دانلود کتاب صوتی سفر زمستانی با صدای اشکان عقیلی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفر زمستانی اثر املی نوتومب

دانلود و خرید کتاب صوتی سفر زمستانی

نویسنده:املی نوتومب
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سفر زمستانی

کتاب صوتی سفر زمستانی نوشتهٔ املی نوتومب و ترجمهٔ بنفشه فریس آبادی است. اشکان عقیلی پور گویندگی این رمان کوتاه صوتی و بلژیکی را انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی سفر زمستانی

کتاب صوتی سفر زمستانی ماجرای جذاب زندگی مرد جوانی است که با قصد منفجرکردن یک هواپیما می‌خواهد سفری را آغاز کند. املی نوتومب در این رمان صوتی از زندگی مردی می‌نویسد که تصمیمش را گرفته است؛ منفجرکردن یک هواپیما، اما او پیش از اینکه سفرش را آغاز کند، به مرور خاطراتش می‌پردازد. او از خشمی صحبت می‌کند که او را به جایی رسانده است که تنها راه‌حل را دزدیدن هواپیما می‌داند. او قبل از شروع سفرش، شروع به نوشتن خاطرات و دلیل کارش می‌کند. در کنارش روایتی هم از عشق و عاشقی‌کردنش دارد؛ عشقی عجیبی که در رساندن او به چنین وضع روحی، بی‌تأثیر نبوده است. رمان کوتاه «سفر زمستانی» اولین‌بار در سال ۲۰۰۹ میلادی منتشر شد.

شنیدن کتاب صوتی سفر زمستانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر بلژیک و قالب رمان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره املی نوتومب

املی نوتومب در سال ۱۹۶۶ به دنیا آمد. او یک نویسندهٔ فرانسوی‌زبانِ اهلِ بلژیک است که اغلب دوران کودکی خود را به‌علت شغل کنسول‌گری پدر، در کشور ژاپن سپری کرده است. زندگی در ژاپن، هم بر جهان‌بینی این نویسنده و هم بر آثار ادبی‌اش، تأثیری آشکار و انکارناپذیر داشته است. از میان آثار مکتوب این نویسنده می‌توان به «سفر زمستانی»، «زندگی‌نامهٔ گرسنگی»، «آنته‌کریستا»، «کشتی‌های هوایی»، «نه حوا، نه آدم»، «متافیزیک تیوب‌ها»، «ریش آبی»، «نام‌های بی‌جنسیت»، «شکلی از زندگی»، «سوءقصد»، «ردای یونانی» و زندگی‌نامهٔ داستانی «اولین خون» اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی سفر زمستانی

«در فرودگاه‌ها هنگام رد شدن از بخش بازرسی مثل همهٔ آدم‌ها عصبی می‌شوم. تابه‌حال هم نشده که موقع عبورِ من از این قسمت، صدای «بیبِ» معروف بلند نشود. به همین خاطر بازرس‌ها هربار پایین‌وبالایم را می‌گردند و سرتاپایم را دستمالی می‌کنند. یک روز نتوانستم جلو دهانم را بگیرم و به‌شان گفتم «واقعاً فکر می‌کنید می‌خوام هواپیما رو منفجر کنم؟»

فکر خوبی نبود؛ وادارم کردند کاملاً لخت شوم. این آدم‌ها شوخی سرشان نمی‌شود.

امروز از بخش بازرسی می‌گذرم و عصبی‌ام. می‌دانم که صدای بیبِ معروف بلند می‌شود و بازرس‌ها سرتاپایم را سُک می‌زنند. در واقع این‌بار قرار است حقیقتاً هواپیمای ساعت ۱۳: ۳۰ را منفجر کنم.»

نظرات کاربران

Mehdi Nosrati
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

نوشتن داستانی که موضوعی تازه و شرایط جدیدی را روایت کند کار آسانی نیست ، خیلی وقت ها ممکن نتیجه کار چندان جالب نباشد ، اما سفر زمستانی داستان خوبی است.ابتدای داستان کمی مبهم پیش میرود اما به محض اینکه

- بیشتر
کاربر 7311479
۱۴۰۲/۰۷/۱۱

خوانش آقای عقیلی برای کتاب فوق العاده بود ولی خود کتاب در آخر بلاتکلیف تمام شد و مانند فیلم های آقای اصغر فرهادی باز گذاشته شد که برای کتاب بودن وکتاب شدن خیلی دلچسب نبود ولی حس کارکترکتاب به خواننده

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۵۰۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۵۰۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان