دانلود کتاب صوتی گنج با صدای بهناز بستاندوست + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گنج اثر گراتزیا دلددا

دانلود و خرید کتاب صوتی گنج

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گنج

کتاب صوتی گنج نوشتهٔ گراتزیا دلددا، با ترجمهٔ بهمن فرزانه و گویندگی بهناز بستاندوست در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. گراتزیا کوزیما دِلِدّا (۱۸۷۱–۱۹۳۶) نویسندهٔ ایتالیایی اهل جزیرهٔ ساردنی بود. وی در سال ۱۹۲۶ برندهٔ جایزه نوبل ادبیات شد.

درباره کتاب صوتی گنج

روزی نامه ای به دست سالواتوره می رسد که در آن حرفی از گنجی مدفون در دهکده زده شده است. سالواتوره اهمیتی به نامه نمی‌دهد ولی آگادا همسرش نامه را به النا و کوزیمو که از خویشاوندانشان هستند نشان می‌دهد و طلب کمک می‌کند. تا وقتی قضیه گنج مشخص شود شاهد روال زندگی و اتفاقات خاص آن در زندگی این دو خانواده هستیم.

شنیدن کتاب صوتی گنج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به علاقه‌مندان به ادبیات ایتالیا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی گنج

اواخر ماه آوریل ۱۸۸۶ بود و در شهر نو رو در جزیره ساردنی مردی می‌زیست به نام سالواتوره برندیس‌‌، ملقب به سگ سرخ. سالواتوره حدود ۵۰ سال داشت، بلند قامت و چهارشانه، با ریشی انبوه و فلفل نمکی. چهره‌اش سرخ و سفید بود و سفیدی چشمان عجیبش پر از مویرگهای خونی بود. گاه که چشمانش صاف می‌شدند، نگاهش دلنشین می شد و چشمان یک سگ باهوش را تداعی می کرد. شاید به خاطر همین چشم‌ها و قیافه سرخ و سفید آن لقب را به او داده بودند. از سروپای آن هیکل درشت، استبداد، نیرو و اراده‌ای عظیم می‌بارید. از زیر جلیقه مخملی و سرمه ای رنگش طرح سینه‌ای پهن و قوی آشکار بود. کمربند چرمی مشکی هم به کمر داشت که مثل تمام اهالی روستاهای نورو رویش با دستی مبتدی گلدوزی شده بود. سالواتوره برندیس به نژاد ارباب‌ها تعلق داشت. چندین گله گاو و گوسفند داشت. صاحبخانه بود و یک چراگاه هم در کوهستان داشت. زمینی بزرگ با درختان بلوط که چراگاهی ییلاقی بود. در انتهای دره هم مزرعه‌ای داشت. اسبش درشت هیکل و قوی، مثل اربابش شهرت فراوانی داشت. درآمدش زندگی نسبتاً مرفهی در اختیارش گذاشته بود ولی از آنجا که دوست داشت همیشه زندگی بهتری داشته باشد کلی هم بدهکار بود. صورت‌حساب‌هایی که آن‌ها را نپرداخته بود و سفته‌ای هم در بانک کشاورزی داشت. اغلب به املاک خود به‌ویژه به چراگاه سرکشی می‌کرد ولی بیشتر وقتش را در شهر می‌گذراند و به کارهای این و آن می‌رسید. 

نظرات کاربران

نازیلا
۱۴۰۱/۰۴/۰۱

بسیار جالب و فقط در کتابها میشود انقدر نزدیک شد به کشورهای مختلف ، این کتاب بسیار کتاب جذابیست با صدای گرم خانم بستاندوست ❤️❤️

زمان

۸ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۴۶۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۴۶۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان