دانلود کتاب صوتی دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم اثر لئا ویازمسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم

معرفی کتاب صوتی دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم

کتاب صوتی دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم، اثر لئا ویازمسکی، داستانی شنیدنی است که درباره‌ی عشق پرشور و حرارتی است که بین دختر جوانی به نام کلارا و یک پیرمرد شکل می‌گیرد. این اثر در سال ۲۰۱۷ موفق به دریافت جایزه منتخب خوانندگان فرانسه شد.

نسخه صوتی کتاب دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم را با ترجمه صدف محسنی و صدای جمعی از گویندگان توانای کشور بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم

داستان صوتی دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم، درباره‌ی زندگی، عشق و احساسات کلارا است. کلارای جوان، بیست و هفت سال دارد و پیشخدمت یک رستوران است. او دختری تنها و خوش قلب است. اما به دلیل مشکلاتی که در کودکی داشته، خلائی عاطفی دارد. مادر کلارا زمانی که او هنوز خیلی جوان بود دچار آشفتگی روانی شد و بستری شد. این واقعه کلارا و پدرش را مجبور کرد تا خودشان از پس زندگی برآیند. اما تاثیرات عمیقی هم بر زندگی کلارا گذاشت. کلار دچار هراس و کابوسی دائمی شده بود و همیشه آرزو می‌کرد تا مادربزرگ و پدربزرگی داشته باشد که از دیدن و داشتن آنها هم محروم بود.

زندگی کلارا با آمدن یک مشتری پیر به رستوران به کلی عوض میشود. پیرمرد تقریبا هشتادساله‌ای که هر دوشنبه به رستوران می‌آید و همیشه یک غذای مخصوص سفارش می‌دهد، چنان مهر و محبتی در دل کلارا برانگیخته که دلش می‌خواهد به او نزدیک شود و عشق خودش را به نوعی به پیرمرد ابراز کند. کلارا برای مدت‌ها با این افکار درگیر است و می‌خواهد جراتی برای ابراز علاقه پیدا کند. زمانی که بالاخره تمام توانش را جمع می‌کند، دیداری ترتیب می‌دهد که زندگی‌اش را از این رو به آن رو می‌کند.

کتاب صوتی دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم داستانی جذاب و شنیدنی برای تمام دوست‌داران داستان‌های خارجی عاشقانه است.

بخشی از کتاب صوتی دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم

مثل تمام دوشنبه‌ها منتظرش هستم. مثل تمام دوشنبه‌ها درست سرِ ساعت دوازده و نیم، درِ رستوران را باز می‌کند تا داخل شود و سرِ جای همیشگی‌اش بنشیند. احتیاجی به رزرو کردن ندارد، چون میزش همیشه آماده است. از قبل انتخابش را می‌دانم، اما با این همه، حدس می‌زنم که حتی برای شگفت‌زده کردنِ خودش هم به من نگاهی بیندازد.

در سالنی که هنوز خالی و ساکت است، می‌نشیند. بی‌شک او هم مثل من لحظات آرامِ پیش از سر رسیدنِ پر‌سر‌و‌صدای مشتری‌های دیگر را دوست دارد. سرش را کمی روی شانه‌اش خم کرده و در همان حال به نقطه‌ی دور و مبهمی خیره مانده است. همین‌طور که آخرین میزها را می‌چینم، نگاهش می‌کنم. یعنی این مرد به چه چیزی فکر می‌کند؟ به غذایش که مثل همیشه خوراکِ گوشت و هویج پخته با تره فرنگی و سس سرکه است؟

به سختی می‌شود سن بعضی از افراد را حدس زد. آن‌ها به عکس‌هایی می‌مانند که زمانی ثبت شده و نمی‌توان به تاریخ‌شان پی برد. فقط گاهی چشم‌هایشان آن‌ها را لو می‌دهند. کافی است نگاه‌شان کنی تا بفهمی سال‌هاست جوانی را پشت سر گذاشته‌اند. هیچ وقت نتوانسته‌ام سن دقیقی برای مشتری میزِ شماره‌ی دهِ رستوران در نظر بگیرم. هیچ‌وقت هم نتوانسته‌ام نگاهش را از پشت شیشه‌ی بخار گرفته‌ی عینک‌اش ببینم.

نظرات کاربران

Mo
۱۴۰۰/۰۷/۲۷

کتاب خوبیه. ارزش خوانده شدن و یا شنیده شدن رو داره اما به نظرم متن معرفی کتاب، اجحاف در حق این کتابه. داستان عشق پرشور دختری جوان به یک پیره مرد! آدم رو به یاد تیترهای مجله های زرد می

- بیشتر
Hassan Motamed
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

جای زخم جنگ هیچ وقت خوب نمیشه مخصوصا برای یک سرباز عاشق.حتی اگه دهه ها و سالهای بسیار زیادی از اون گذشته باشه.داستانی کوتاه و زیبا در مورد جنگ و عشق و زندگی ....که شنیدنش رو نه یکبار که حداقل

- بیشتر
Marjif6990
۱۴۰۰/۱۲/۰۷

روایت عشق پیرمردی به یک دختر جوان؟ 😐 خیر!!!

ریحانه.د
۱۴۰۲/۰۹/۱۴

خیلی لذت بردم .....اینکه چگونه ارتباط بین دو نسل میتوانه عالی باشه، وقتی که بتونیم همدیگه رو درک کنیم....و اینکه همیشه خودمون باشیم و از تنهایی نترسیم، هم فرکانسها همدیگرو پیدا میکنن....به نظرم سن جناب عمرانی باعث گویش زیباتر پدربزرگ

- بیشتر
s.h
۱۳۹۹/۱۱/۲۵

بنظرم اصلا جالب نبود

n hosseini
۱۴۰۳/۰۲/۰۳

روایت داستانی قشنگی داشت به خصوص با گویندگی خوب آقای عمرانی. در آخر نیز جملات قصار قشنگی دارد که ارزش چندین بار شنیدن و یادداشت کردن و مرور هر روزه را دارند. با تشکر از طاقچه و راویان خوب این داستان.

Ahmad Mohammadi
۱۴۰۳/۰۱/۲۶

کتابی در مورد عشق و امید و زندگی ، هر چند کتابی عامه پسند است ولی خواندن یا شنیدن آن خالی از لطف نیست ، امیدوارم شما هم لذت ببرید.

Faride
۱۴۰۳/۰۱/۲۴

سلام به تیم حرفه ای طاقچه 🌸 فوق العاده بود و از شنیدنش بسیار لذت بردم گوینده ها فوق العاده بودن و جوری روایتگری می کردند که شنونده‌ با حس و حال کاراکترهای داستان چه شادی و چه غم همراه میشه

- بیشتر
mobina
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

اگر نوجوان هستید، کتاب خوبیه.

Mohamad shahbazi
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

داستانی با ریتم آرام که با احساسات انسانی سروکار دارد. تقابل نوجوانی با پیری کشمکش احساسی جالبی در داستان ایجاد کرده و باعث شده شاهد تعلیق خوبی در روایت داستان باشیم. هرچند یه جاهایی ریتم آرام داستان با صدای علی

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان