دانلود کتاب صوتی عشق لرزه با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق لرزه اثر اریک ایمانوئل اشمیت

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق لرزه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عشق لرزه

کتاب صوتی عشق‌لرزه نوشته اریک امانوئل اشمیت نویسنده، نمایشنامه‌نویس و فیلسوف مشهور فرانسوی است. عشق لرزه را شهلا حائری به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب روایتی عجیب است از عشق و نفرت.

درباره کتاب صوتی عشق لرزه

ریشارد و دیان مدت‌ها است با هم رابطه عاطفی دارند اما کم‌کم دیان حس می‌کند نمی‌تواند به چیزی که می‌خواهد برسد پس از ریشارد می‌خواهد که از هم جدا شوند و به شکل پنهانی بدون اینکه ریشارد به هدف اصلی او پی‌ببرد او را با زنی به نام‌ الینا آشنا می‌کند. اما چیزی که او به ریشارد نمی‌ گوید این است که الینا مدت‌ها شغلش تن‌فروشی بوده است. دیان در مرز جنون نفرت اجازه می‌دهد رابطه عاطفی این دو پیش برود زیرا می‌خواهد آبروی او را ببرد اما در پایان ماجرا اصلا به خواسته‌اش شبیه نیست.

شنیدن کتاب عشق لرزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات نمایشی پیشنهاد می‌کنیم

درباره اریک امانويل اشمیت

اریک امانوئل اشمیت متولد ۲۸ مارس ۱۹۶۰ در لیون فرانسه است. او نویسنده، نمایشنامه‌نویس و کارگردان فرانسوی- بلژیکی است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی به خصوص در دنیای تئاتر به‌دست آورده‌ است. نمایش‌نامه‌های او در بیش از ۵۰ کشور جهان به روی صحنه رفته‌اند و جوایز متعددی از جمله جایزه تئاتر مولیر، داستان‌نویسی گنکور و آکادمی بالزاک را از آن خود کرده‌اند. او دکترای فلسفه دارد و مضامین فلسفی را به‌راحتی با داستان‌هایش می‌آمیزد. اشمیت در خانواده‌ای غیرمذهبی متولد شد و شاید این موضوع باعث شد که اهمیت دین در آثارش پررنگ باشد. در این اثر نیز که درواقع صحبت‌های قهرمان داستان با خدا است، مسیحیت نمودی ویژه دارد. اشمیت سرانجام به آیین مسیح گروید و خود را مسیحی معرفی کرد.

از میان آثار اریک امانوئل اشمیت می‌توان به موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن، خرده جنایت‌های زن و شوهری، مهمانسرای دو دنیا، زمانی که یک اثر هنری بودم، اسکار و خانم صورتی و یک روز قشنگ بارانی اشاره کرد.  


نظرات کاربران

ندا
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

امانوئل اشمیت نویسنده مورد علاقه‌ی من هست. این نمایش‌نامه هم مثل مابقی کارهاش خیلی به دلم نشست. در کل خواندن کتابهاش را به همه توصیه میکنم. آثارش در عین حالی که بسیار روان هستند، دربرگیرنده مطالب مهم و قابل تاملی

- بیشتر
carmineli
۱۳۹۹/۰۷/۱۳

مناسب برای شروع نمایشنامه خوانی.

maryam mafakheri
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

از " نمایشنامه عشق لرزه " لذت بردم، گاهی متن نمایشنامه ای که یک دانش آموخته فلسفه (اریک امانوئل اشمیت) نوشته و یک استاد انسان شناسی ( شهلاحائری) ترجمه کرده را تحسین کردم، مثلا: "غرور مسری است اگر یکی به اون

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان