دانلود کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل

دانلود و خرید کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا

معرفی کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا

کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا اثری بی‌نظیر از ویکتور فرانکل است که با صدای رضا عمرانی می‌شنوید. این کتاب شرحی از درون اردوگاه کار اجباری است و رویدادهایی را بیان می‌کند که سبب شد تا او به دنبال معنا و هدفی برای زندگی بگردد.

درباره کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا

ویکتور فرانکل، نویسنده و روان‌شناسی است که معنادرمانی را پایه‌گذاری کرده است. او کتاب انسان در جستجوی معنا را بر اساس تجربیاتی که در دوران اسارتش در اردوگاه‌های کار اجباری گذارنده است، و همچنین تجربیاتی که در طول دوران کارش به عنوان روان‌شناس به دست آورده است، نوشته است.

فرانکل در طول دوران زندگی‌اش، مدتی را در اردوگاه‌های کار اجباری آشویتس و داخاو گذراند. در همین دوران بود که پدر، مادر، برادر و همسرش را از دست داد. او و خواهرش تنها کسانی بودند که توانستند از این مهلکه نجات پیدا کنند. در اردوگاه‌های کار اجباری، تجربیاتی وحشتناک، مانند گرسنگی، سرما، بی‌رحمی، خشونت، مرگ و از دست دادن نزدیکان و عزیزان را پشت سر گذاشت اما با وجود تمام این‌ها در تلاش بود تا معنایی برای زندگی و هدفی برای آن پیدا کند چرا که زندگی را شریف و ارزشمند می‌دانست. 

این اثر، نتیجه تلاش‌های او برای یافتن معنایی برای زندگی است و دو بخش دارد. بخش اول، شرحی است بر همان دوران اسارت و اتفاقاتی که او پشت سر گذاشته است. تجربیاتی تلخ که شاید حتی باورپذیر نباشند اما انسان‌های بسیاری این تجربیات را پشت سر گذرانده‌اند. بخش دوم کتاب تجربه‌ او است از سال‌های کارش به عنوان روان‌پزشک.

ویکتور فرانکل معتقد بود که برای هر انسان وظیفه یا رسالتی وجود دارد. رسالتی که طوری او را برانگیزد که دلش بخواهد تمام زندگی‌اش را صرف آن کند. او اگزیستانسیالیست بود و واژه هستی نژندی را در مورد اختلال عاطفی ابداع کرد. فرانکل معتقد بود اختلال عاطفی، حاصل عدم توانایی او در یافتن معنایی برای زندگی است. 

انسان در جستجوی معنا که بر اساس همین تجربیات نوشته شده است، سیر مشخصی را در پیش می‌گیرد. با شنیدن و پیشتر رفتن در داستان به اهمیتی پی می‌بریم که این هدف در زندگی هر فردی دارد.

کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا را به تمام افرادی پیشنهاد می‌کنیم که در زندگی خود به دنبال هدفی برای ادامه دادن می‌گردند.

درباره ویکتور فرانکل 

ویکتور فرانکل با نام کامل ویکتور امیل فرانکل ۲۶ مارس ۱۹۰۵ در وین متولد شد. او، روانپزشک و عصب‌شناس اتریشی، و یکی از بازماندگان اردوگاه‌های کار اجباری آشویتس و داخاو است که تقریبا تمام اعضای خانواده‌اش را در همین جریانات از دست داد. همین موضوع به او انگیزه‌ای داد تا معنایی برای زندگی کردن پیدا کند. او طرحی را به نام معنادرمانی ابداع کرد و این طرح را بر روی مراجعانش امتحان کرد. 

ویکتور فرانکل مدتی بعد از جنگ جهانی دوم سخنرانی در شهر وین داشت. بعد از مدتی این سخنرانی به یکی دیگر از کتاب‌های او یعنی انسان در جستجوی معنای غایی، تبدیل شده است. او همچنین کتاب دیگری به نام پزشک و روح دارد. 

ویکتور فرانکل ۲ سپتامبر ۱۹۹۷ در ۹۲ سالگی در  وین، اتریش چشم از دنیا فروبست. مقبره او در مدفن قبرستان مرکزی وین، اتریش، بخش قدیمی یهودیان قرار دارد. 

درباره رضا عمرانی 

رضا عمرانی، برادر علی عمرانی، بازیگر تئاتر و سینما و گوینده رادیو است. رضا عمرانی در حال حاضر به عنوان مشاور هنری و مدیر تیم تولید شرکت تولید کتاب صوتی ماه آوا فعالیت می‌کند و بازیگر تئاتر، کارگردان رادیو تئاتر، بازیگر، کارگردان و گوینده رادیو نیز هست.

معرفی نویسنده
عکس ویکتور فرانکل
ویکتور فرانکل
اتریشی | تولد ۱۹۰۵ - درگذشت ۱۹۹۷

ویکتور امیل فرانکل روانپزشک و نویسنده اتریشی است که اوایل قرن بیستم در وین به دنیا آمد و از سال‌های دبیرستان در مسیر روانکاوی و خلق تئوری‌های جدید آن گام برداشت و تا پایان قرن بیستم در همین مسیر حرکت کرد؛ او زاده ۲۶ مارس سال ۱۹۰۵ است و در سال ۱۹۹۷ در سن نودودوسالگی بر اثر سکته قلبی جان سپرد.

نظرات کاربران

S.ms
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

هر کسی که در برهه ای از زندگیش با احساس پوچی، افسردگی، اضطراب و .... مواجه شده در خرید این کتاب شک نکنه.. این کتاب به شما زندگی کردن در شادی و آرامش رو یاد میده... گویندگی کاملا بی نقصه

- بیشتر
Elle
۱۴۰۱/۰۸/۳۰

کتاب با شنیدن تجربیات نویسنده در آشویتس شروع شده و سپس به شرح لوگوتراپی به معنای هستی انسان و جستجوی او برای رسیدن به این معنا می پردازد. نویسنده به طرح موضوعات مهمی چون رنج،زندگی،عشق و ... می پردازد.مطالبی که

- بیشتر
farshad.james
۱۴۰۲/۰۵/۲۲

یه درام واقعی و روانشناسی .یکم برا من که بی سوادم سنگین بود ولی ترجمه قوی ای داره .گوینده هم عالی...

امیر محمد
۱۴۰۱/۰۶/۲۶

قسمت اول کتاب درمورد داستان بود و قسمت دوم درمورد روانشناسی و معنی دادن به زندگی.نکات قشنگی گفته شد و پیشنهاد میکنم.

armina
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

کتاب به شدت مفیدی ولی یک مقدار ناراحت کننده هست و ممکنه شما رو به فکر فرو ببره ولی نتیجه گیری خوبی براتون داره. گویندگی هم فوق العاده بود.

زمان

۵ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۳,۶۰۰
۶۵,۵۲۰
۳۰%
تومان