دانلود و خرید کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم تینا سیلیگ ترجمه مهرداد یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ

کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم

نویسنده:تینا سیلیگ
ویراستار:نوشین احمدی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم

کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم نوشتهٔ تینا سیلیگ و ترجمهٔ مهرداد یوسفی و ویراستهٔ نوشین احمدی است و انتشارات باران خرد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم

کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم به شما می‌گوید وقتی ۲۰ ساله هستید یک‌سری کارها را انجام دهید تا موفق‌تر شوید. این کارها تحت فصل‌های زیر عنوان می‌شوند:

یکی بخر، دوتا ببر

سیرک وارونه

یا مرگ یا مایو

لطفاً کیف پولتان را دربیاورید

راز موفقیت درهٔ سیلیکون

عمراً، مهندسی برای دخترهاست

از لیموناد تا بالگرد

سیبل را دور تیر پرتاب شده بکش

آیا این در امتحان می‌آید؟

کاردستی‌های آزمایشی

خواندن کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ جوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم

«تابه‌حال چند نفر به شما گفته‌اند راه موفقیت این است که دنبال علائقتان بروید؟ مطمئنم خیلی‌ها. دادن این پند به کسی که نمی‌داند از زندگی‌اش چه می‌خواهد، آسان است. به‌هرحال، این اندرز به‌واقع ساده‌انگارانه و گمراه‌کننده است. اشتباه متوجه نشوید، من طرفدار دوآتیشهٔ علائق هستم و فکر می‌کنم بی‌نهایت مهم است که انگیزه‌هایتان را بشناسید؛ اما این قطعاً کافی نیست.

علائق فقط یک نقطهٔ آغاز هستند. شما باید استعدادهایتان را نیز بشناسید و بدانید جهان چه‌قدر برایشان ارزش قائل است. اگر به چیزی دل‌بستگی داشته باشید، اما در آن خوب نباشید، دنبال کردن یک کارراهه در آن زمینه، ناامیدکننده خواهد بود. مثلاً شاید عاشق بسکتبال، ولی قدکوتاه باشید یا شاید شیفتهٔ خوانندگی باشید، اما صدایتان خیلی بد باشد. در هر دو مورد، می‌توانید به‌عنوان یک طرفدار پرشور به استادیوم‌ها و کنسرت‌ها بروید، ولی نمی‌توانید یک خواننده یا ورزشکار حرفه‌ای شوید.

در ادامه، شاید به چیزی شدیداً علاقه داشته باشید و در آن زمینه بی‌اندازه مستعد باشید، اما هیچ بازاری برای آن مهارت‌ها وجود نداشته باشد. به‌عنوان نمونه، شاید یک هنرمند زبردست و عاشق نقاشی باشید یا شاید شیفتهٔ موج‌سواری باشید و بتوانید روی هر موجی سوار شوید؛ اما همه می‌دانیم که بازار این مهارت‌ها کوچک است. سعی در جهت ساختن یک کارراهه پیرامون چنین علائقی اغلب درنهایت، منجر به سرخوردگی می‌شود. آن‌ها فقط می‌توانند سرگرمی‌های فوق‌العاده‌ای برایتان باشند.

در عوض، اگر در زمینه‌ای استعداد داشته باشید و بازار بزرگی برای مهارت‌هایتان وجود داشته باشد، پس می‌توانید در این حوزه شغل خوبی را پیدا کنید. برای مثال، اگر حسابدار زبده‌ای هستید، همواره برای کسی که می‌تواند یک ترازنامه بسازد یک فرصت کاری وجود دارد. اغلب مردم دنیا، در چنین فضایی زندگی می‌کنند. شغلی دارند که مهارت‌هایشان را در آن به‌کار می‌گیرند، اما بی‌صبرانه منتظرند که ساعت کاری‌شان تمام شود و به خانه‌شان بروند و برای عشق و علاقه‌شان (سرگرمی‌هایشان) زمان بگذارند و برای آمدن آخر هفته‌ها، تعطیلات و تا بازنشستگی، روزها را می‌شمارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱۸۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان