دانلود کتاب صوتی پائولا با صدای آزاده رادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پائولا اثر ایزابل آلنده

دانلود و خرید کتاب صوتی پائولا

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پائولا

کتاب صوتی «پائولا» نوشتهٔ ایزابل آلنده با ترجمهٔ مریم بیات و گویندگی آزاده رادمهر در آوانامه منتشر شده است. ایزابل آلنده این رمان را در سال ۱۹۹۱ یعنی زمانی که دخترش پائولا به کما رفته بود نوشت.

درباره کتاب صوتی پائولا

پائولا، دختر ایزابل آلنده، به بیماری نادری به اسم پورفیریا مبتلا بود. او در اثر این بیماری به کما رفته بود و در این هنگام آلنده با تشویق اطرافیانش تصمیم به نوشتن این کتاب می‌گیرد. آلنده با نوشتن کتاب پائولا از خاطرات شخصی و خانوادگی و زندگی پرفرازونشیبش پرده برمی‌دارد. پائولا در ابتدا مجموعه‌نامه‌های آلنده به دخترش را دربر گرفته بود، این نامه‌ها که از چند قدم آن‌طرف‌تر از اتاق مراقبت‌های ویژه در راهروی بیمارستان نوشته شده بود، به‌تدریج به رمانی قطور مبدل شد. آلنده در خلال این روایت‌های مادر و دختری، با به‌خدمت‌گرفتن عناصر داستانی، تاریخ پرتلاطم شیلی را نیز بازگو کرده است.

کتاب صوتی پائولا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های زندگی‌نامه‌ای و داستان‌هایی که به روایت تاریخ می‌پردازند، پیشنهاد می‌شود.

درباره ایزابل آلنده

ايزابل آلنده در سال ۱۹۴۲ میلادی در پرو به دنیا آمد. وی نویسنده و یکی از چهره‌های تأثیرگذار ادبیات شیلی است که به‌عنوان پدیدهٔ ادبیات آمریکای لاتین نیز معرفی شده است.

نخستین اثر آلنده «خانه ارواح» نام داشت که در سال ۱۹۸۲ منتشر شد؛ اثری که در همان سال به‌عنوان بهترین کتاب شیلی انتخاب شد و در لیست پرفروش‌‌ترین آثار قرار گرفت.

آلنده، پس از این کتاب، ده‌ها اثر دیگر نیز نوشت و به چاپ رساند: کتاب‌های «گلبرگ برافراشته دریا»، «جنگل کوتوله‌ ها»، «زورو»، «عاشق ژاپنی» و «در دل زمستان» از جمله آثار ايزابل آلنده هستند که به فارسی نیز برگردانده شده‌اند.

معرفی نویسنده
ایزابل آلنده

ایزابل آلنده نویسنده و روزنامه‌‌نگار شیلیایی در روز دوم آگوست سال ۱۹۴۲ در لیما پایتخت پرو به دنیا آمد. مادر ایزابل، فرانسیسکا یونا و پدرش توماس آلنده هستند. از ایزابل آلنده به عنوان یکی از برجسته‌‌ترین نویسندگان زن آمریکای لاتین نام برده می‌‌برند که در آثارش نگاهی تازه به ادبیات فمینیستی دیده می‌‌شود. او را در محافل جهانی با اولین و پرفروش‌‌ترین رمانش یعنی «خانه‌‌ی ارواح» می‌‌شناسند با این حال آلنده تاکنون بیش از بیست و پنج رمان نوشته است که به ۳۵ زبان ترجمه شده است. بیش از ۷۰ میلیون نسخه از رمان‌‌های ایزابل آلنده تاکنون در بازارهای جهانی به فروش رفته‌‌اند.

نظرات کاربران

نازیلا
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

این کتاب عالیست عالی با صدای زیبا داستان زیبا قلم زیبا روح شما با اسن کتاب پرواز میکند به تاریخ و‌کشورهای زیادی 🌷

کاربر ۳۸۱۵۷۴۰
۱۴۰۱/۰۴/۱۶

این کتاب با گویندگی خانم آزاده رادمهر شنیده میشه که شما اشتباها ،اسم خانم سحر بیرانوند رو ذکر کردید. صدا و اجرای خانم رادمهر فوق العادست.💯👌

sAmAnE
۱۴۰۱/۰۷/۰۱

در این زندگی از درد نمی‌شود گریخت اما می‌گویند اگر مقاومت نکنیم یا ترس و اضطراب را به آن نیفزاییم، همیشه قابل تحمل است. . این کتاب روایت زندگی نویسنده و دخترش(پائولا) است که او را بر اثر بیماری از دست می‌دهد.

- بیشتر

زمان

۱۹ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۱۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۱۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان