دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی ترجمه امیر محرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب «اثر مرکب» نوشتۀ دارن هاردی و ترجمۀ امیر محرابی است و انتشارات باران خرد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اثر مرکب

همۀ ما بارهاوبارها از افراد مختلف شنیده‌ایم که هرچه را در ذهن داشته باشید می‌توانید به دست بیاورید. شاید برای خیلی از افراد این جمله شوخی به نظر برسد، شاید هم بی‌اعتنا از آن رد شوند. اما چیزی که بسیار بیشتر از باور به این جمله اهمیت دارد این است باید فهمید چه کاری برای رسیدن به آن باید انجام داد.

کتاب اثر مرکب شامل شش استراتژی است که استفادۀ از آن‌ها می‌تواند در زندگی، درآمد و موفقیت تحول بزرگی ایجاد کند. بسیاری از افراد شاید در مواجه با چنین کتابی تصور کنند که عناوین فصل‌های کتاب ساده به نظر برسد اما بهره‌گیری و استفادۀ از آن‌ها است که اهمیت دارد. در حقیقت نکاتی که در کتاب آمده، اصولی ساده اما عمیق و جامعی هستند که برای دستیابی به موفقیت لازم است. اکثر آدم‌ها دوست دارند کنترل زندگی‌شان را خود به دست بگیرند، می‌خواهند یک سیستم مخصوص به خودشان را داشته باشند و آن را کنترل و مدیریت کنند. اثر مرکب راهنمای عملی برای رسیدن به همین هدف است.

دارن هاردی، نویسندۀ اثر مرکب بر این باور است که بسیار صریح و رک تمام آنچه که برای رسیدن به موفقیت نیاز است را در کتابش گفته است. اثر مرکب سیستم‌عاملی است که زندگی را به حرکت می‌اندازد و می‌تواند آن را به سمت بهتر یا بدتر شدت بکشاند؛ چیزی که در این کتاب وجود دارد این است که به خوانند یاد می‌دهد چطور این سیستم‌عامل را به نفع زندگی خودش به حرکت درآورد و این‌گونه به آن تحولی که همیشه منتظرش بوده دست پیدا کند. 

خواندن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های روان‌شناسی، توسعۀ فردی و کسانی که می خواهند مسیر موفقیت را درست و مطمئن طی کنند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی به‌مدت ۱۷ سال در زمینهٔ پیشرفت شخصی فعالیت داشته و حتی ریاست ۲ شبکهٔ تلویزیونی دررابطه‌با این موضوع به نام‌های «شبکهٔ مردم» و «شبکهٔ آموزش موفقیت» را بر عهده داشته است. او در این ۲ شبکه بیش از هزار نمایش و برنامه‌های تلویزیونی را با موفق‌ترین افراد دنیا به روی آنتن برده است.

دارن هاردی را می‌توان نمونهٔ موفق ایده‌هایی تلقی کرد که در کتاب «امسال تکرار نخواهد شد» معرفی شده است. به‌عنوان یک کارآفرین او تا ۱۸سالگی درآمدی ۶ رقمی و در سن ۲۴سالگی درآمدی بالغ بر یک میلیون دلار در سال داشته است. تا سن ۲۷سالگی صاحب شرکتی شد که هر ساله ۵۰ میلیون دلار درآمد داشت. او مربی هزاران کارآفرین و جزو هیئت‌مدیرهٔ بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی مطرح بوده است.

دارن هاردی در نشریهٔ موفقیت، در وبلاگش و فضاهای مجازی دیگر و حتی در مقابل دید کارآفرینان در تمام نقاط کشور، همواره بهترین اطلاعات و استراتژی‌ها را همراه با تجربیات شخصی‌اش به اشتراک گذاشته است. علاقهٔ او به پیشرفت شخصی است که هستهٔ اصلی کار و زندگی او را در بر می‌گیرد. او خود را متعهد به کمک به دیگران می‌داند تا استعدادهایشان را شکوفا کنند و بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

بخشی از کتاب اثر مرکب

« اثر مرکب، کتابی بسیار قدرتمند و کاربردی است که بر پایهٔ تجربیات مفید و ثابت شدهٔ سالیان دراز نوشته شده است، این کتاب به شما می‌گوید چگونه با به‌کارگیری استعدادهای خاص خود، بیشترین استفاده را از فرصت‌های اطرافتان ببرید. این اثر پر است از ایده‌های ناب و فوق‌العاده، برای رسیدن به موفقیت‌هایی بسیار بزرگ‌تر از آن‌چه که در ذهنتان هم نمی‌گنجد. برایان تریسی، سخنران و نویسندهٔ کتاب راه ثروت

دارن هاردی در زمینهٔ رشد فردی کتاب جدیدی را به رشتهٔ تحریر درآورده است. حال اگر شما به دنبال یک معاملهٔ واقعی و یا برنامه‌ای با ابزارهای حقیقی هستید تا به‌وسیلهٔ آن بتوانید زندگی خود را تغییر دهید و آرزوهایتان را محقق نمایید، اثر مرکب همان راه حل شما ست. من با استفاده از این کتاب به گذشته سفر می‌کنم تا با بررسی دوبارهٔ زندگی شخصی‌ام ببینم در کدام زمینه لازم است کار مجدد و تلاش بیشتری انجام هم. نظر من این است که از این کتاب ده جلد تهیه کنید، یکی را برای خودتان نگه دارید و نه جلد دیگر را به کسانی هدیه کنید که دوستشان دارید. مطمئناً دوستان شما برای این هدیه از شما تشکر خواهند کرد. دیوید باخ، بنیان‌گذار finishRich.com و نویسندهٔ هشت کتاب‌پرفروش نیویورک‌تایمز مثل میلیونر خودکار»


معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

حجم

۴۷۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان