دانلود و خرید کتاب به انجام رساندن کارها انتشارات هاروارد بیزینس ری‌ویو ترجمه نرگس شفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب به انجام رساندن کارها

کتاب به انجام رساندن کارها نوشته‌شده توسط انتشارات هاروارد بیزینس ری‌ویو و ترجمهٔ نرگس شفیعی و ویراستهٔ نوشا صفاهانی و مهرداد فروزنده است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب به انجام رساندن کارها

نیاز شما به زمان هر ساعت افزایش می‌یابد و کارها انباشته می‌شوند. اهداف نامشخص، وقفه‌های مداوم و کارهای فوری برای جلب توجه شما در رقابت هستند؛ می‌دانید نسبت به آنچه که در توان دارید با اثربخشی کمتری کار می‌کنید. کتاب به انجام رساندن کارها به شما آموزش می‌دهد چگونه با انجام موارد زیر در کار خود متمرکزتر و منظم‌تر باشید تا بتوانید بهره‌وری را افزایش دهید:

- اولویت‌بندی کارهایتان؛

- ایجاد فهرست‌های اثربخش از کارهایی که باید انجام شوند؛

- سازماندهی محل کار فیزیکی و مجازی‌تان؛

- ایجاد یک عادت روزمره و پیروی از آن؛

- حفظ تمرکز و خاتمه‌دادن به تعویق‌ها؛

- همکاری با دیگران به صورت کارآمدتر؛

- ارزیابی پیشرفت خود.

آیا احساس می‌کنید به قدری کارهای مختلف برای انجام دادن دارید که نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ با آنکه می‌دانید باید به شکل کارآمد فعالیت کنید تا مطمئن باشید همهٔ کارها به انجام می‌رسند، اما این احساس می‌تواند فلج‌کننده باشد و بهره‌وری شما را کاهش دهد. چگونه می‌توانید از این چرخه خارج شده و شروع به کار کنید؟

این کتاب با تأکید بر اصول مدیریت زمان آغاز می‌شود: نحوهٔ پیگیری، اولویت‌بندی، و ثبت کارهایتان به شکلی که بتوانید تشخیص دهید در چه بخش‌هایی ناکارآمدی وجود دارد و اهدافتان در چه بخش‌هایی برآورده نمی‌شوند. سپس به شما نشان می‌دهد چگونه وظایف خود را زمان‌بندی کنید و فهرست‌های مفیدی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید، فضای مجازی و حقیقی پیرامون‌تان را سازماندهی کنید تا به تمرکز بهتری دست یابید، خود را در عادات و روتین‌های بهتر آموزش دهید و همکاری کارآمدتری با دیگران داشته باشید.

خواندن کتاب به انجام رساندن کارها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به مدیریت زمان در کارهایشان دست پیدا کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب به انجام رساندن کارها

«شاید اولین واکنش شما مقاومت در برابر این تلاش‌ها باشد. زمان شما در حال حاضر محدود است؛ پس چرا باید بخش بیشتری از آن را صرف تهیهٔ فهرست‌ها، برنامه‌ریزی و اجرای تغییراتی در عادات کاری، و پیگیری پیشرفت‌تان کنید؟ اگرچه بهبود بهره‌وری مستلزم زمان و تلاش واقعی است، اما در بلندمدت مهارت بیشتری در آن کسب خواهید کرد؛ و آن را عامدانه‌تر و با آرامش بیشتر انجام خواهید داد. با پیگیری زمان‌تان ناکارآمدی‌هایی را کشف خواهید کرد که به شما کمک می‌کند وظایفی را که باید اولویت‌بندی یا به دیگران محول شوند تشخیص دهید؛ وقتی سازماندهی بیشتری در کارها انجام دهید، عواملی که شما را از مسیر منحرف می‌کنند حذف می‌کنید و به این ترتیب می‌توانید تعویق را از بین برده و بالاخره متمرکز شوید؛ با تغییر عادات کاری و ایجاد روتین‌های جدید انرژی تازه‌ای پیدا می‌کنید که می‌تواند صرف کارهای مهم شود؛ و با ارزیابی پیشرفت‌تان در طول زمان، می‌توانید شیوهٔ کار خود را با تکامل اهداف‌تان تنظیم کنید.

حائز اهمیت است باور کنید می‌توانید منظم‌تر باشید، عادات کاریتان را تغییر دهید، و کارایی خود را بهبود بخشید. ممکن است فکر کنید برای کار کردن به شیوهٔ خاصی ساخته شده‌اید یا اینکه شیوهٔ شما در انجام کار به قدری تثبیت شده است که نمی‌توان آن را تغییر داد؛ شما یا هر روز صبح پرانرژی‌تر هستید یا نیستید؛ یا منظم هستید و یا در هرج‌ومرج و آشفتگی کار می‌کنید. این درست نیست. عادات خوب را می‌توان آموخت، و حتی بهتر از آن، می‌توان آن‌ها را به شکل روتین درآورد.

در دنیای ارتباطات آنیِ امروز، ما به فوریت تمایل پیدا کرده‌ایم. چرا که ما را جذب کرده و حس کاذبی از بهره‌وری در ما ایجاد می‌کند (به بخش «پرمشغلگی به معنای بهره‌وری نیست» مراجعه کنید). اما تعبیه کردن سامانه‌هایی برای سازماندهی کارتان باعث فرو نشاندن استرس شده و به شما کمک می‌کند با برنامه‌ریزی، تمرکز، و انرژی بیشتری کار کنید. مهم‌تر از همه اینکه برای انجام مهم‌ترین کارتان که در واقع به اهداف شخصی شما و نیز اهدافی که سازمان‌تان برای شما تعیین کرده است کمک می‌کند زمان و توجه فراهم می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۵۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان