دانلود و خرید کتاب در یک جنگل تاریک تاریک روث ور ترجمه شادی حامدی آزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در یک جنگل تاریک تاریک اثر روث ور

کتاب در یک جنگل تاریک تاریک

معرفی کتاب در یک جنگل تاریک تاریک

کتاب الکترونیکی «در یک جنگل تاریک تاریک» نوشتهٔ روث ور با ترجمهٔ شادی حامدی آزاد در نشر نون چاپ شده است. کتاب در یک جنگل تاریک تاریک از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز، لس‌آنجلس تایمز و یو اس ای تودی است.

درباره کتاب در یک جنگل تاریک تاریک

شخصیت اصلی این داستان دختر بیست‌وشش‌ساله‌ای به نام لیونورا است. او نویسنده‌ای منزوی است که به نوشتن رمان‌های جنایی می‌پردازد. نورا به وسیله‌ی دوستی که مدت‌هاست از او خبری ندارد به یک میهمانی در شمال انگلستان دعوت می‌شود و براثر این دعوت به یک داستان جنایی وارد می‌شود. اگر چه نورا تمایلی به ترک کردن خانه‌ی دنج و خلوت خود ندارد اما در نهایت خود را قانع به رفتن می‌کند. در نهایت نورا و چند دوست قدیمی در خانه‌ای شیشه‌ای در دل جنگل در کنار هم قرار می‌گیرند.

کتاب در یک جنگل تاریک تاریک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به داستان‌های معمایی و جنایی پیشنهاد می‌شود.

درباره کتاب در یک جنگل تاریک تاریک

داستان‌نویس خلاق و موفق ژانر جنایی و معمایی، روث ور، سال ۱۹۷۷ در بریتانیا متولد شد. او در لوئیس (LEWES) بزرگ شد و در دانشگاه منچستر در رشتهٔ ادبیات انگلیسی گرفت. او پیش از آنکه به‌عنوان نویسنده مشغول کار شود مشاغل مختلفی را مانند پیشخدمتی در رستوران، کتاب‌فروشی، تدریس زبان انگلیسی در پاریس و نشر کتاب تجربه کرد. روث ور با رمان‌های جذاب و هیجان‌انگیزی مانند «در یک جنگل تاریکِ تاریک» و «زن کابین شماره 10» به شهرتی غیرقابل‌تصور رسید. روث ور در حال حاضر در برایتون زندگی می‌کند. اولین آثار روث ور برای کودکان بود اما او بعدها به نوشتن رمان‌های روان‌شناختی و تریلرهای دلهره‌آور آورد. کتاب‌های او مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. از میان آثار این نویسنده که در ایران ترجمه و منتشرشده‌اند می‌توان به کتاب‌های «زنی در کابین»، «بازی دروغ» و «مرگ خانم وستاوی» اشاره کرد.

نظرات کاربران

faezeh.k
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

لطفا بذارین تو بینهایت

دختر خوانده پروفسور اسنیپ فقید 🐍💚
۱۴۰۱/۰۵/۱۴

این کتاب، ششمین کتاب از روث ور بود که خوندم و الان که همه ی کتاب های منتشر شده از این نویسنده رو خوندم میتونم بگم که این نویسنده دوست داره جنایی بنویسه ولی متاسفانه موفق نیست. کتاب در یک

- بیشتر
SARA
۱۴۰۱/۰۴/۲۲

ارزش یک بار خوندن داره. ولی ترجمه خوب نبود.

Tina
۱۴۰۱/۰۱/۲۴

بر طبق نظر دوستان مطالعه اش کردم ولی بنظرم خیلی جذاب نیامد

arezoye abi💙🌱
۱۴۰۲/۰۵/۲۰

نسخه چاپیش و خوندم از همین نشر ترسناک نبود فکر نکنید با انابل رو به رو یین ولی احساسی بود یک کوچولو وقتی جیمز با لیو روبه رو میشه وقتی نقاب بهترین دوستش می افته و در کل روی هم رفته خوب بود ولی

- بیشتر
royamalekinasab
۱۴۰۰/۰۹/۱۴

فضا سازی ملموس و شخصیت پردازی نویسنده، باعث جذابیت و هیجان انگیز شدن داستان شده. کتاب از دسته ی رمانایی که نمی شه یه لحظه زمین گذاشتش. به خریدن و خوندنش می ارزه.

مهسا
۱۴۰۱/۱۲/۱۵

اگر اولین کتاب جنایی باشه که می خونید براتون جذاب خوا‌هد بود ، ولی در مقایسه با سایر اثار جنایی چیز خاصی برای عرضه نداشت.

کاربر ۳۷۸۲۹۱۹
۱۴۰۱/۰۳/۲۵

قابل پیشبینی بود

کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
۱۴۰۱/۰۵/۱۴

آبکی تموم شد

مرتضی بهرامیان
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

تا اواسط کتاب فکر کردم با یک داستان دست چندم روبرو هستم. ولی بعد که دلیل و روش قتل رو فهمیدم دونستم نویسنده چقدر حرفه ای عمل کرده. قشنگ بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۳۱۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان