دانلود کتاب صوتی کتابخانه عجیب با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتابخانه عجیب اثر هاروکی موراکامی

دانلود و خرید کتاب صوتی کتابخانه عجیب

معرفی کتاب صوتی کتابخانه عجیب

«کتابخانه عجیب» هاروکی موراکامی جایی است که پاگذاشتن به آن یک‌بار و برای همیشه است؛ چون اگر درباره داشتن یا نداشتن کتابی از پیرمرد کتابدار سوال کنید، در میان کوهی از کتاب شما را زندانی خواهد کرد. داستان عجیب موراکامی درباره دانش‌آموزی است که به کتابخانه عمومی شهر می‌رود تا د‌رباره کتابی با موضوع نحوه جمع آوری مالیات در امپراتوری عثمانی از کتابدار سوال کند؛ اما پیرمرد کتابدار او در اتاقی تاریک زندانی می‌کند تا متن تمام کتاب‌های آنجا را حفظ کند و این تنها شرط خلاصی او است. مردی گوسفندنما در زندان به پسر هشدار می‌دهد با خواندن کتاب‌ها مغزش مثل خامه خوشمزه خواهد شد و پیرمرد کتابدار مغز او را خوهد خورد. دخترکی هم آنجا زندانبان است که پسر به او علاقه‌مند می‌شود. و با کمک او و مرد گوسفند نما نقشه فرار از دست پیرمرد را می‌کِشند ... موراکامی در این داستان عجیب سمبلیک با شخصیت‌های مرموز و پیچیده‌اش از تلاش انسان برای رهایی از بندهای دنیوی صحبت می‌کند، داستانی که در آن پسرک خواهان رهایی، حتی کفش‌هایش را هم از دست می‌دهد. «کتابخانه عجیب» ساختاری لابیرنت‌گونه برای خواننده ایجادمی‌کند که او را تا انتهای داستان می‌کشاند و با ایجاد روابط علت و معلولی منحصربه‌فردش، ساختارهای واقعی زندگی را دگرگون می‌کند. موراکامی پلی میان واقعیت و خیال می‌سازد و در بستر آن به پیام‌های اجتماعی و دغدغه‌های انسانی‌اش همچون تنهایی، فقدان،محبت و دوستی و تقابل خیر و شر نزدیک شود.
معرفی نویسنده
عکس هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی

هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۴۹ میلادی در توکیوی ژاپن چشم به جهان گشود. پدر و مادر او، هر دو معلم بودند و در مدارس مختلف، ادبیات ژاپنی تدریس می‌کردند. پدرِ هاروکی از سربازان جنگ دوم امپراتوری ژاپن و چین بود و در طی این درگیری‌ها به‌شدت دچار جراحت شده بود. موراکامی بعدها در مقاله‌ای به نام از «پدرم که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم» بیان کرد که آسیب‌های وارده بر پدرش در زندگی او تأثیر به‌سزایی داشته است.

نظرات کاربران

الناز باقرزادگان
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

نفهمیدم چی شد

علیمحمد فخریاسری
۱۳۹۹/۰۷/۲۹

این کتاب را بخاطر علاقه ام به کتابخانه گرفتم. ولی داستان سطحی ای دارد. خیلی با داستان های ژاپنی نمیتونم ارتباط برقرار کنم. نویسنده داستان کوتاهی نوشته و به نظر من عنوان را خراب کرده. در صورتی که میتوانست ماجرای

- بیشتر
SHarabi
۱۳۹۹/۰۱/۳۰

.

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۷۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۷۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان