دانلود کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه ات سرد شود (جلد سوم) با صدای شیما درخشش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه ات سرد شود (جلد سوم) اثر توشیکازو کاواگوچی

دانلود و خرید کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه ات سرد شود (جلد سوم)

معرفی کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه ات سرد شود (جلد سوم)

کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه ات سرد شود (جلد سوم) نوشتهٔ توشیکازو کاواگوچی و ترجمهٔ سامره عباسی است. گویندگی این کتاب صوتی را شیما درخشش و مهبد قناعت پیشه انجام داده‌اند و آوانامه آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک رمان معاصر، ژاپنی و فانتزی.

درباره کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه ات سرد شود (جلد سوم)

کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه ات سرد شود (جلد سوم) یک رمان معاصر، ژاپنی و فانتزی را در بر گرفته است. در این رمان صوتی با «فومیکو» آشنا و همراه می‌شوید؛ فردی ۲۸ساله، زیبا و موفق که در شرکتی بزرگ کار می‌کند. او در یکی از کارهایش با مردی آشنا شده است. آن‌ها به هم علاقه‌مند می‌شوند. همه‌چیز در زندگی فومیکو طبیعی است تا اینکه یک روز مرد از او می‌خواهد همدیگر را ملاقات کنند؛ ملاقاتی به‌ظاهر ساده و معمولی. زمانی که به کافه‌ای که همیشه می‌رفتند می‌روند، متوجه می‌شوند کافه تعطیل است. آن‌ها در همان منطقه یک کافه پیدا می‌کنند که زیرزمین کوچکی است؛ ۹ نفر در آن کافه جا می‌شوند. مرد به فومیکو می‌گوید می‌خواهد برای کار به آمریکا برود. فومیکو به‌خاطر غرورش چیزی نمی‌گوید و مرد هم او را ترک می‌کند. در همین زمان فومیکو در یک برنامهٔ مستند می‌فهمد کافه‌ای که در آن بوده‌اند طبق افسانه‌های محلی این فرصت را به آن‌ها می‌دهد که به گذشته سفر کنند، اما هیچ گزارشی از یک سفر واقعی وجود ندارد. او به کافه می‌آید و به صاحب کافه می‌گوید که می‌خواهد به گذشته برود. صاحب کافه به‌راحتی قبول می‌کند، اما برای او چندین محدودیت و شرط مطرح می‌کند. فومیکو به این شرط‌ها فکر می‌کند، اما یک محدودیت بزرگ‌تر وجود دارد،؛ او فقط می‌تواند از روی یک صندلی به گذشته برود و این جای همیشگیِ موجودی ترسناک است. این رمان، اقتباس‌شده از نمایشنامه‌ای به قلم توشیکازو کاواگوچی است که جایزهٔ دهمین جشنوارهٔ درام سوگینامی را دریافت کرده است.

شنیدن کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه ات سرد شود (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ژاپن و قالب رمان فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره توشیکازو کاواگوچی

توشیکازو کاواگوچی در سال ۱۹۷۱ میلادی به دنیا آمد. او نویسندهٔ داستان‌های ادبی ژاپنی است که پیش از این در یک گروه کوچک تئاتر هم فعالیت کرده است. او نمایشنامه‌های بسیاری نوشته است؛ همچنین رمان پرفروش «پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود» را از یک نمایش اقتباس کرده است. از روی این رمان یک فیلم سینمایی نیز تولید شده است.

بخشی از کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه ات سرد شود (جلد سوم)

«ناگاره توکیتا پس از چهارده سال برای اولین بار صدای زنش را می‌شنید. ناگاره در هوکایدو بود، البته دقیق‌تر بگویم، هاکوداته.

شهر هاکوداته مملو از خانه‌هایی به سبک غربی است که قدمت آن‌ها به اوایل قرن بیستم می‌رسد. این خانه‌ها که در سراسر شهر به چشم می‌خورند، سبک منحصربه‌فردی دارند که شامل طبقهٔ همکف ژاپنی و طبقات بالایی به سبک غربی است. منطقهٔ موتوماچی (به معنای «منطقهٔ اصلی») در کوهپایهٔ هاکوداته واقع شده و مقصد گردشگری محبوبی است. جذابیت این شهر قدیمی با بناهای تاریخی محبوبی مانند سالن اجتماعات سابق، یک تیر برق بتنی مستطیلیاولین تیر برقی که در ژاپن ساخته شده استو انبارهای آجر قرمز در منطقهٔ خلیج تاریخی آن افزایش یافته است.

کِی آن‌طرف خط تلفن، در توکیو، در کافه‌ای خاص نشسته بود که به مشتریانش فرصت سفر در زمان را می‌داد. اسم کافه فونیکولی فونیکیولا بود. او پانزده سال به آینده سفر کرده بود تا دخترش را ملاقات کند. در آن کافه در توکیو، او زمان کمی داشت تا قهوه‌اش را که کم‌کم داشت سرد می‌شد، بنوشد. ازآنجاکه ناگاره در هوکایدو، در شمال ژاپن بود، نمی‌دانست قهوهٔ او تا چه حد سرد شده است. بنابراین مراقب بود که به تعهدش پایبند بماند: «الان وقت ندارم توضیح بدم که چرا توی هوکایدو هستم. لطفاً فقط گوش کن.»

البته کِی به‌خوبی می‌دانست که وقت ندارد.

ناراحت به نظر می‌رسید: «چیه؟ تو وقت نداری؟ من اونی‌ام که وقت نداره.»

اما ناگاره توجهی نکرد و به حرفش ادامه داد: «یه دختر اونجاست، درسته؟ به نظر می‌آد دورهٔ اول متوسطه باشه.»

«چی؟ دخترمدرسه‌ای؟ آره، اینجاست. همونی که حدود دو هفته پیش اومده بود بازدید کافه. از آینده اومده بود تا با من عکس بگیره.»

برای کِی دو هفته گذشته بود، اما او داشت به چیزی اشاره می‌کرد که برای ناگاره پانزده سال پیش اتفاق افتاده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۸۶۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۸۶۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۳,۰۰۰
تومان