دانلود و خرید کتاب ایمان بدون نون مجتبی احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایمان بدون نون اثر مجتبی احمدی

کتاب ایمان بدون نون

نویسنده:مجتبی احمدی
انتشارات:نشر نون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ایمان بدون نون

مجتبی احمدی( -۱۳۶۰)، شاعر است. در یکی از سروده‌های این مجموعه شعر طنز به نام «گاف» می‌خوانیم: «یک مرد، نیمه‌های چهل شب خلاف کرد یک زن، چهار روزِ تمام اعتراف کرد گفتند در پی خبرِ سیل، چُرتِ شهر پلکی زد و مذاکره‌ای با گـُواف کرد گاهی به نقد «تندروی» تا زند قلم آن تیغِ کُند، رایزنی با غلاف کرد در یک نشست، «راه» به چالش کشیده شد لَنگی در ابتدای سخن، سینه صاف کرد پنجاهمین همایشِ «نان» بود و... باز وی تبیینِ فرق آب قلیل و مضاف کرد فردی گدا -به موسم حج- گشت گرد شهر... ایشان کنار زوجۀ چارم، طواف کرد جستار روی راهِ برون‌رفت بود و او تحلیل و بررسی‌اش به زیر لحاف کرد ای تیترهای تیرۀ هرروزنامه‌ها! باید که واژه‌های زلال اکتشاف کرد ناگه خبر رسید خدا بعدِ «عین» و «شین» روزی نشست گوشه‌ای و فکرِ «قاف» کرد ابری شد آسمانم و «قیصر» دوید و گفت: «باران گرفت نیزه و قصد مصاف کرد» آمد به وجد، این که منم -حسّ بی‌حواس- از عشق می‌نوشت اگر باز گاف داد!»

نظرات کاربران

سپیده
۱۳۹۵/۱۲/۰۷

شعر در قسمت جزئیات و در نمونه،فوق العاده اس...

لیلا فراهانی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

شعرهای طنز زیبایی بود من ک دوست داشتم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
آن نگاری که به قرآن قسمش می‌دادم پیرو حضرت انجیل در آمد از کار
مهدی
من آمدم و شما نبودید ای بد عهدان! چرا نبودید؟ هی در زدم و دری نشد باز بودید مگر کجا، نبودید؟ پنهان شده‌اید در «سه‌نقطه»! پنهان بودید یا نبودید؟! در شهر شما غریب ماندم ای‌کاش که آشنا نبودید! در پاسخ‌تان سکوت کردم! چون هرچه زدم صدا نبودید
Sky_Blue
بودید به‌وقتِ شور و شادی هنگامِ غم و عزا نبودید گفتید: «بیا» و من دویدم گفتم: «برویم»؛ پا نبودید! در «آری» تان نبود خیری یک ‌عمر به‌غیرِ «لا» نبودید ای فرقۀ منفعت‌طلب‌ها! این فرقه نبود تا نبودید! هرگاه زدید حرفِ «ایمان» از «نونِ» ته‌اش جدا نبودید!
Sky_Blue
«یار» ذکرِ من است در هر حال تا که ذکر کلاغ‌ها «قار» است
مهدی
زین پس دوباره دست قلم را قلم کنم زین پس دوباره عاقل و معقول می‌شوم
مهدی

حجم

۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان