نظرات درباره کتاب این‌ها همه یعنی چه؟ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب این‌ها همه یعنی چه؟ اثر تامس نیگل

نظرات کاربران درباره کتاب این‌ها همه یعنی چه؟

نویسنده:تامس نیگل
انتشارات:نشر نو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۰ رأی
۳٫۹
(۱۰)
daniel_2035
اول از همه کتاب فلسفی است و طبیعتاً درباره مسائل فلسفی صحبت می‌کند که لاجرم در مقطعی از زمان دغدغه ذهنی همه‌ی ما بوده است. تامس نیگل کتاب را مخصوصاً برای کسانی نوشته است که توانایی فهم متون تخصصی را ندارد و آن دغدغه فلسفی سقراطی در وجودشان است. کتاب همچنین برای کسانی که می‌خواهند خوانش فلسفه را شروع کنند کتاب مناسبی است. بخش ها کوتاه و پرمحتوا هستند و خواننده دچار کسالت نمی‌کنند. توصیه‌ام این است با هر شغل و سن و دغدغه ذهنی که دارید این کتاب را بخوانید.
asra-macani
🙏💙🙂
کاربر ۱۲۵۶۴۴۷
خب اینکه چرا ۵از۵ ندادی رم بگو عزیز
Mohammad
(۷-۱-[۱۴۴]) این کتاب متن نسبتا ساده و روانی داره و به خواننده کمک میکنه تا به صورت مقدماتی با یک سری مسائل فلسفی آشنا بشه؛ مباحث مطرح شده در هر بخش با توضیحاتِ خوب نویسنده همراهه که هدفش نه پاسخ دادن به پرسش ها بلکه یادگیریِ نحوه ی رسیدن به پاسخه.
amir ebrahimi
خلاصه، روان، مفید مهم‌تر از این‌ها سبک خاص نویسنده: اسم یک فیلسوف و یک واژه‌ی فلسفی رو نمی‌تونید تو کتاب پیدا کنید! ولی فرآیند فلسفه‌ورزی بدون بازی با زبان قشنگ روایت میشه. فصل‌های مهم و جذاب‌تر به نظرم فصول اولیه و فصول پایانی کتاب بودند. ولی مهم‌ترین فصل به نظرم «عدالت» هست، که کاش برای همه مهم بود...
Nitwit
چاپیشو خوندم. جالبه. ارزش خوندن داره
ariapsy
کتاب خیلی عالی ای بود، مخصوصا برای کسایی که میخوان ورود کنن به دنیای کتابهای فلسفی. کرجمه ی خیلی روان و خوبی داره و نویسنده اصلا اصطلاحات ثقیل فلسفی رو بکار نبرده و حتی از هیچ فیلسوفی اسمی برده نشده و بنظرم این عالیه چون باعث میشه که مخاطب کتاب تحت آتوریته ی اون فیلسوف قرار نگیره و بتونه خودش با اون مسئله ی فلسفی دست ب گریبان بشه. فقط کاش نویسنده مسائل فلسفی بیشتری رو تو این کتاب میگنجوند. در کل کتاب خیلی خوبیه. مطالعه ی این کتابو بسیار توصیه میکنم به دوستان.
کاربر ۲۳۸۹۹۷۶
خیلی خوبه
علی
سلام کتاب ذهن و کیهان از نیگل رو هم لطفا قرار بدید
mahsa58
جالب نبود
Prometheus
بد نباش مهسا وقتی میگی جالب نبود و امتیاز کم میدی باید دلیلش و هم ذکر کنی!

حجم

۱۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد