیبش ماکس برود آن‌ را برای چاپ آماده کرد.

این کتاب همواره مشهورترین مثال برای بوروکراسی ناکارامد و پوچ به کار برده می‌شود. در این بوروکراسی مردی دستگیر می‌شود؛ اما هیچ‌گاه کسی به او توضیح نمی‌دهد که چرا چنین شده است. برای او محاکمه‌ای پیش‌بینی شده است اما برای همان هم اجازۀ برگزاری صادر نمی‌شود. داستان یوزف کا. واکنشی به وضعیت خفقان‌آور حاکم بر جامعه است. در این داستان دخمه‌ای پرپیچ‌وخم و مخوف توصیف شده که شهروندان در آن معلق هستند، به‌تدریج در آن بلعیده می‌شوند و هیچ نوع آگاهی از آنچه می‌گذرد امکان‌پذیر نیست. رمان علاوه بر این، در دنیای روان‌شناسی می‌تواند به کابوسی شبانه تعبیر شود که ناشی از وحشت و خشم فروخوردۀ کافکا از سلطه و خشونت پدرش نشئت گرفته است. سبکی که به سبک کافکایی شناخته می‌شود. این تنها گوشه‌ای از تعبیرها از داستان کافکا است.

خواندن کتاب محاکمه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران فکاهیات تصویری یا کتاب‌های کمیک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۷۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان