دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی ترجمه افسانه درویشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشتهٔ دارن هاردی و ترجمهٔ افسانه درویشی و ویراستهٔ فاطمه رشیدی است و نشر کتیبه پارسی آن را منتشر کرده است. این کتاب همراه با دفترچه است.

درباره کتاب اثر مرکب

این کتاب درباره‌ٔ موفقیت و چگونگی رسیدن به آن است. چقدر زمان لازم داریم تا به موفقیت برسیم؟ این همان زمانی است که بارها در مورد آن شنیده‌ایم. ممکن است مدت زمان زیادی مورد تمسخر قرار گرفته باشیم، باید بدانیم که برای اصابت به هدف موفقیت، تیری سحر آمیز، فرمولی مرموز و یا راه حلی سریع که کارها را زود انجام دهد وجود ندارد. ما با دو ساعت کار اینترنتی در طول یک شبانه روز به ۲۰۰ هزار دلار نمی‌رسیم و یا اینکه نمی‌توانیم ۱۵ کیلوگرم از وزن خود را در طول یک هفته کم کنیم. حتی نمی‌توانیم با یک کِرِم ۲۰ سال جوان‌تر شده و یا با خوردن یک قرص، زندگی عاشقانه‌ٔ خود را سر و سامان دهیم. آیا می‌توان با یک برنامه‌ریزی به موفقیتی درازمدت دست یافت؟ چقدر عالی می‌شد اگر می‌توانستید موفقیت، شهرت، اعتماد به نفس، روابط خوب و حتی سلامتی و ثروت خود را به صورت یک پکیج که به زیبایی بسته‌بندی شده، از یکی از فروشگاه‌های والمارت خریداری کنیم. اما این کار عملی نیست.

ما به طور مکرر با اظهارات احساسی افرادی روبه‌رو هستیم که تلاش فراوانی برای پولدار شدن، جوان‌تر شدن، خوش‌تیپ‌تر شدن و... دارند. این افراد انتظار دارند با تبلیغات یک‌شبه به نتیجه برسند. این پیام‌های تکرای بازاریابی احساس ما را به انحراف می‌کشند تا از خود بپرسیم: واقعاً بعد از گذشت چه مدتی می‌توان به موفقیت دست پیدا کرد؟

ما جنبه‌ٔ ساده اما کاملاً بنیادی چگونگی رسیدن به موفقیت را گم کرده‌ایم. کتاب اثر مرکب ما را به اساس کار برمی‌گرداند. این کتاب می‌خواهد به ما کمک کند که این به‌هم‌ریختگی را سر و سامان داده و تمرکز را به روی هسته‌ٔ اصلی و مهم قرار دهیم. 

دارن هاردی به ما آموزش می‌دهد چگونه قدرت اثر مرکب را تحت کنترل خود در آوریم. (منظور سیستم اجرایی است که زندگی ما را چه برای اهداف برتر و چه معمولی اداره می‌کند). از این سیستم برای رسیدن به فواید و تحولات واقعی در زندگی خود استفاده کنیم. 

کتاب اثر مرکب نظام‌نامه‌ای اجرایی است که به ما چگونگی خبره شدن در این سیستم را آموزش می‌دهد. 

تمجیدهایی که از این کتاب شده، از این قرار است:

این کتاب قدرتمند و کاربردی براساس سال‌ها تجارب مفید و اثبات شده گردآوری شده است. این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه استعدادهای خاص خود را تقویت کرده تا بتوانید فرصت‌های اطراف خود را به حداکثر برسانید. اثر مرکب صندوقی ارزشمند از ایده‌ها برای کسب موفقیت‌های بزرگ است که دست یابی به آن ها را برای خود غیرممکن می‌دیدید.

«برایان تریسی، سخنگو و نویسندهٔ کتاب راه ثروتمند شدن»

فرمولی درخشان برای زندگی خارق العاده. آن را بخوانید و مهم تر این که به آن عمل کنید!

«جک کنفیلد، نویسندهٔ کتاب اصول موفقیت: چگونه از جایی که هستیم به جایی که می‌خواهیم باشیم برسیم»

دارن هاردی کتاب انجیل جدیدی برای پرورش دادن خود نوشته است، اگر به دنبال برنامه ای واقعی با ابزاری حقیقی هستید تا بتوانید زندگی خود را تغییر دهید و رویاهای تان را تحقق ببخشید، اثرمرکب این کار را برای شما انجام خواهد داد. من تصمیم دارم این کتاب را برای برگشتن به عقب و دیدن کارهایی که نیاز است دوباره بر روی آن‌ها تمرکز کنم، مورد استفاده قرار دهم. ده جلد از این کتاب را بخرید، یکی برای خودتان و نُه جلد دیگر برای کسانی که دوستشان دارید. کسانی که این کتاب را از شما دریافت می‌کنند سپاسگزارتان خواهند بود.

«دیوید باخ، مؤسس کمپانی باخ و نویسنده کتاب پرفروش میلیونر اتوماتیک»

این کتاب شما را قادر خواهد ساخت از نردبان موفقیت در هر قدم دو پله بالا بروید. آن را بخرید، بخوانید و نگه دارید.

«جفری گیتومر، نویسندهٔ کتاب فروش انجیل و کتاب کوچک قرمز مزایده‌ای»

دارن هاردی در موقعیتی منحصر به فرد قرار دارد، او قدرت مغزی موفق ترین افراد جهان را جمع آوری می‌کند و آن را تا جایی که واقعاً مفید باشد، متراکم می‌سازد (ساده و مستقیم و مرتبط). او در این باره می‌گوید: زندگی من و هر مدیر عالی تجاری که می‌شناسم توسط این اصول هدایت شده است. این کتاب به شما نشان خواهد داد خودتان راه موفقیت‌های بزرگ و رضایتمندی را بیابید.

«دانی دویچ، مجری و رئیس کمپانی دویچ»

اثر مرکب فرمولی ایده‌آل برای رسیدن به رویاهای زندگی شما است و گام به گام در هدایت تان نقش ایفا می‌کند. آن را مطالعه کنید و مهم تر از آن به کار بگیریدش.

«کریس ویدنر، سخنگو و نویسندهٔ کتاب هنر نفوذ»

دارن هاردی با کتاب اثر مرکب اثبات می‌کند که کارهای معمولی وقتی به مرور انجام شوند، نتایج شگفت‌انگیزی به همراه دارند. از این مراحل ساده پیروی کنید و کسی که می‌خواهید و می‌توانید باشید.

«دنیس ویتلی، سخنگو و نویسندهٔ کتاب روانشناسی موفقیت»

اثر مرکب به شما کمک خواهد کرد رقبای خود را شکست داده، در چالش‌ها پیروز شوید و زندگی مورد علاقهٔ خود را داشته باشید.

«تی هارو اکر، نویسندهٔ کتاب پرفروش راز مغزهای میلیونر»

انیشتن می‌گوید: «ترکیب شدن هشتمین مورد از عجایب جهان است.» برای ترکیب موفقیت‌های خود با تمرین و تمرکز و استفادهٔ کامل از کتاب دوست من دارن هاردی، امید و آرزوهای خود را بشناسید و درک کنید.

«مارک ویکتور هانسن، دستیار مجموعهٔ پر فروش نیویورک تایمز با عنوان سوپ جوجه برای روح و نویسندهٔ مشترک کتاب میلیونر یک دقیقه‌ای»

افرادی که دربارهٔ موفقیت گفت‌و‌گو می‌کنند اما راه‌های ورود آن به درون زندگی، روابط و خانواده‌شان را نمی‌دانند، تمجید و تحسین من را در برندارند. در حقیقت کلام آن‌ها حلقه‌ای توخالی است. من و دارن هرگز مکالمه‌ای نداشته‌ایم که در آن راجع به مورد همسر، فرزندان، خانواده و امور زندگی سخن نگفته باشیم. ما فکر می‌کنیم دارن چیزهای زیادی در مورد کسب موفقیت می‌داند و دوست دارد همگی مردم نیز آن را بدانند.

«ریچارد و لیندا اییر، نویسندگان کتاب پرفروش به بچه‌ها ارزش‌ها را آموزش بدهید.»

اثر مرکب دارن هاردی راه رسیدن به قلّهٔ موفقیت است که برای کسانی که به آن نیاز دارند مفید است. به عنوان یک متفکر و اندیشمند او همکاری چشمگیری با شرکت ما دارد. این کتاب فوق العاده است.

«استدمن گراهام، نویسنده، سخنگو و کارگشا»

هر چند یک بار فرصت‌هایی داریم که می‌توانیم از جایی که هستیم به جایی که دوست داریم، جست بزنیم. این کتاب همان فرصت است، اکنون زمان شما است کاری عالی از نوری هدایت کننده را آغاز کنید.

«روبین شارما، نویسندهٔ کتاب پرفروش راهبی که اتومبیل خود را فروخت و رئیسی که لقبی ندارد.»

تمام عمر در تلاش برای کمک به مردم بودم تا بتوانند موفق باشند و نتایج مداوم از کارهای خود داشته باشند برای همین است که این کتاب را این قدر دوست دارم و خواندن آن را به همهٔ مشتریان خود سفارش می‌کنم. دارن هدیه ای شگفت‌انگیز برای به اشتراک گذاشتن تکنیک‌های قدرتمند خود ارائه می‌دهد تا شما بتوانید وقت ارزشمند خود را در دست داشته و با استفادهٔ بهینه از آن و به کار گرفتن فرمول دارن به سرعت به موفقیت برسید.

«کانی پودستا، سخنران نکات کلیدی و رموز موفقیت و نویسنده کتاب مربی اجرایی.»

اگر کسی وجود داشته باشد که اساس موفقیت را بداند او دارن هاردی ناشر و مدیر ویرایش مجلهٔ موفقیت است. این کتاب دربارهٔ تمرکز بر پایه‌های موفقیت است. یعنی هر آن چه لازمهٔ رسیدن به موفقیت باشد، در آن موجود است، کتاب اثر مرکب را کتابی کاربردی در این زمینه بدانید و آن را در زندگی خود به کار ببرید. فقط کافی است که اکنون یک گام ساده بردارید!

«دکتر تونی آلسساندرا، نویسندهٔ کتاب قانون طلایی و گیرایش»

دارن هاردی با این کتاب به جمع نویسندگان بزرگی پیوست که به رشد و پرورش درون می‌پردازند. اگر در مورد موفقیت و زندگی با توانایی های واقعی تان جدی هستید، خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنم. این کتابی کاربردی برای رسیدن به موفقیت است.

«ویک کونانت، رئیس شرکت نایتینگل – کونانت»

مسیر زندگی به سرعت در حال عبور از سرگردانی‌هاست. اگر شما می‌خواهید پیشرفتی گسترده داشته باشید، آن را ساده نخوانید بلکه با دقت آن را مطالعه کنید.

«تونی جری، مشاور کمپانی‌های موفق درجهان»

خواندن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اثر مرکب را به دوستداران کتاب‌های توسعهٔ فردی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اثر مرکب

«اگر دو گزینه پیش روی شما باشد: در گزینهٔ اول ۳ میلیون دلار پول نقد و در گزینه دوم یک پنی در روز اول و در ۳۰ روز بعد هر روز دو برابر مبلغ روز پیش به شما داده خواهد شد، انتخاب شما کدام گزینه است؟ اگر قبلاً این را شنیده باشید گزینهٔ دوم را می‌خواهید و می‌دانید این گزینه شما را به ثروت زیادی خواهد رساند. با وجود این ممکن است قدری برایتان مشکل باشد که باور کنید انتخاب یک پنی در پایان منجر به پول بیشتری خواهد شد. زمان زیادتری تا دیدن فواید این پنی نیاز است. بیایید دقیق تر نگاه کنیم.

فرض کنیم شما اسکناس‌های خشک و دوست شما پنی را بردارد. در روز پنجم دوست شما شانزده سنت و شما ۳ میلیون دلار در اختیار دارید. در روز دهم دوستتان فقط ۵.۱۲ دلار در مقابل مبلغ هنگفت شما به دست آورده است. فکر می‌کنید او در مورد تصمیم خود چه احساسی دارد؟ شما در فکر خرج کردن میلیون‌هایی که به دست آورده اید هستید، از داشتن این همه پول لذت می‌برید و از انتخاب خود هم خرسندید.

بعد از اتمام روز بیستم و در حالی که فقط یازده روز دیگر باقی مانده است، پنی تا مرز ۵.۲۴۳ دلار افزایش می‌یابد. شما ۳ میلیون و او فقط ۵۰۰۰ دلار دارد. قابل مقایسه نمی باشد، اما سپس جادوی نامرئی اثر مرکب شروع به ظاهر شدن می‌کند. رشد آهستهٔ این ارقام ریاضی، ارزش این پنی مرکب را به میزان ۱۰۷۳۷۴۱۸.۲۴ دلار در روز سی و یکم خواهد رساند (بیش از سه برابر ۳ میلیون دلار).

در این مثال می‌بینیم که پیوستگی و ثبات دارای اهمیت فراوانی است. در روز بیست و نهم شما ۳ میلیون دارید و پنی در حدود ۲.۷ میلیون دلار است، اما در روز سی ام دوست شما با مبلغ ۵.۳ میلیون جلو می‌زند. و در نهایت در روز آخر این ماراتون، تصاعد یک ماههٔ پنی دوستتان شما را از دور مسابقه خارج کرده وشکستتان می‌دهد. او این مسابقه را با داشتن مبلغ ۱۰۷۳۷۴۱۸.۲۴ در برابر ۳ میلیون شما به پایان می‌رساند.

موارد بسیار کمی هستند که جادویی به اندازهٔ پنی‌های در هم آمیخته و تصاعد تأثیر گذار بر آن داشته باشند. به طور شگفت انگیز این نیرو با قدرتی که در اختیار دارد، می‌تواند هر بخش از زندگی شما دیده شود.»

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۵۳ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۵۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان