دانلود و خرید کتاب اسم تو، مانگا (جلد سوم) ماکوتو شینکای ترجمه صالحه ترابی نوا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسم تو، مانگا (جلد سوم) اثر ماکوتو شینکای

کتاب اسم تو، مانگا (جلد سوم)

معرفی کتاب اسم تو، مانگا (جلد سوم)

کتاب «اسم تو، مانگا (جلد سوم)» نوشتۀ ماکوتو شینکای و ترجمۀ صالحه ترابی نوا است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. این اثر جلدسوم مانگای جذاب و خواندنی اسم تو است.

درباره کتاب اسم تو، مانگا (جلد سوم)

جلد سوم اسم تو آخرین جلد از این مانگای جذاب و خواندنی است. در جلد اول، تاکی (پسری از توکیو) و میتسوها (دختری از شهری کوچک در دل کوهستان) که در دو مکان مختلف زندگی می‌کنند؛ یک روز صبح از خواب بیدار می‌شوند و روح خود را در بدن دیگری می‌بینند. در جلد دوم کتاب اسم تو، زندگی تاکی و میتسوها سخت‌تر شده اما آن‌ها به‌تدریج واقعیت را پذیرفتند و سعی می‌کردند که با شرایط کنار بیایند اما ناگهان دیگر جابه‌جایی اتفاق نمی‌افتد. در جلد سوم تاکی متوجه تغییرات و به وجود آمدن ارتباط خاصی بین خودش و میتسوها در زمان جابه‌جایی می‌شود به همین دلیل تصمیم می‌گیرد به دیدن میتسوها برود اما آنجا با حقایق عجیبی روبه‌رو می‌شود که مربوط به ۳ سال قبل است. 

مانگای اسم تو ۳ جلد دارد و به جابه جایی روح در بدن یک پسر و یک دختر نوجوان می‌پردازد. نسخۀ اولیۀ آن ابتدا به صورت رمان و بدون تصویرگری در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. فیلمی که براساس این رمان ساخته شد، محبوبیت رمان را چند برابر کرد به همین دلیل ماکوتو شینکای تصمیم گرفت که آن را به مانگا تبدیل کند که در سال اول بیش از ۱.۳ میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

مانگا رمان گرافیکی و یک هنر شرقی است که ریشه‌اش به کشور ژاپن برمی‌گردد. این فرم از روایت داستان قدمت تاریخی دارد، معمولاً سیاه‌وسفید هستند و رنگ‌های دیگر در آن‌ها دیده نمی‌شود. در مانگا معمولاً آداب‌ورسوم، فرهنگ، سبک و محیط زندگی در کشور ژاپن به تصویر کشیده می‌شود، اتفاقات ماورایی می‌افتد و جادو نقش پررنگی ایفا می‌کند. اکثر داستان‌ها بر تلاش و پشتکار تأکید می‌کنند. شخصیت‌های مانگا ظاهر اغراق‌آمیز دارند، چشمان درشت، لب و دهان کوچک با موهایی به رنگ‌های غیرمعمول و معمولاً احساساتشان را بسیار عمیق به مخاطب منتقل می‌کنند. مانگا برخلاف کتاب‌های مصور کشورهای دیگر که فقط برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌شوند محدودیت سنی ندارند. طرح داستانی پیچیده در مانگا باعث می‌شود خواننده نتواند پیش‌بینی کند که چه اتفاقی قرار است رخ دهد به همین دلیل نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. مانگاها ابتدا در مجلات منتشر می‌شدند؛ اما به دلیل محبوبیت زیاد کم‌کم به صورت کتاب درآمدند.

خواندن کتاب اسم تو، مانگا (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و علاقه‌مندان به مانگا و همچنین دوستداران آثار کمیک پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

نازنین زهرا
۱۴۰۲/۱۲/۱۸

خوبه بخونید ولی نسخه اول بهتر کوکو هم عالیه😔💔

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۵۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان