دانلود و خرید کتاب اول عاشق خودت باش! مارک رکلاو ترجمه محدثه رادمهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اول عاشق خودت باش! اثر مارک رکلاو

کتاب اول عاشق خودت باش!

معرفی کتاب اول عاشق خودت باش!

کتاب اول عاشق خودت باش! نوشتۀ مارک رکلاو با ترجمۀ محدثه رادمهر در انتشارات ملینا به چاپ رسیده است. این کتاب راهنمایی است که به شما می‌گوید چطور طی ۳۰ روز عزت‌ نفس خود را افزایش دهید.

درباره کتاب اول عاشق خودت باش!

موضوع کتاب اول عاشق خودت باش! این است که چطور می‌توان به کمبود اعتما‌دبه‌نفس، اضطراب، استرس و شک‌های درونی‌ غلبه کرد. نویسنده اعتقاد دارد عزت‌ نفس ما بر تمام جنبه‌های زندگی‌مان تأثیر می‌گذارد. روابطمان با دیگران، میزان اعتمادبه‌نفسمان، موفقیت شغلی‌مان، شادی و خوشحالی‌مان، آرامش درونی‌مان و موفقیتی که می‌خواهیم در آینده به آن برسیم همه در گرو عزت نفس و اعتماد‌به‌نفس است. کتاب اول عاشق خودت باش!، راه‌های غلبه بر عزت نفس پایین، اضطراب، تنش، حس ناامنی و عدم اعتمادبه‌نفس را به شما می‌آموزد.

باید گفت یکی از امیال یا خواسته‌های مهم ما (شاید برای برخی مهم‌ترین) موفقیتی است که در آینده می‌خواهیم به آن برسیم. این موضوعی است که به‌طور مستقیم بر عزت نفس فردی تکیه دارد. مارک رکلاو می‌گوید انسان‌های با عزت نفس بالا بسیار قدرتمند و در هر اتفاقی به‌دنبال پیام آن هستند. آن‌ها می‌دانند هیچ مسئله‌ای اتفاقی رخ نمی‌دهد و تمام مسائل حاوی درس و پیامی برای رشدشان است. در حالی که افراد با عزت نفس پایین، سطح انرژی کمتری دارند و حتی اگر به موفقیت برسند نمی‌توانند از آن لذت ببرند. این افراد همیشه وابسته به نظرات دیگران هستند و معمولاً در هنگام انتخاب شریک زندگی، شغل و... تصمیمات بدی می‌گیرند. آن‌ها احساس قربانی بودن دارند و معمولاً با خودشان خیلی سخت‌گیر هستند، در مقابل بحران‌ها نیز خوب عمل نمی‌کنند. این عزت نفس پایین، موجب اضطراب ناسالم و افسردگی می‌شود.

کتاب اول عاشق خودت باش! ویژگی‌های درونی‌تان را به شما نشان می‌دهد. مسائل کلیدی مربوط به عزت نفس را بیان می‌کند و تمرین‌های مؤثری برای افزایش عزت‌ نفس ارائه می‌دهد، به‌طوری که بعد از اتمام کتاب شاهد تحولات بزرگی خواهید بود. این کتاب به شما کمک خواهد کرد که از اعتقادات مخربی نظیر من یک قربانی نیازمند کمک هستم و هیچ قدرتی در مقابل اتفاقات زندگی‌ام ندارم، به اندازۀ کافی خوب نیستم، شایستۀ چیزهای خوب در زندگی‌ام نیستم و... رها شوید.

مارک رکلاو می‌گوید هنگامی که تلاش می‌کنید و بر افزایش عزت نفس کار می‌کنید، هدایایی دریافت خواهید کرد؛ مانند: اعتمادبه‌نفس بیشتر، ارتباطات اجتماعی گسترده‌تر، ارتباطات شغلی بهتر، صلح با زندگی. همچنین بهتر از قبل قادر خواهید بود با مشکلات و نگرانی‌هایتان مقابله کرده و شادی و لذت بیشتری را در زندگی تجربه کنید.

سرفصل‌های کتاب اول عاشق خودت باش! عبارت‌اند از: قسمت یک: شما تحت کنترل هستید؛ قسمت دوم: عملکردهای درونی؛ قسمت سوم: فرد معتبری باشید؛ قسمت چهارم: خوشحالی یک انتخاب است؛ قسمت پنجم: قدرت تمرکز؛ قسمت ششم: بدن و ذهن؛ قسمت هفتم: همین الان، اینجا باشید.

متن کتاب، بسیار ساده و قابل فهم است و مفاهیم به‌خوبی برای انتقال به خواننده نوشته شده‌اند. همچنین تمرین‌های مؤثری در کتاب ارائه شده است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با مشکلاتی مانند کمبود اعتمادبه‌نفس و عزت نفس دست‌وپنجه نرم می‌کنید، مطالعۀ این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

خواندن کتاب اول عاشق خودت باش! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶۶۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان