دانلود کتاب صوتی جزیره با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جزیره اثر آلیستر مک‌لاود

دانلود و خرید کتاب صوتی جزیره

معرفی کتاب صوتی جزیره

کتاب صوتی جزیره اثری از آلیستر مک لاود با ترجمه پژمان طهرانیان و صدای رضا عمرانی است. این اثر مجموعه داستان‌های کوتاه از دهه‌های ۶۰ و ۷۰ است و از روابط انسانی، اهمیت سنت‌ها، زیبایی مناظر و ضرورت خاطرات صحبت می‌کند. 

درباره کتاب صوتی جزیره

کتاب صوتی جزیره مجموعه داستان‌هایی از آلیستر مک لاود است. داستان‌هایی که همگی در همان جزیره کیپ برتون کانادا رخ می‌دهند. همان‌جایی که او متولد شد و رشد کرد. چراکه نیاکان اسکاتلندی‌اش قرن‌ها پیش به آنجا مهاجرت کرده بودند. 

او در این داستان‌ها موضوعاتی تکان دهنده را نوشته است. آثار او سرشار از ویژگی‌های عاطفی و زبانی است و از ارتباطات انسانی، روابط میان اعضای یک خانواده و ارتباط نسل‌ها حرف می‌زند. داستان‌هایی که در عین بومی بودن، جهانی هستند و هرکسی می‌توان آن را درک کند. مک لاود تجربیاتی را که در زندگی شخصی خودش از سر گذرانده است، در کارها و داستان‌هایش هم وارد کرده است و به این ترتیب، داستان‌های باورپذیر و تاثیرگذار خلق کرده است. 

کتاب صوتی جزیره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و داستان کوتاه را به شنیدن کتاب صوتی جزیره دعوت می‌کنیم. 

درباره آلیستر مک ‌لاود 

آلیستر مک لاود ۲۰ ژوئیه ۱۹۳۶ در کانادا متولد شد و ۲۰ آوریل ۲۰۱۴ از دنیا رفت. او تحصیلاتش را در رشته نویسندگی تا مقطع دکترا ادامه داد و سه دهه در حوزه ادبیات انگلیسی و تدریس در دانشگاه فعالیت کرد. هرچند برای تأمین هزینه تحصیلاتش، مجبور بوده به کارهایی مانند هیزم‌شکنی، کار در معدن و ماهیگیری بپردازد. البته او بعدا این کارها را هم در داستان‌هایش وارد کرده است. 

آلیستر مک لاود در طول این زمان بیست داستان کوتاه و یک رمان نوشت. او نخستین بار با دو مجموعه داستان کوتاه «هدیه گمشده نمکین خون» (۱۹۷۶) و «همچنان که پرندگان خورشید را با خود می‌آورند و داستان‌های دیگر» (۱۹۸۶) به شهرت رسید. مجموعه داستان‌های کوتاه مک‌لاود بعدها در کتاب جزیره (۲۰۰۰) منتشر و ادامه آن‌ها هم در کتاب دومین بهار منتشر شده است. هرچند او از نویسندگان پرکار به حساب نمی‌آید اما یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین چهره‌های ادبی کانادا است.  

درباره پژمان طهرانیان 

پژمان طهرانیان، مترجم، ویراستار و مقاله‌نویس است. او در سال ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمد. پژمان طهرانیان یکی از اعضای انجمن مترجمان ادبی کانادا (LTAC) و انجمن مترجمان ایالت آلبرتا در کانادا (ATIA) است.

او در رشته علوم تغذیه تحصیل کرده است ودوره روزنامه‌نگاری و دوره نشر و ویرایش را هم گذارنده است. از اوایل دهه هشتاد فعالیتش را به عنوان نمونه خوان آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان وایراستار، مقاله‌نویس و مترجم فعالیت می‌کند. از سال ۱۳۹۲ نیز مترجم دفتر سازمان یونیسف در تهران است. 

درباره رضا عمرانی 

رضا عمرانی، برادر علی عمرانی، بازیگر تئاتر و سینما و گوینده رادیو است. رضا عمرانی در حال حاضر به عنوان مشاور هنری و مدیر تیم تولید شرکت تولید کتاب صوتی ماه آوا فعالیت می‌کند و بازیگر تئاتر، کارگردان رادیو تئاتر، بازیگر، کارگردان و گوینده رادیو نیز هست.  

نظرات کاربران

Ebrahim
۱۴۰۱/۰۴/۱۷

ممنون ازصدای خوبتان آقای عمرانی عزیز

زمان

۹ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۵۶۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۵۶۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان