دانلود و خرید کتاب قصه های من و ننه آغا ۲ مظفر سالاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه های من و ننه آغا ۲ اثر مظفر  سالاری

کتاب قصه های من و ننه آغا ۲

معرفی کتاب قصه های من و ننه آغا ۲

کتاب الکترونیکی «قصه های من و ننه آغا ۲» از مظفر سالاری است که با ویراستاری الهام بیگلری در انتشارات کتابستان معرفت چاپ شده است. پیش از این از مظفر سالاری رمانی به نام «رؤیای نیمه‌شب» منتشر شده‌‌است که در ۲ سال به چاپ هفتادم رسید.

درباره کتاب قصه های من و ننه آغا ۲

«قصه های من و ننه‌آغا ۲» مجموعه داستان‌های کوتاهی به قلم مظفر سالاری است. او داستان‌نویس، پژوهشگر و منتقد توانای اهل یزد است که در این مجموعهٔ جذاب، ماجراهایی خاطره‌انگیز از دوران نوجوانی و کودکی‌اش را روایت می‌کند. این داستان‌ها خوانندهٔ خود را به فضایی اصیل و صمیمی می‌برد. او ۲۵ سال برای کودکان و نوجوانان کار مطبوعاتی کرده و ده‌ها داستان و نمایشنامه و فیلم‌نامه کوتاه‌و بلند، چند رمان و کتاب آموزشی و پژوهشی نگاشته که تا‌کنون جوایز بسیاری کسب کرده‌اند.

کتاب قصه های من و ننه آغا ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران داستانّ‌ای کوتاه ایرانی پیشنهاد می‌شود.

معرفی نویسنده
مظفر سالاری

مظفر سالاری متولد ۱۳۴۱ شهر یزد، شهر قنات، قنوت و قناعت، شهر بادگیرها، کار و کاریز و کاهگل‌ها است. نویسند‌ه‌ی روحانی‌ای که از کودکی در حوز‌ه‌ی ادبیات کودک و نوجوان فعالیت داشته است. از دوران دبستان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده و از سال ۶۷ اداره‌ی دفتر تبلیغات و کتابخانه‌ی ادبی را بر عهده داشته است. از سال ۷۱ به مجله‌ی «سلام بچه‌ها» که یکی از نشریات مهم انقلاب اسلامی در حوزه‌ی ادبیات کودک بود پیوست و از سال ۷۳ در مجله‌ی «پوپک» فعالیت داشت. در تمام این مدت به نوشتن داستان، فیلمنامه و نمایش نیز می‌پرداخت.

نظرات کاربران

mohan
۱۴۰۲/۰۱/۰۹

خاطرات جذاب یک پسر یزدی با مادر بزرگش که آدم رو به سمت خودش میکشونه برای من که خودم یک بچه شیطون هستم جذاب هست الان خیلی وقته گرفتم ولی دلم نمیاد بخونم😁 خلاصه برای من که خیلی جذاب بود پیشنهاد می کنم♥️🌿

fatemeh_z_gh09
۱۴۰۲/۰۴/۰۱

کاش پی دی اف نبود . خریدمش ولی با وجود خوندن کامل جلد قبلی و لذت بردن ازش ، واقعا نمی تونم اینو بخونم و تو چند صفحه اول چشمم در اومد و دیگه ادامه ش ندادم

M.gh
۱۴۰۲/۰۳/۲۶

با اینکه من یزدی نیستم اما بخاطرقصه پردازی خوب کتاب خیلی خوب ارتباط برقرار کردم

Aftab
۱۴۰۲/۰۱/۲۳

این کتاب خیلی خوبه، با لهجه شیرین یزدی گفت‌وگو هارو نوشته و خیلی کمک کرد تا من لهجه یزدی رو یاد بگیرم...♡

ketabjoo
۱۴۰۲/۱۲/۲۲

مثل جلد اول عالی دوست داشتم تمام نمی شد

آر-طاقچه
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

بسیار خوب

flanker57
۱۴۰۲/۰۹/۲۲

خیلی خوبه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۸۵۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان