دانلود کتاب صوتی دشمن عزیز با صدای مریم بنایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دشمن عزیز اثر جین  وبستر

دانلود و خرید کتاب صوتی دشمن عزیز

نویسنده:جین وبستر
گوینده:مریم بنایی
انتشارات:نشر افق
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دشمن عزیز

کتاب صوتی «دشمن عزیز» نوشتهٔ جین وبستر با ترجمهٔ ثمین نبی‌پور و گویندگی مریم بنایی توسط نشر افق منتشر شده است. این کتاب در ادامهٔ داستان مشهور بابالنگ‌دراز است.

درباره کتاب صوتی دشمن عزیز

داستان کتاب دشمن عزیز در اوایل قرن بیستم، در روستایی از ناحیهٔ دوتچس نیویورک اتفاق می‌افتد و نویسنده با مهارت خود مشکلات اجتماعی آن دوران را به‌خوبی در رمانش به نمایش می‌گذارد. نویسنده در این کتاب هم‌زمان می‌خواهد روایت زندگی کودکی جودی را هم بازسازی کند. رمان دشمن عزیز ادامه کتاب مشهور و محبوب بابا لنگ دراز است و در سال ۱۹۱۶ منتشر شده است. این کتاب توانست در زمان انتشار محبوبیت زیادی به دست آورد. این کتاب در قالب نامه‌نگاری سالی دوست جودی برای چند نفر از دوستانش است.

سالی دوست نزدیک و صمیمی جودی که مدت‌ها با هم‌اتاقی بودند حالا مدیریت پرورشگاهی را قبول کرده است. او نامه‌هایی را برای جودی می‌فرستد و در آن‌ها از احساسات و سختی‌های کار در پرورشگاه می‌گوید. سالی در این نامه‌ها حوادث نوانخانه جان گریر را روایت می‌کند. پرورشگاهی که سالی به درخواست جودی و همسرش جرویس پندلتون مدیریت آن را به عهده گرفته است. رمان دشمن عزیز نشان می‌دهد که چگونه سالی از دختری ساده دل به زنی مستقل و توانا تبدیل می‌شود. داستان علاوه بر این، فراز و نشیب‌های رابطهٔ سالی با سیاستمداری ثروتمند به نام گوردون هالوک، و پزشک نوانخانه، دکتر رابین مک رِی، را پی می‌گیرد.

کتاب دشمن عزیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روایت‌های داستان به شیوهٔ نامه‌نگاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جین وبستر

جین وبستر در سال ۱۸۷۶ در روستای فردونیا ایالت نیویورک آمریکا به دنیا آمد. مادر جین وبستر، آنی مافت وبستر، خواهرزاده مارک تواین و پدر او چارلز لوتر وبستر، مدیر مالی مارک تواین و ناشر بسیاری از کتاب‌های وی بود. او تنها فرزند خانواده‌ای بود که به ادبیات و نشر اندیشه و فرهنگ توجه ویژه‌ای داشتند.

جین وبستر سه سال پس از موفقیت بی‌نظیر رمانش بابا لنگ‌دراز اقدام به نوشتن ادامهٔ آن ماجراها کرد و رمان دشمن عزیز را در سال ۱۹۱۵ نوشت که به اندازهٔ قبلی شهرت پیدا کرد. این کتاب، بلافاصله به مدت ده هفته در رأس کتاب‌های پرفروش آمریکا در سال ۱۹۱۶ قرار گرفت.

می‌توان گفت دشمن عزیز ادامهٔ بابا لنگ‌دراز است، با این تفاوت که این بار سالی مک‌براید، دوست پرشور و احساساتی جودی ابوت، شخصیت اصلی داستان است، داستانی که در خلال نامه‌نگاری‌های سالی عشق او را با شخصیت دیگر این کتاب لو می‌دهد. جین وبستر در ۱۱ ژوئن ۱۹۱۶ پس از به‌دنیاآوردن دخترش بر اثر تب زایمان درگذشت.

جین وبستر سبکی ساده داشت و دیدگاه‌های اجتماعی و سیاسی‌اش را در نوشته‌هایش مطرح می‌کرد. از خصوصیات مهم سبک او این است که مخاطبانش در محدوده سنی خاصی قرار نمی‌گیرند. از این دیدگاه شیوه نگارش جین وبستر بسیار شبیه مارک تواین است.

بخشی از کتاب صوتی دشمن عزیز

«نامه‌ات رسید و من با حیرت تمام آن را دو بار خواندم. درست فهمیده‌ام که جرویس برای هدیهٔ کریسمس، بودجه‌ای در اختیارت گذاشته تا نوانخانهٔ جان گریر را به یک موسسهٔ نمونه تبدیل کنی؟ و تو مرا برای خرج‌کردن این پول انتخاب کرده‌ای؟ درست فهمیدم؟ سالی مک براید، مدیر یک نوانخانه؟! طفلک‌ها مغزتان عیب کرده یا به تریاکی، چیزی اعتیاد پیدا کرده‌اید، نکند این تراوش‌های فکری دو مغز تب‌دار است؟ من همان قدر برای اداره‌کردن صد کودک مناسبم که بگویید بیا مدیر یک باغ وحش شو!»

معرفی نویسنده
عکس جین  وبستر
جین وبستر

جین وبستر خالق رمان معروف بابا لنگ ‌دراز، نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی بود. او که از خویشاوندان مارک تواین به شمار می‌‎رفت، خصوصیات سبک او را در نوشته‌های خودش نیز بازتاب داد. توجه به مسائل زنان، فقر و کودکان از جمله موضوعاتی است که وبستر در کتاب‌هایش به آن‌ها پرداخته است.

نظرات کاربران

کاربر ۱۵۳۱۳۴۱
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

دقیقا چرا این کتاب رو گذاشتین تو هدیه عید و از من دویست برگ رویش رو کم میکنید اما کد تخفیف رو میزنم میگه این کد کار کار نمیکنه؟؟؟ دیروز برای کتاب انجمن شاعران مرده هم همینطوری شد؟!

helia🍀
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

دوستانی که زدن کد جواب نمیده لطفا تو نظرات نزنن اینطوری امتیاز پادکست میاد پایین ب پشتیبانی اطلاع بدین

ꎭꀤꈤꍏ
۱۴۰۱/۱۱/۱۸

به نظرم جین وبستر واقعا نابغه بوده. تصور کردن این همه اتفاق و کارهایی که بچه‌ها توی نوانخانه انجام میدن واقعا شگفت انگیزه. فکر میکنم بیشتر تلاشش این بوده تا مشکلات بچه های بی سرپرست رو بیان کنه و دیدگاه

- بیشتر
قاصدک
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

دوستانی که امتیاز کم دادین به کتاب صرفا برای باگ کد تخفیف کد تخفیف درست شده لطفا نظرتون رو حذف کنید که الکی امتیاز کتاب کم نشه

زهرا بانو
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

واقعا تعجب میکنم چرا برای کار نکردن کد تخفیف و اینجور چیزا میاید توی بخش نظرات به کتاب امتیاز پایین میدید و نظر خودتونو میگید؟! اگه مشکلی دارید برید به پشتیبانی اطلاع بدید خب :| با اینکاراتون باعث میشید امتیاز

- بیشتر
J@V@D
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

اول که ممنون از طاقچه عزیز واسه این طرح خیلی خوب که باعث میشه، همه عزیزان به کتاب خوندن ترغیب بشوند. اما دوستان، همه کدهای تخفیف کار می‌کنند، ممکنه در لحظه به خاطر یه باگ کار. نکنه، اما بعد چند ساعت،

- بیشتر
⚖️وکیل بعد از این⚖️
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

اینکه موضوع کتاب بعد از تمام شدن ماجرای بابالنگ دراز روایت میشه و حالا جودی ابوت ازدواج کرده لذت بخشه. اگر همین موضوع یک سریال بود ممکن بود خوب ازآب درنیاد ولی کتاب ها این مشکل رو ندارن و میشه با

- بیشتر
fazi
۱۴۰۲/۰۱/۰۷

با اینکه در تمام داستان مثل بابا لنگ دراز هیچ دیالوگ مستقیمی وجود نداره و یه جورایی نامه نگاری و ثبت خاطره هستش ولی اصلا خوندنش خسته کننده نیست ، حداقل برای من جذاب بود ؛ از اینکه از آینده

- بیشتر
mehdik2017
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

کد تخفیف که از رویش گرفتم قابل استفاده نیست

Alireza Mohammadkhani
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

دوستان مشکل کد هدیه رفع شده کسانی که کد گرفتن یه بار دیگه سعی کنن میتونن کتابو دانلود کنن

زمان

۹ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۵۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۵۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان