دانلود کتاب صوتی آنگه که خود را یافتم با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آنگه که خود را یافتم اثر اروین  د. یالوم

دانلود و خرید کتاب صوتی آنگه که خود را یافتم

معرفی کتاب صوتی آنگه که خود را یافتم

کتاب صوتی آنگه که خود را یافتم اثری از اروین یالوم است که با ترجمه نازی اکبری و صدای گرم رضا عمرانی می‌شنوید. این کتاب، سرگذشت یک روانپزشک است. روانپزشکی که تمام عمرش را صرف کرده است تا مراجعانش و مردم عادی را به داشتن یک زندگی پر معنا دعوت کند.

درباره کتاب صوتی آنگه که خود را یافتم

آنگه که خود را یافتم، شرح حالی بی‌نظیر از زندگی هشتاد و شش ساله و پربار اروین یالوم است. روانپزشکی که در تمام دنیا به دلیل آثار بی‌نظیرش شناخته شده است. کتاب‌هایی که برگرفته از زندگی او و همچنین فعالیتش برای معنا بخشیدن به زندگی شناخته می‌شود. اما آنچه این اثر از از کتاب‌های دیگر او متمایز می‌کند این است که او آسیب پذیرترین بخش‌های درونی وجود خود را به تصویر کشیده است. در حقیقت خودش را عریان کرده تا از زندگی شخصی‌اش پرده برداری کند. 

اروین یالوم حتی در زمان نوشتن زندگینامه نیز، تکنیک‌های روان‌درمانی را به کار می‌برد و فرایند نویسندگی، رازها و زندگی خانوادگی را به کتابش وارد می‌کند. همین سبب می‌شود با اثری درخشان روبه‌رو شویم که مانند آثار دیگرش، به شدت تاثیرگذار است. 

آنگه که خود را یافتم، تعمقی بر اندوه و شادی‌های، امیدها و ناامیدی‌ها، شکست‌ها پیروزی‌های زندگی است. کتابی به که ما کمک می‌کند تا دوباره به درون خود سفر کنیم و معنایی برای زندگی خود به دست بیاوریم. او معتقد است: «از آن‌جا که ما تنها یک شانس برای زیستن داریم، باید کامل زندگی کنیم و با حداقل حسرت و پشیمانی آن را به پایان ببریم.» مصداق بارزی از این گفته را می‌توانید در این کتاب ببینید.

کتاب صوتی آنگه که خود را یافتم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

آنگه که خود را یافتم اثری جذاب برای تمام دوست‌داران کتاب‌های زندگینامه و تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های اروین یالوم است. 

درباره اروین یالوم 

اروین دیوید یالوم روانپزشک اگزیستانسیالیست اهل آمریکا است. او در سال ۱۹۳۱ در واشنگتن متولد شده است. ابتدا در رشته پزشکی و سپس در رشته روانپزشکی درس خواند و بعدا استاد دانشگاه استنفورد شد. در همان دوران استادی در این دانشگاه بود که الگوی روانشناسی هستی‌گرا یا اگزیستانسیال را پایه‌گذاری کرد. 

یالوم در دوران زندگی خود آثار دانشگاهی متعددی تألیف کرده‌ است و چند رمان موفق نیز دارد. بیشترین شهرت اروین یالوم مربوط به رمان‌های روان‌شناختی وی و به‌خصوص رمان مشهور وقتی نیچه گریست، است. از میان کتاب‌های دیگر او می‌توان به دروغگویی روی مبل، مساله اسپینوزا، مامان و معنی زندگی، خیره به خورشید، درمان شوپنهاور، مخلوقات یک روز و یالوم خوانان اشاره کرد. 

او در سال ۲۰۰۲ جایزه انجمن روان‌پزشکان امریکا را نیز دریافت کرده‌است

درباره رضا عمرانی 

رضا عمرانی، بازیگر تئاتر، کارگردان رادیو تئاتر، بازیگر،کارگردان و گوینده رادیو است. او صدای گرم و دلنشینی دارد و در حال حاضر به عنوان مشاور هنری و مدیر تیم تولید شرکت تولید کتاب صوتی ماه آوا فعالیت می‌کند. جالب است بدانید که رضا عمرانی، برادر علی عمرانی است؛ بازیگر تئاتر و سینما و گوینده رادیو. 

بخشی از کتاب صوتی آنگه که خود را یافتم

مردی کراواتی، چمدان به دست، با کت و شلواری پیجازی، کلاه حصیری و پیراهن سفید وارد بقالی کوچک و درب و داغان پدرم می‌شود. من در صحنه حضور ندارم: به این می‌ماند که تمام صحنه را از فراز سقف مشاهده می‌کنم. بازدیدکننده را نمی‌شناسم اما می‌دانم شخصی با نفوذ است. شاید مدیر مدرسه‌ی ابتدایی‌ام باشد. هوا گرم است، روزهای گرم ژوئن در واشنگتن دی سی... دستمال خود را از جیب بیرون می‌آورد و قبل از توجه به پدرم پیشانی‌اش را از عرق پاک می‌کند. «مساوئل مهمی درباره‌ی پسرتان اروین هست که باید با شما مطرح کنم.» پدرم وحشت‌زده و مضطرب است، هیچ‌گاه با چنین صحنه‌ای روبه‌رو نشده. پدر و مادرم هیچ‌گاه با فرهنگ آمریکایی هماهنگ نشدند و تنها با خویشاوندان خود رفت و آمد می‌کردند، یهودیان دیگری که همگام با آنان از روسیه مهاجرات کرده بودند.

در حالی که مشتریان دیگری در بقالی منتظرند تا توجه پدرم را جلب کنند، او به وضوح واقف است که این مرد کسی نیست که در انتظار بماند. به مادرم تلفن می‌زند- ما در آپارتمانی کوچک بالای بقالی زندگی می‌کنیم- و بدون آن که مرد غریبه بشنود، به زبان مادری‌اش از او می‌خواهد که سریع خودش را به بقالی برساند. مرد کت و شلواری چیزهای بسیار درخور توجهی به پدرم می‌گوید: «معلمان مدرسه معتقدند که پسر شما، اروین، شاگرد فوق‌العاده‌ای است و این توانایی را دارد که برای جامعه بسیار مفید واقع شود. اما این تنها در صورتی میسر است که او از تحصیلات مناسب برخوردار شود.»

معرفی نویسنده
عکس اروین  د. یالوم
اروین د. یالوم
آمریکایی | تولد ۱۹۳۱

اروین د. یالوم روانپزشک اگزیستانسیال آمریکایی است. او استاد بازنشسته روانپزشکی در دانشگاه استنفورد و همچنین نویسنده روایت‌های واقعی و تخیلی داستانی و آثار فلسفی و روانشناسانه است.

نظرات کاربران

Bnfshe
۱۴۰۰/۰۴/۰۲

شنیدن این کتاب فوق‌العاده لذت‌بخش بود. خصوصا گوینده و لحنش طوری بود که انگار خود یالوم داشت داستانش رو روایت می‌کرد. من به شخصه به یالوم ارادت خاصی دارم و شنیدن داستان زندگیش برام الهام‌بخش بود. حس میکنم با شنیدن

- بیشتر
بهزاد اشرف گنجوی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱

خوندن یا شنیدن این کتاب رو به همه کسانی که قبلاً آثار اروین یالوم رو خوندن، توصیه می‌کنم. صدا و نحوه روایت آقای عمرانی عالی بود، تسلط ایشون بر گویندگی کتاب بی‌نظیره. خوندن این کتاب به خواننده‌های آثار یالوم کمک می‌کنه

- بیشتر
سحر مصلی نژاد
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

دوستی در نظرات از ترجمه ی کتاب ایراد گرفته بود اما بعد خرید کتاب شخصا اثری از کلمات قلنبه سلمبه ندیدم و از ترجمه ی روان کتاب و گویندگی با کیفیت آن کاملا راضی هستم.

Shi Rin
۱۴۰۰/۱۱/۱۸

اگر طرفدار اروین د یالوم هستید و کتابهاش رو میخونید، پیشنهاد میکنم در نهایت این کتاب رو انتخاب کنید. قطعا از شنیدن روایت زندگی یالوم و ماجراهای نوشتن کتابهاش لذت خواهید برد. صدای آقای عمرانی و نحوه روایت رو‌دوس داشتم،

- بیشتر
s.h
۱۳۹۹/۱۱/۳۰

مثل همه ی کتاباش عاااالی بود

Masood Mardiha
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

کتاب های یالوم بسیار جذابه،گویندگی و اثر گذاری این کتاب برای من بسیار دلنشین و عمیق بود. حجم کتاب خیلی بود ولی من همشو گوش دادم

م. ح.
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

کتاب جذابی است مثل بقیه آثار یالوم. از گوش دادن بهش لذت بردم . خواننده متن هم خیلی خوب و روان بودند . تشکر ویژه

قاصدک
۱۴۰۰/۰۸/۱۳

تجربه لذت بخشی بود. این پنجمین کتابی بود که از یالوم می خوندم، صدای آقای رضا عمرانی هم که مثل همیشه بی نظیر.

arashkarami
۱۳۹۹/۱۲/۲۸

کتاب بسیار عالی بود و چقدر گوینده بسیار خوبس داشت

tasnim
۱۴۰۲/۰۸/۱۴

ای کاش هر نویسنده ای چنین کتابی درباره زندگیش و نحوه نوشتن کتایهایش را مینوشت هر کس به آقای یالوم و نوشته هاشون علاقه دارند حتما این کتاب رو بخوانند.

زمان

۱۶ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۹۴۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۹۴۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان