دانلود کتاب صوتی اثر مرکب با صدای مرد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر مرکب اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر مرکب

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب، نوشته‌ی دارن هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است. اثر مرکب یک برنامه‌ی واقعی به همراه راهکارهای واقعی برای تغییرزندگی و واقعیت بخشیدن به آرزوها است.

درباره‌ کتاب صوتی اثر مرکب

اثر مرکب یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در زمینه‌ی موفقیت و ایجاد تغییر و تحولات در زندگی نوشته شده است. در کتاب اثر مرکب خبری از شعارهایی که ممکن است در کتاب‌های دیگر موفقتی به چشم بخورد، نیست. دارن هاردی در اثر مرکب توضیح می‌دهد که برای ایجاد تغییرات پایدار در زندگی لازم نیست دست به انجام کارهای عجیب غریب بزنید. بلکه باید در انجام دادن تغییرات کوچک، ثبات داشته باشید. در اثر مرکب، این تغییرات کوچک و تاثیری که بر مسیر موفقیت دارند را می‌بینیم و بررسی می‌کنیم.

کتاب صوتی اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما هم دوست دارید تغییرات زیادی در زندگی‌تان به وجود بیاورید، اما راه و روش آن را بلد نیستید. کتاب اثر مرکب برای شما است.

درباره‌ی دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده و سخنران موفقیت مشهور اهل آمریکاست. از جمله ویژگی‌های بارز این نویسنده و سخنران آن است که در سن پایین به موفقیت رسیده است. هاردی اولین تجارت خود را در ۱۸ سالگی آغاز کرد و در این زمان دارای درآمدی ۶ رقمی بود، در ۲۴ سالگی درآمدی بیش از یک میلیون دلار در سال داشته و در ۲۷ سالگی صاحب شرکتی به ارزش پنجاه میلیون دلار بوده است.

دارن هاردی به هزاران کارآفرین آموزش داده و به‌عنوان مشاور برای بسیاری از شرکت‌های مطرح صنعتی فعالیت کرده است. دارن هاردی مدیریت دو شبکه تلویزیونی مرتبط به پیشرفت شخصی با نام شبکه مردم و شبکه آموزش موفقیت در آمریکا را بر عهده دارد. این دو شبکه بالغ بر هزاران برنامه تلویزیونی را با شرکت بسیاری از متخصصان و کارشناسان تراز اول دنیا در حوزه موفقیت تولید می‌کنند. موفقیت دارن در نتیجه اصولی است که وی در کتابش از آن به عنوان اثر مرکب یاد کرده است.

جملاتی از کتاب صوتی اثر مرکب

داستان خرگوش و لاک‌پشت را یادتان هست؟ تو کمال ناباوری دیدیم که چطور لاکپشت برنده شد. در حالیکه خرگوش بسیار باهوش‌تر و سریع‌تر از او بود. چیزی که لاکپشت را برنده کرد، ثبات قدم بود. من خودم نمونه‌ی کامل آدمی هستم که تنها کلید موفقیتم و هرچیزی که در آن است را ثبات قدم می‌دانم که آن را هم از پدرم به دست آوردم. پدرم مربی فوتبال دبیرستان بود. هیچ چیز و هیچکس نمی‌توانست برنامه‌هایش را به هم بزند.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

کاربر ۲۳۲۷۸۵۶
۱۳۹۹/۰۹/۰۲

یکی از بهترین ترجمه ها که دیدم و گوش کردم ، با صدای رسا و دلپذیر گوینده واقعا خسته نمیشم از پشت سر هم گوش کردن فصل ها

behnoush
۱۳۹۹/۰۹/۱۳

چطور میشه کتاب رو انتقال داد. من هرکاری کردم نمیشه. پس چرا زده قابلیت انتقال دارد🤔🤔🤔 من ک راضی نیستم از اپ

m.reza
۱۴۰۰/۰۷/۱۸

واقعا این کتاب فوق العاده و بسیار تاثیرگزار است.این کتاب زندگی من رو تغییر داد.👌🏻

KhashaYar
۱۴۰۳/۰۱/۲۴

کتاب فوق العاده ای بود کلی نکته برداشت کردم نمیدونم کدومو بنویسم!! من که شروع کردم به عمل کردن ☺ به همه پیشنهاد میدم برای رشد شخصی فقط به خوندن اکتفا نکنن بهش عمل کنن.برنامه ریزی کنن.. به امید پیشرفت

- بیشتر
نسیم
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

عالی و پرمحتواا

mpeikesobh
۱۴۰۲/۰۳/۳۱

سلام،،کتاب خوبی هست و خیلی مفید ولی از قسمت تکانش به بعد باید یه موردی رو خدمتتون عرض کنم،،در کتاب هنر خوب زندگی کردن رولف دوبلی دقیقا میگه ۹۰ درصد ایمیلها بیخود هستن ولی در اینجا میگه اول صبح همه

- بیشتر
کاربر ۶۲۱۳۱۶۸
۱۴۰۲/۰۱/۱۲

عالی

اکبر
۱۴۰۰/۰۱/۲۳

من ترجمه دیگه ای شنیده بودم که بسیار بهتر بود.

مهرداد حیدری
۱۴۰۰/۰۳/۱۸

مطالب مفید کتاب خیلی کم هستند، یعنی واقعا کسی هست که این مطالبی که بیان می شه رو ندونه؟ به نظرم کل این کتاب توی ده صفحه یا حتی چند جمله قابل ارائه هست. من تا قسمت سوم گوش کردم و

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۲۳,۸۰۰
۳۰%
تومان