دانلود و خرید کتاب من از تو نمی ترسم آندره مارشاند ترجمه محیا احمدی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب من از تو نمی ترسم

کتاب من از تو نمی ترسم نوشته‌ٔ آندره مارشاند، آندره لیترت و امیلی سییدا و ترجمهٔ محیا احمدی پور است و نشر شمعدونی آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای مقابله با انواع ترس، اختلال پانیک و فوبیاست.

درباره کتاب من از تو نمی ترسم

احتمالا برای شما هم پیش آمده که با افرادی روبه‌رو شده‌اید که از سوارشدن بر هواپیما و یا آسانسور وحشت دارند. این فوبیاها آن‌قدر شدید است که فرد گاهی دچار بیهوشی می‌شود. نوع دیگر فوبیا اضطراب اجتماعی یا فوبیای اجتماعی است که فرد در موقعیت‌های اجتماعی و در حضور دیگران دچار اضطراب می‌شود. این کتاب به صورت جامع و کامل به مهم‌ترین فوبیاها و ترس‌هایی که برای بشر پیش آمده می‌پردازد. آن‌ها را شرح می‌دهد و ریشه‌های پدیدآمدن آن‌ها را بیان می‌کند. سپس تصویر جامعی از اختلال پنیک ارائه می‌دهد که اصلی‌ترین هدف این کتاب است.

هدف از سه فصل نخست آگاهی‌سازی درزمینه مشکلات و اختلال‌هاست تا بتوانید به خوبی با ویژگی‌های اختلال پنیک و آگورافوبیا آشنا شوید. در فصل‌های دیگر کتاب نیز راهکارهایی درمانی برای غلبه بر این اختلال‌ها معرفی می‌شود.

خواندن کتاب من از تو نمی ترسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که دچار انواع فوبیا، پنیک و آگورافوبیا هستند کمک می‌کند تا ریشه اختلال و ترس خود را بشناسند و بتوانند آن‌ها را در زندگی روزمره خود شناسایی و سپس با پیگیری تمرینات برطرف کنند. این کتاب همچنین به کسانی که در نزدیکان خود چنین فردی را دارند کمک مهمی می‌کند. در بیشتر اوقات مداخله مهربانانه اطرافیان خود باعث تقویت فوبیا می‌شود. این کتاب به همه کسانی که ترس در زندگی‌شان تبدیل به معضلی بزرگ شده کمک می‌کند که نقطه پایانی بر ترس‌های خود بگذارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان