دانلود و خرید کتاب مجموعه قوانین حقوقی (جلد دوم)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه قوانین حقوقی (جلد دوم) اثر سمیه همراهی

کتاب مجموعه قوانین حقوقی (جلد دوم)

معرفی کتاب مجموعه قوانین حقوقی (جلد دوم)

کتاب الکترونیکی «مجموعه قوانین حقوقی (جلددوم)» به کوشش سمیه همراهی و مجتبی احمدی در انتشارات نویسندگان آزاد چاپ شده است.

درباره کتاب مجموعه قوانین حقوقی (جلد دوم)

این کتاب چند بخش اصلی دارد از جمله: قانون تملک آپارتمان، قانون پولی و بانکی کشور، قانون گذرنامه، قانون کار، قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده‌ها و... که دانستن آن برای هرکسی مفید و لازم است. هر بخش با جزئیات تقسیم‌بندی شده و شرح دقیق قوانین مربوط به هر موضوع به‌خوبی تفکیک و در یک کتاب گردآوری شده است.

کتاب مجموعه قوانین حقوقی (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به علم حقوق و مطالعهٔ قوانین حقوقی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مجموعه قوانین حقوقی (جلد دوم)

ماده ۵ - تنظیم قرارداد پیش‌فروش و واگذاری حقوق و تعهدات ناشی از آن نزد دفاتر اسناد رسمی با پرداخت حق‌الثبت و بدون ارائه گواهی مالیاتی صرفاً در قبال پرداخت حق‌التحریر طبق تعرفه خاص قوه قضائیه صورت می‌گیرد.

ماده ۶ - چنانچه پیش‌فروشنده در تاریخ مقرر در قرارداد واحد پیش‌فروش شده را تحویل پیش خریدار ندهد و یا به تعهدات خود عمل ننماید علاوه بر اجرا بند ۹ ماده ۲ این قانون مکلف است به شرح زیر جریمه تأخیر به پیش خریدار بپردازد. مگر اینکه به مبالغ بیشتری به نفع پیش خریدار توافق نمایند . اجرا مقررات این ماده مانع از اعمال خیارات برای پیش خریدار نیست.

۱ - درصورتی‌که واحد پیش‌فروش شده و بخش‌های اختصاصی نظیر توقفگاه (پارکینگ() و انباری در زمان مقرر قابل بهره‌برداری نباشد تا زمان تحویل واحد به پیش خریدار، معادل اجرت‌المثل بخش تحویل نشده.

۲ - در صورت عدم انجام تعهدات در قسمتهای مشاعی، روزانه به میزان نیم درصد (۵.۰ %) بهای روز تعهدات انجام نشده به میزان قدرالسهم پیش خریدار.

۳ - در صورت عدم انجام تعهدات در قسمت‌های خدمات عمومی موضوع بند (۹) ماده(2) این قانون از قبیل خیابان، فضای سبز، مساجد ، مدارس و امثال آن روزانه به میزان یک در هزار بهای روز تعهدات انجام شده به میزان قدرالسهم پیش خریدار.

۴ - در صورت عدم اقدام به موقع به سند رسمی انتقال، روزانه به میزان یک‌درهزار مبلغ قرارداد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰۳ صفحه

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰۳ صفحه

قیمت:
۱۶۰,۰۰۰
تومان