دانلود و خرید کتاب زنان برتر از ما جنی چاماس ترجمه محیا احمدی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زنان برتر از ما

کتاب زنان برتر از ما نوشتهٔ جنی چاماس و ترجمهٔ محیا احمدی پور است. انتشارات شمعدونی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. چطور در زندگی شخصی و حرفه‌ای بلندپرواز باشیم؟

درباره کتاب زنان برتر از ما

چطور در زندگی شخصی و حرفه‌ای بلندپرواز باشیم؟ کتاب زنان برتر از ما به این موضوع پرداخته است. گفته شده است که بلندپروازی زنان اغلب با موانع بزرگی از سوی عرف و اطرافیان روبه‌رو است. جامعه از زنان امروز انتظار دارد هم همسری مهربان باشد و هم مادری دلسوز، اما برخی از زنان دوست دارند ادامهٔ تحصیل دهند، مدارج تحصیلی را طی کنند و وارد بازار کار شوند. برخی از زنان بلندپرواز دوست دارند کسب‌وکار خودشان را راه بیندازند، صاحب شرکت خصوصی و درآمد مالی فراوان باشند و یا در زمینهٔ فعالیت‌‎های هنری یا ورزشی به بالاترین رتبه‌ها برسند. از سوی دیگر آن‌ها گاه با فشار فزاینده‌ای برای ازدواج و بچه‌دارشدن مواجهه هستند. جنی چاماس اشاره کرده است که او نیز با چنین فشاری در زندگی شخصی روبه‌رو بوده و مجبور به استعفا شده است. نویسنده در کتاب «زنان برتر از ما» به این چالش‌ها اشاره کرده و راه‌حل‌ها و تجربیاتش را در اختیار خوانندگان قرار داده است. به‌باور او چنین مسائلی نباید مانع بلندپروازی زنان شود. این کتاب کمک می‌کند تا با استفاده از تمرینات و یادگرفتن مهارت‌های فردی، تا اندازه‌ای بتوانید چنین فشاری را مدیریت کنید. همهٔ تلاش نویسندهٔ کتاب بر این موضوع متمرکز است که یک زن بتواند هم بلندپروازی‌های شخصی خود را دنبال کند و هم بتواند موازنه‌ای میان زندگی شخصی و شغلی خود برقرار کند.

خواندن کتاب زنان برتر از ما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد روان‌شناسی و مهارت‌های زندگی مربوط به زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زنان برتر از ما

«چندی پیش باید تصمیم مهمی می‌گرفتم. من آن سر دنیا و دور از کشورم فرانسه زندگی و کار می‌کردم و چیزی تا پایان قراردادم نمانده بود. وقتش رسیده بود برای آینده تصمیم بگیرم. آیا باید در کشوری دیگر ادامه می‌دادم یا به فرانسه بازمی‌گشتم و در همان شرکت کار می‌کردم یا شغل و مسیر حرفه‌ای خود را کاملاً تغییر می‌دادم.

این انتخاب بر مسائل مالی، خانواده، آسایش شغلی و زندگی‌ام تأثیرگذار بود. نمی‌دانستم چه کنم. از طرفی عاشق محیط کار و همکارانم بودم؛ اما از سوی دیگر، تولد فرزند دومم، دخترم پرون، رؤیاهایی جدید را در من زنده کرده بود.

امکان تغییر شغل مرا بر سر دو راهی گذاشته بود، باید میان آسایش و امنیت شغلی و مالی در شرکتی بزرگ که به من اعتماد داشتند و میل به تحقق رؤیای همیشگی‌ام یعنی تأسیس شرکت خودم و ارائه خدمات برای رفاه و آسایش زنان، یکی را انتخاب می‌کردم.

به بن‌بست رسیده بودم. نمی‌دانستم چه باید کنم. همه ما اغلب وقتی با تصمیمی مهم مواجه می‌شویم که تغییرات بسیاری به دنبال دارد، چنین حسی را تجربه می‌کنیم.

وقتی به حرفه مربی‌گری فکر می‌کردم، تصمیم گرفتم پیش از ترک کارم با افراد داوطلب شروع کنم تا ببینم آیا اصلاً به این حرفه علاقه دارم. در ادامه خیلی زود متوجه شدم در همراهی و مشاوره به دیگران مهارت دارم و این در تصمیم‌گیری‌ام بسیار مؤثر بود. هرچند باز هم چنین انتخابی برایم آشکار و روشن نبود. چرا که باید شرایط مالی را در نظر می‌گرفتم، درباره استعفایم مذاکره می‌کردم و این تصمیم را با اطرافیانم نیز در میان می‌گذاشتم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۲۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان