دانلود کتاب صوتی اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنان کره‌ ماه با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنان کره‌ ماه اثر پل زیندل

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنان کره‌ ماه

معرفی کتاب صوتی اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنان کره‌ ماه

کتاب صوتی اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنان کره‌ ماه نمایشنامه‌ای از پل زیندل است که با ترجمه شهرام زرگر منتشر شده است. این نمایشنامه داستان زندگی دختری به نام تیلی است که با مادر آشفته و خواهری مبتلا به صرع زندگی می‌کند و نقطه روشن زندگی‌اش، پروژه‌ علمی است که به بررسی اثر پرتوهای گاما بر روی گل‌ها می‌پردازد. 

نشر صوتی آوانامه نسخه صوتی این اثر را با صدای مریم پاک ذات، مهرانه امروانی، آنالی طاهریان و آزاده رادمهر منتشر کرده است.

پل زیندل در سال ۱۹۷۱ موفق شد تا جایزه پولیتزر نمایشی را برای این اثر از آن خود کند. این در حالی است که کتابش یک سال قبل برنده جایزه نمایشنامه حلقه منتقدین نیویورک شده بود.

درباره کتاب صوتی اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنان کره‌ ماه

تیلی، دختر نوجوانی که در فضایی شبیه به دیوانه خانه همراه با بئاتریس، مادر عجیب و غریب و خواهرش زندگی می‌کند. خواهرش صرع دارد و مادر هم با وجود رفتارهای عجیب و غریبش، با وجود تلخی و سنگدلی که از خود نشان می‌دهد، خواهاش عشق دخترش است. در این میان، تیلی تمام انرژی‌اش را بر روی پروژه علمی‌اش متمرکز کرده است و سعی می‌کند در این آشوب و آشفته بازار، آرزوهایش را زنده و درخشان نگه دارد. پروژه‌ای که او در دست دارد، به بررسی اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار می‌پردازد.

پل زیندل درباره نوشتن نمایشنامه اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنان کره‌ ماه اینطور گفته است: «به گمان خودم این نمایشنامه یک شرح حال است؛ زیرا هروقت اجرایی از آن را می‌بینم، بیش از هر کس دیگری از تماشاگران، می‌خندم و گریه می‌کنم؛ می‌خندم، چون نمایشنامه همیشه مرا به یاد نقشه‌ها و برنامه‌های دیوانه‌وار و سرخوشانه مادرم برای کسب ثروتِ یک‌شبه می‌اندازد ــ انبوهی از نقشه‌ها و طرح‌ها که تمامشان نتوانسته‌اند در نمایشنامه مجالی برای بروز پیدا کنند. اما اشک‌های من به چند سال پیش از نوشتن نمایشنامه برمی‌گردد؛ به زمانی که به خانه مادری برگشتم و فهمیدم که او بیش از چند ماه دیگر زنده نخواهد بود. او از این موضوع اطلاعی نداشت. ما آن ‌قدری فرصت داشتیم تا تفاهمی را که طبیعت مُصِر است بعد از نوجوانی بین پسرها و والدین وجود نداشته باشد تجربه کنیم. در مدت آن اوقاتِ سرشارِ پیش ‌از مرگِ او، ما همچون دو دوست با یکدیگر صمیمی بودیم.»

منتقد آمازون (Amazon Review) بعد از خواندن این اثر درباره آن اینطور گفته است: «این نمایشنامه جزو آن نمایشنامه‌هایی است که شما را تا مدت‌ها پس از خواندن آن رها نمی‌کند.»

کتاب صوتی اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنان کره‌ ماه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنان کره‌ ماه می‌تواند تجربه لذت‌بخشی را برای تمام دوست‌داران ادبیات نمایشی رقم بزند. 

درباره پل زیندل

پل زیندل، ۱۵ می ۱۹۳۶ متولد شد. او از دوران نوجوانی به نوشتن نمایشنامه علاقه‌مند بود و اولین اثرش را هم در دوران دبیرستان نوشت. اما در دانشگاه در رشته شیمی تحصیل کرد و مدت‌ها به عنوان استاد شیمی فعالیت می‌کرد.

گذراندن دوره نویسندگی خلاقی که زیر نظر ادوراد البی، نویسنده مشهور، برگزار می‌شد، به نقطه عطفی در زندگی او بدل شد. پس از آن البی به حامی و مشوق اصلی او تبدیل شد. او بیش از پنجاه کتاب نوشت که اکثر آن‌ها برای کودکان و نوجوانان است. همچنین در سال ۱۹۷۱ مفق شد تا جایزه پولیتزر را از آن خود کند. 

پل زیندل ۲۷ مارس ۲۰۰۳ چشم از دنیا فروبست.

نظرات کاربران

mojgan1395
۱۴۰۱/۰۹/۰۲

داستان جالبی بود. ماجرای یک خانواده سه نفره است.یک مادر و دو دختر. هر کدام از این سه نفر دنیایی دارند برای خودشان 🙂 در واقع خانواده نامتعارفی هستند. فکر می کنم شنیدن به صورت نمایش صوتی لذت بیشتری داشت. این کاری

- بیشتر
نازیلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۶

ماجرای داستان بسیار زیبا بود مرسی

کاربر navid mirkiani
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

بسیار هم عالی 👌

تندبادنیمه شب
۱۴۰۱/۱۱/۱۵

زندگی دو روز از زندگی یک مادر سلطه جو و ناپایدار و دو دختر جوانش است. خانواده ای نسبتا فقیر با آرزوهای بزرگ ، مادری شکست خورده ، که شکستگی های قدیمی روحش سبب ساز شکست های بعدی است. داستان

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان